آیا دوج کوین(DOGE) می تواند وارد یک رالی صعودی بزرگ شود؟

1402/12/13

دوج کوین(DOGE) ممکن است وارد یک رالی صعودی بزرگ شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما دوج کوین بعد از رشد 70 درصدی می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ ارز دوج کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ دوج کوین بعد از هاوینگ بیت کوین چند درصد رشد خواهد کرد؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید دوج کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید و اخبار مهم پیرامون این ارز را مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را برای خرید این ارز بگیرید. دوج کوین اخیرا رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و ممکن است وارد یک رالی صعودی بزرگ شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن دوج کوین به یک رالی صعودی بزرگ بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دوج کوین(DOGE)

دوج کوین(Doge) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و پرطرفدار در بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. دوج کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.14 دلار خرید و فروش می شود و پیش شده اگر دوج کوین بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. دوج کوین در یک هفته گذشته بیش از 63 درصد افزایش یافته است. این مسئله باعث شده است تا دوج کوین بتواند توجه بسیاری از نهنگ های بازار و تریدرهای مشهور بازار را به سمت خود جلب کند.
یکی از تحلیلگران مشهور بازار روند نگران کننده ای را برای ارز دوج کوین(DOGE) تشریح کرد و گفت که دوج کوین در حال کاهش در حجم تراکنش ها و تعداد تراکنش های نهنگ بوده است که معمولا نشان دهنده فعالیت معاملاتی کمتر است. این می تواند نشانه این باشد که افراد کمتری خرید و فروش می کنند. فعالیت هفته گذشته برای دوج کوین با افزایش کوتاه مدت تراکنش های بزرگ امیدوارکننده به نظر می رسید. معیارهای منتشر شده توسط IntoTheBlock نشان داد که تراکنش های بالای 100 هزار دلار افزایش یافته است. انتظار می رود دوج کوین همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد.

احتمال وارد شدن دوج کوین به یک رالی صعودی بزرگ

توجه داشته باشید که قیمت دوج کوین(DOGE) در این هفته افزایش چشمگیر 70 درصدی را تجربه کرده است که ناشی از روند صعودی در سراسر بازار کریپتو است. این حرکت به دلیل ترکیبی از شاخص های فنی و بنیادی، به پتانسیل بیشتر برای افزایش در ماه مارس اشاره دارد.  نهنگ های دوج کوین انباشته می شوند. افزایش قیمت اخیر دوج کوین در بحبوحه افزایش دارایی های دوج کوین در میان نهنگ های بازار رخ می دهد.
به عنوان مثال، تعداد آدرس هایی که بیش از 100 هزار توکن DOGE را در خود جای داده اند از ابتدای سال 0.7 درصد افزایش یافته است. بالا رفتن قیمت دوج کوین قبل از چهارمین رویداد هاوینگ بیت کین برنامه ریزی شده برای 19 آوریل 2024 ظاهر می شود. جالب است بدانید که این افزایش قیمت مشابه حرکت های صعودی قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین قبلی در سال های 2020 و 2016 است. به طور کلی تریدرها تمایل دارند به دنبال سرمایه گذاری های جایگزین مانند memecoins برای سودهای کوتاه مدت بالاتر باشند و پیش بینی می کنند که هاوینگ بازار کلی را تقویت کند. این رفتار ناشی از حدس و گمان و تمایل به سرمایه گذاری بر افزایش فعالیت بازار مرتبط با شوک عرضه بیت کوین است.یکی از مسائل مهم در مورد ارز دوج این است که دلایل پرطرفدار بودن دوج کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن دوج کوین به یک رالی صعودی بزرگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا یک افزایش قیمت را تجربه کرده است و به سطوح بالاتری رسیده است. به نظر می رسد دوج کوین می تواند وارد یک روند صعودی بزرگی شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا دوج کوین(DOGE) می تواند وارد یک رالی صعودی بزرگ شود؟
سوال امنیتی :9+77 = ?