ETF بیت کوین چگونه رکورد 7.7 میلیارد دلاری خودش را شکست؟

1402/12/13

حجم معاملات صندوق قابل معامله بیت کوین(ETF) توانست رکورد 7.7 میلیارد دلاری خودش را بشکند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا ETF بیت کوین با استقبال زیادی روبرو شده است؟ چرا حجم معاملات ETF بیت کوین در حال افزایش است؟ تحلیلگران آینده ETF بیت کوین را چگونه پیش بینی می کنند؟
اگر قصد خرید بیت کوین و سرمایه گذاری روی این رمز ارز را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. ETF بیت کوین یکی از موضوعات داغ در بازار کریپتو است که شما باید خبرهای مربوط به ETF بیت کوین را زیر نظر بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت فعلی صندوق ETF بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی شکستن رکورد 7.7 میلیارد دلاری حجم معاملات ETF بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی صندوق ETF بیت کوین چگونه است؟

احتمالا از خودتان بپرسید که وضعیت فعلی صندوق ETF بیت کوین که تا چند وقت پیش آینده بیت کوین حساب میشد، چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صندوق ETF بیت کوین مانند سهام معمولا در بازار بورس قابل خرید و فروش است و قیمت سهام ETF بیت کوین در طو روز با توجه به میزان عرضه و تقاضا در بازار مشخص می شود. کاربران بازار کریپتو می توانند ETF بیت کوین را مانند سایر سهام موجود در بازار بورس هر کشور خرید و فروش کنند. علاوه بر صندوق معاملات بیت کوین، سهام ETF نیز شامل تعداد زیادی رمز ارز هستند و تنوع زیادی را برای کاربران فعال بازار ارائه می کنند.
جالب است بدانید، استفاده از سهام ETF بیت کوین به سرمایه گذاران و تریدرها این امکان را می دهد تا در بیت کوین بدون اینکه مشکلاتی که در خرید و فروش صرافی های ارز دیجیتال برای آنها ممکن است، ایجاد شود و دغدغه های مربوط به کار با ابزارهای جدید مانند کیف پول ارز دیجیتال و تامین امنیت آن را نداشته باشند. ETF بیت کوین ویژگی ها و خصوصیات زیادی دارد که این ویژگی ها باعث می شوند تا صندوق قابل معامله بیت کوین مورد استقبال سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار بگیرد.

حجم معاملات ETF بیت کوین رکورد 7.7 میلیارد دلاری خودش را شکست!

توجه داشته باشید که حجم معاملات ETF بیت کوین توانست افزایش یابد و رکورد 7.7 میلیارد دلاری خودش را شکست. حجم معاملات برای ده ETF بیت کوین جدید ایالات متحده رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است که بیش از دو برابر بالاترین رقم قبلی خود نسبت به روزهای قبل است. صندوق های قابل معامله در بورس رکورد جدیدی را برای حجم معاملات روزانه ثبت کرده اند. رکورد قبلی 4.66 میلیارد دلار بود که در روز راه اندازی صندوق در 11 ژانویه مشاهده شد. ETF بیت کوین iShares 43.5 درصد از کل را به خود اختصاص داد. با مشاهده 3.35 میلیارد دلار حجم معاملات و دو برابر شدن رکورد روزانه قبلی خود تقریبا حجم معاملات هر ده ETF در روز قبل در 27 فوریه است.
اریک بالچوناس تحلیلگر بلومبرگ در پستی در 28 فوریه X نوشت که تنها نیمی از روز معاملاتی طول کشید تا 9 ETF جدید رکورد قبلی خود را پشت سر بگذارد. بالچوناس در پست بعدی نوشت که آنها با حدود 5.8 میلیارد دلار حجم تا پایان معاملات این رکورد حجم را دو برابر کردند. بالچوناس اضافی کرد که بازارسازان به او گفتد که حجم معاملات تا حد زیادی تقاضای طبیعی در مقابل حجم معاملات الگوریتمی یا آربیتراژی است که او قبلا حدس می زد. رکورد روز حجم معاملاتی در حالی است که بیت کوین بیش از 10 درصد رشد کرد و به 64 هزار دلار رسید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت فعلی صندوق ETF بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم و به بررسی شکستن رکورد 7.7 میلیارد دلاری حجم معاملات ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، صندوق ETF بیت کوین اخیرا مورد استقبال سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار گرفته است. حجم معاملات ETF بیت کوین اخیرا توانسته رکورد 7.7 میلیارد دلاری خودش را بشکند.

 


نظرات کاربران در مورد ETF بیت کوین چگونه رکورد 7.7 میلیارد دلاری خودش را شکست؟
سوال امنیتی :5+37 = ?