چرا 46 درصد از ایردراپ های بزرگ به اوج خود رسیده اند؟

1402/12/07

46 درصد از بزرگ ترین ایردراپ های ارز دیجیتال توانسته اند به اوج خود برسند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ کدام ایردراپ ها تاکنون عملکرد بهتری داشته اند؟ شرکت در کدام ایردراپ ها می تواند سودآور باشد؟ چرا ایردراپ ها رشد بزرگی را تجربه کرده اند؟
بازار کریپتو یکی از بزرگ ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید تا سود زیادی از تغییرات قیمت این دارایی ها به دست آورید. روش های مختلفی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارند که یکی از این روش ها شرکت در ایردراپ هاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت کردن در ایردراپ ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی به اوج رسیدن 46 درصد از ایردراپ های بزرگ بپردازیم.

شرکت کردن در ایردراپ ها

ایردراپ یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بازار ارز دیجیتال است که طی آن در ازای انجام برخی کارهای آسان مانند دنبال کردن پروژه کریپتویی در شبکه های اجتماعی و.... به کاربران ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش داده می شود. ایردراپ ها معمولا مورد توجه رسانه های مختلفی قرار می گیرند که این مسئله باعث شناخته شده پروژه ارز دیجیتال می شود و افراد زیادی می توانند به آن علاقه مند شوند. با استفاده از ارز دیجیتال یا توکن های دریافتی، فعالیت اقتصادی پروژه تقویت می شود. این مسئله تاثیر مثبتی روی رشد پروژه ارز دیجیتال دارد. کیف پول ارز دیجیتال یکی از ابزارها مورد نیاز برای افراد در زمان شرکت در ایردراپ هاست.
جالب است بدانید، کسانی که به رمز ارزها علاقه دارند، ولی به دلیل برخی از شرایط مانند کمبود بودجه و.... امکان خرید ارزهای دیجیتال بیشتری را ندارند، می توانند از برخی روش ها و تکنیک ها ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند. تنها چیزی که نیاز دارید، مقداری ابتکار عمل است. از جمله روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان می توان به استیکینگ ارز دیجیتال، رفرال گیری در صرافی ها، شرکت در ایردراپ ها و.... اشاره کرد. تعداد زیادی از افرادی که در جریان ایردراپ ها ارز دیجیتال رایگان به دست آورده اند، آنها را در صرافی ها می فروشند، قیمت و ارزش واقعی آن توکن نیز تعیین می شود. به طور کلی می توان گفت که شرکت کردن در ایردراپ یکی از روش های کسب درآمد از رمز ارزها است.

به اوج رسیدن 46 درصد از ایردراپ های بزرگ

توجه داشته باشید که داده های اخیر از جمع آوری داده های ارز دیجیتال CoinGecko نشان می دهد که نگهداری یک توکن تازه منتشر شده برای بیش از 14 روز تقریبا نیمی از زمان ها، منجر به از دست دادن فرصت برای فروش در بالاترین حد خود شده است. از سال 2020 افزایش چشمگیر در ایردراپ وجود داشته است. رایج ترین روش برای دریافت توکن های ایردراپ رایگان، شرکت در فعالیت های شبکه بلاک چین قبل از راه اندازی یا کارهای تبلیغاتی است. در 1 فوریه کوین تلگراف گزارش داد که یک سرمایه گذار 17 ساله کریپتو مدعی شده است که بیش از 1 میلیون دلار از ایردراپ Jupiter مستقر در سولانا درآمد داشته است.
با توجه به گزارش های اخیر CoinGecko در چهار سال گذشته تقریبا نصف 50 ایردراپ بزرگ ارز دیجیتال طی دو هفته بعد از راه اندازی به بالاترین قیمت خود رسیدند. در حالی که برخی از پروژه ها در عرض چند روز به اوج خود رسیدند، تنها یک توکن ایردراپ شده از 50 مورد برتر در چهار سال گذشته بیش از یک سال طول کشید تا به اوج قیمت خود برسد. خوش بینی یک سال و هفت ماه طول کشید تا به بالاترین حد خود برسد. در همین حال، Sweat در دو روز بعد از ایردراپ به بالاترین حد خود رسید و Wen در سه روز به اوج خود رسید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شرکت کردن در ایردراپ ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی به اوج رسیدن 46 درصد از ایردراپ های بزرگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، با توجه به گزارش های منتشر شده در سایت CoinGecko تقریبا 46 درصد از 50 ایردراپ بزرگ ارز دیجیتال ظرف مدت 14 روز به اوج خود رسیده اند. این ایردراپ ها توانسته اند تا مورد توجه رسانه های زیادی قرار بگیرند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا 46 درصد از ایردراپ های بزرگ به اوج خود رسیده اند؟
سوال امنیتی :9+96 = ?