یک تحلیلگر رالی قیمتی برای کاردانو پیش بینی کرد

1402/12/13
یک تحلیلگر رالی قیمتی برای کاردانو پیش بینی کرد

یکی از تحلیلگران مشهور ارز دیجیتال رالی صعودی را برای ارز کاردانو(ADA) پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را به طور دقیق تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که تعداد زیادی از تحلیلگران ابراز خوش بینی کرده اند و نشان می دهند که کاردانو(ADA) برای افزایش بازار در کوتاه مدت آماده است. ADA اخیرا در آخرین روز فوریه افزایش چشمگیری داشته است و برای اولین بار از ماه می 2022 قیمت خودش را به بالای 0.7 دلار افزایش داده است. نگرانی هایی از سمت برخی از سرمایه گذاران ADA وجود دارد که به طور بالقوه از عملکرد آن نسبت به بیت کوین در آخرین چرخه صعودی عقب مانده اند.
دن گامباردلو، تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال به برخی از این نگرانی ها در ویدیوی اخیری که در X ارسال شده است، اشاره کرد. او همچنین اشاره کرد که کاردانو در حال حاضر در یک روند معمولی قرار دارد و به زودی یک شاخص صعودی که انتظار می رود از یک جهش صعودی قیمت استقبال کند، به وجود می آید.
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که کاردانو یکی از رمز ارزهای محبوب و مستعد رشدی است که می توانید با خرید و فروش آن سود زیادی به دست آورید. رالی صعودی برای کاردانو تجزیه و تحلیل ویدیوی اخیر گامباردلو بیشتر برای رسیدگی به نگرانی ها در مورد عملکرد ضعیف ADA در این چرخه افزایشی بود. به ویژه موازی هایی با آخرین باری که بیت کوین در ماه مارس به 60 هزار دلار رسید و ADA تقریبا 1.30 تا 1.98 دلار معامله می شد، انجام شد.
با این حال، این خود تکرار نشده است و معامله گران شروع به تعجب کرده اند که آیا ارز دیجیتال ADA همان احساسات صعودی را جذب خواهد کرد. بیت کوین اکنون دوباره از مرز 60 هزار دلار عبور کرده است و کاردانو خودش را در منطقه 0.66 تا 0.7 دلار حفظ می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک تحلیلگر رالی قیمتی برای کاردانو پیش بینی کرد
سوال امنیتی :8+41 = ?