ناتانیل لوز به نیجریه پیشنهاد داد تا موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند

1402/12/07
ناتانیل لوز به نیجریه پیشنهاد داد تا موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند

مسائل مربوط به دسترسی رمزنگاری سوالاتی را در مورد اهداف نیجریه ایجاد می کند. افرادی که قصد خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در بازار کریپتو را دارند، ابتدا وضعیت ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف را بررسی می کنند، سپس در مورد خرید و فروش رمز ارزها تصمیمات مختلفی را می گیرند.
توجه داشته باشید که ناتانیل لوز یکی از بنیانگذاران Flincap به دولت نیجریه پیشنهاد می کند که به جای مقصر دانستن اکوسیستم کریپتو برای چالش های فارکس به مسائل مربوط به صدور مجوز برای صرافی های ارز دیجیتال محلی به طور کامل رسیدگی کند.
به گفته ناتانیل لوز یکی از بنیانگاران Flincap یک کریپتو محلی دولت نیجریه باید موضع خود را در مورد صنعت ارزهای دیجیتال روشن کند، چون اقدامات اخیرش سیگنال های متفاوتی را به جامعه بزرگ تر ارسال کرده است. این بعد از گزارش های اخیر از سمت کاربران محلی رمز ارز مبنی بر عدم توانایی آنها در دسترسی به وبسایت های صرافی های ارز دیجیتال مختلف مانند OctaFX، بایننس و سایر صرافی ها با استفاده از ارائه دهندگان سنتی مخابراتی صورت می گیرد. این موضوع در 21 فوریه آشکار شد و گمانه زنی هایی در مورد ممنوعیت احتمالی پلتفرم های ارزهای دیجیتال توسط دولت ایجاد کرد.
لوز در صحبت با کوین تلگراف گفت که به نظر می رسد که دولت نیجریه علاقه ای به داشتن رابطه خوب با افراد در فضای ارزهای دیجیتال ندارد. دولت نرخ فعلی مبادله 1800 نایرا نیجریه به 1 دلار را به گردن معامله گران فرابورس که با تتر معامله می کنند، می داند. برای درک این مسئله، بهتر است تا تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
لوز اصرار دارد که مقصر دانستن معامله گران و تریدرهای فرابورس برای ارزش فعلی نایرا نادرست است، چون صنعت کریپتو مسئول رکورد اقتصادی یا کاهش نایرا نیست. همچنین لوز با فهرست کردن عواملی مانند نایرا اضافی، مقادیر ناکافی دلار ایالات متحده وابستگی شدید به واردات، مهاجرت افراد از کشور، مبادله ارز و عدم اطینان در مورد پرداخت های اوراق قرضه یورو توضیح داد که این مسائل به صنعت کریپتو محلی ربطی ندارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ناتانیل لوز به نیجریه پیشنهاد داد تا موضع خود نسبت به کریپتو را روشن کند
سوال امنیتی :8+43 = ?