استیبل کوین USDC چیست و چه کاربردی دارد؟

نوشته شده در : 1403/01/23

استیبل کوین USDC؛ یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار ارز دیجیتال! آیا می خواهید با این استیبل کوین آشنا شوید؟ استیبل کوین USDC چیست؟ این استیبل کوین چه کاربردهایی در بازار کریپتو دارد؟ چگونه می توان از این استیبل کوین استفاده کرد؟ استیبل کوین های مهم در ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟

ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که نوسانات زیادی دارند و قیمت این دارایی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. در برخی از مواقع نوسانات بازار کریپتو به قدری است که ممکن است تریدرها و معامله گران حرفه ای نیز ضرر کنند. بنابراین، شما می توانید با استفاده از استیبل کوین ها از دارایی های خود در برابر نوسانات شدید ارزهای دیجیتال محافظت کنید. USDC نیز یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیبل کوین USDC برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای استیبل کوین USDC بپردازیم.

استیبل کوین USDC چیست؟

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که استیبل کوین USDC در کنار استیبل کوین های معروفی مثل استیبل کوین Paxos چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که استیبل کوین USDC یکی از ارزهای باثبات در بازار کریپتو است که شما می توانید با استفاده از این ارز معاملات خودتان را انجام دهید. همچنین استیبل کوین USDC به دلار آمریکا متصل است و به وسیله دلارهای ذخیره شده پشتیبانی می شود. این ارز رمزنگاری شده برای مبتدیانی که می خواهند با خیال راحت و بدون هزینه های زیاد وارد بازار کریپتو شوند، توسعه و گسترش یافته است.

جالب است بدانید، یو اس دی کوین(USDC) در 26 سپتامبر 2018 راه اندازی شده و با همکاری بین Circle و صرافی کوین بیس عرضه بازار شده است. قیمت این استیبل کوین همواره با یک دلار برابر است. به طور کلی، استیبل کوین USDC یک سرویس برای توکنیزه کردن دلارهای آمریکا و تسهیل استفاده آنها از طریق اینترنت و شبکه های عمومی است. علاوه بر این، توکن های USDC را می توان به دلار آمریکا تغییر داد و آنها را خرج کرد. اجرای صدور و خرید ارزهای USDC را قراردادهای هوشمند دارای استاندارد ERC-20 تضمین می شود.

استیبل کوین USDC چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که گفته شد پس از استیبل کوین DAI، یو اس دی کوین(USDC) یکی از استیبل کوین های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است که شما می توانید با استفاده از این ارز از نوسانات شدید بازار کریپتو در امان باشید. استیبل کوین USDC کاربردهای زیادی دارد که باعث می شوند تا این ارز محبوبیت زیادی به دست آورد. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی کاربردهای استیبل کوین USDC بپردازیم:

• محافظت از دارایی ها در برابر نوسانات

یکی از کاربردهای استیبل کوین USDC، این است که محافظت از دارایی ها در برابر نوسانات ارزهای دیجیتال است. تریدرهایی که نمی خواهند با هیچ نوع ریسک روبرو شوند، می توانند با خرید استراتژیک یک استیبل کوین نوسانات سبد سرمایه گذاری خودشان را کاهش دهند.

• ارسال حواله

یکی دیگر از کاربردهای استیبل کوین USDC، ارسال حواله است. به طور کلی از استیبل کوین یو اس دی کوین می توان برای ارسال وجه به سراسر دنیا استفاده کرد. معامله گران و تریدرها می توانند دارایی های خودشان را بدون استفاده از حساب بانکی و نگرانی درباره نوسانات قیمت دریافت کنند.

• ترید ارز دیجیتال

یکی دیگر کاربردهای استیبل کوین USDC، ترید ارز دیجیتال است. شما می توانید با استفاده از استیبل کوین USDC در بازار کریپتو معاملات مختلفی انجام دهید. در صرافی های خارجی شما نمی توانید با ریال ارز دیجیتال خرید و فروش کنید. برای این کار بهتر است از استیبل کوین USDC بهره ببرید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیبل کوین USDC برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای استیبل کوین USDC بپردازیم. همانطور که گفته شد، استیبل کوین USDC یکی از مهم ترین ارزهای باثبات در بازار کریپتو است که شما می توانید با استفاده از آن کارهای مختلفی انجام دهید. این ارز کاربردهای زیادی دارد که از جمله از این کاربردها می توان به ارسال حواله، ترید ارز دیجیتال و مراقبت از دارایی ها در برابر نوسانات شدید اشاره کرد.


نظرات کاربران در مورد استیبل کوین USDC چیست و چه کاربردی دارد؟
سوال امنیتی :3+96 = ?