چرا دولت آمریکا 922 میلیون دلار بیت کوین را جابجا کرده است؟

1402/12/12

با عبور بیت کوین از 60 هزار دلار، دولت آمریکا بیش از 922 میلیون دلار بیت کوین را جابجا کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا قیمت بیت کوین از ناحیه 60 هزار دلار عبور کرد؟ چرا دولت آمریکا مقدار زیادی بیت کوین را جابجا کرده است؟ این جابجایی چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟
امروزه افراد زیادی نسبت به خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی دارایی های رمزنگاری شده اقدام می کنند و سعی می کنند تا از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورند. بیت کوین اخیرا افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و از سطح 60 هزار دلار عبور کرده است. دولت آمریکا نیز مقدار زیادی بیت کوین را جابجا کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت رمز ارزها در ایالات متحده آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی جابجایی 922 میلیون دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا بپردازیم.

وضعیت رمز ارزها در ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا قطب اصلی قانون گذاری درباره ارزهای دیجیتال است و در زمینه انطباق با قانون این حوزه پیشرو محسوب می شود. قوانین و مقررات کنترل ارزهای دیجیتال در کشور آمریکا در هر ایالات متفاوت است و مقامات و نهادهای قانونی مانند فدرال رزرو نیز نگاه متفاوتی به این مسئله دارند. به عنوان مثال، شبکه اجرایی جرایم مالی آمریکا که مسئول تجزیه و تحلیل تراکنش ها است، رمز ارزها را به عنوان دارایی های قانونی نمی شناسد. با این وجود، از سال 2013 تاکنون صرافی ها را به عنوان پلتفرم های ارائه دهنده خدمات و توکن ها را به عنوان دسته ای از دارایی ها می شناسد.
رمز ارزها شاهد توجهات زیادی از طرف دولت فدرال و دولت های محلی ایالات متحده بوده اند. کمیته های دولتی زیادی مانند کمیسته بورس و اوراق بهادار و تجارت آینده و همچنین کمیسیون تجارت فدرال آمریکا به دنبال قانون گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال بوده اند. قوانین زیادی توسط این نهادها انجام شده است. تعریف مشخصی از رمز ارزها یا ارزهای رمزنگاری شده در کشور آمریکا وجود ندارد و از آنها به عنوان ارزهای مجازی یاد می شود. شما باید تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را بررسی کنید.

جابجایی 922 میلیون دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا

توجه داشته باشید که دولت ایالات متحده 922 میلیون دلار بیت کوین را از دو کیف پول ارز دیجیتال که دارای وجوه ضبط شده از بیتفینکس در سال 2016 بودند، منتقل کرد. نقل و انتقالات دولت ایالات متحده در همان روز عبور بیت کوین از سطح 60 هزار دلار انجام شد. در 28 فوریه بیت کوین برای اولین بار در بیش از دو سال از 60 هزار دلار عبور کرد. بیت کوین در 24 ساعت منتهی  با 5.25 درصد افزایش به سطح 62500 دلار رسید. اولین ارز دیجیتال دنیا در هفته گذشته بیش از 20 درصد رشد کرده است.
اولین انتقال آزمایشی، به ارزش تنها 1 بیت کوین دلار در ظهر روز 28 فوریه انجام شد. کمی بعد از آن، کیف پول با برچسب دولت ایالات متحده دومین تراکنش به ارزش 2817 بیت کوین را ارسال کرد. بر اساس داده های Arkham تراکنش به ارزش 0.01 بیت کوین و چهارمین تراکنش به ارزش 12267 بیت کوین دلار صورت گرفت. این جابجایی ها یک روز بعد از آن صورت گرفت که ایلیا لیختنشتاین، هکر که بیش از 4.5 میلیارد دلار بیت کوین را از صرافی Bitfinex دزدید و پولشویی کرد، در دادگاه واشنگتن ظاهر شد و جزئیات چگونگی انجام یکی از بزرگ ترین سرقت های بیت کوین دنیا را شرح داده است. در اینجا لازم به ذکر است که یمی دیگر از استفاده های ارزهای دیجیتال در زمینه استفاده از ارزهای دیجیتال در امور خیریه است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت رمز ارزها در ایالات متحده آمریکا برای شما ارائه کنیم و به بررسی جابجایی 922 میلیون دلار بیت کوین توسط دولت آمریکا بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین چند روز پیش افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و توانست برای اولین بار در دو سال گذشته از محدوده 60 هزار دلار عبور کند. دولت آمریکا نیز بعد از این افزایش قیمت، از محدوده 60 هزار دلار عبور کرد و به سطوح بالایی رسید.

 


نظرات کاربران در مورد چرا دولت آمریکا 922 میلیون دلار بیت کوین را جابجا کرده است؟
سوال امنیتی :1+72 = ?