چرا ترامپ دیدگاه خود نسبت به بیت کوین را تغییر داده است؟

1402/12/05

ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا موضع خود نسبت به بیت کوین را تغییر داده است و آن را ارز مهمی برای ادامه زندگی دانسته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا ترامپ اخیرا از بیت کوین حمایت می کند؟ آیا ممکن است نظر ترامپ بعد از انتخابات نسبت به بیت کوین تغییر کند؟
اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید و اخبار مهم بازار را زیر نظر بگیرید. بهتر است افراد مشهور و تاثیرگذار ارزهای دیجیتال را نیز دنبال کنید تا از نظرات آنها نسبت به رمز ارزها مطلع شوید. اخیرا ترامپ که یکی از افراد تاثیرگذار در بازار کریپتو است، از بیت کوین حمایت می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر انتخابات بر بازار ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی تغییر موضع ترامپ نسبت به بیت کوین بپردازیم.

انتخابات چه تاثیری بر بازار ارز دیجیتال می گذارد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که انتخابات آمریکا چه تاثیری روی بازار ارزهای دیجیتال می گذارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که آمریکا یکی از قوی ترین کشورها از نظر اقتصاد در جهان شناخته می شود. این کشور بیشترین سهم را از تولید ناخالص ملی دارد. به همین دلیل هر رویداد مهم سیاسی در این کشور می تواند بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز یکی از مهم ترین رویدادهای سیاسی در آمریکا است که می تواند تاثیر قابل توجهی روی بازا کریپتو بگذارد. بنابراین، شما باید این رویداد را زیر نظر بگیرید و ببینید چه کسی در انتخابات پیروز می شود. اگر می خواهید بیشتر متوجه این موضوع شوید، باید تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
یکی از کارشناسان بازار کریپتو معقتد است که بعد از به پایان رسیدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ما شاهد تغییر در قیمت بیت کوین خواهیم بود. این معامله گر امیدوار است که تغییر اشاره شده مثبت باشد. البته رفتار بیت کوین در حال حاضر نادیده گرفته می شود. اصلی ترین ارز دیجیتال دنیا مدتی است که نمی تواند قاطعانه یک سد قیمتی مشخص را شکسته و بالای سطح مقاومت هفتگی ثابت بماند. اگر شخصی که در انتخابات آمریکا پیروز می شود، طرفدار ارزهای دیجیتال باشد، ما شاهد روند صعودی در قیمت رمز ارزها خواهیم بود.

تغییر موضع ترامپ نسبت به بیت کوین

توجه داشته باشید که ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا دیگر ضد بیت کوین نیست و می گوید که می توان با بیت کوین زندگی کرد. کاربران در پلتفرم X(توییتر سابق) گفتند که تغییر اخیر ترامپ نسبت به بیت کوین می تواند تنها تاکتیک مرتبط با انتخابان برای جذب رای دهندگان متمرکز بر ارزهای دیجیتال باشد. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دیدگاه خودش را در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال تغییر داده است. یکی دیگر از مسائل مهم مورد بررسی در تاثیرات ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی است.
ترامپ اظهارات ضد بیت کوین و کلاهبرداری خواندن آن در دوران ریاست جمهوری خود، اکنون می گوید که بیت کوین چیزی است که می تواند با آن زندگی کرد و تقاضای رو به رشد آن را تصدیق می کند. طی مصاحبه اخیر در فاکس نیوز از ترامپ در مورد دیدگاهش در مورد افزایش ارز دیجیتال چین و اینکه آیا راه درست مقابله با آن از طریق یک شبکه ارزی غیرمتمرکز مانند بیت کوین است سوال پرسیده می شود. ترامپ نیز در پاسخ گفت که دلار آمریکا همچنان برای او ارز برتر است، ولی در عین حال به محبوبیت و پذیرش رو به رشد بیت کوین اذعان کرد. 

 


نظرات کاربران در مورد چرا ترامپ دیدگاه خود نسبت به بیت کوین را تغییر داده است؟
سوال امنیتی :3+68 = ?