نرخ بهره بازار کریپتو 3 میلیارد دلار افزایش یافت

1402/12/15
نرخ بهره بازار کریپتو 3 میلیارد دلار افزایش یافت

نرخ بهره بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت به 3 میلیارد دلار افزایش یافت. بازار گاوی ارزهای دیجیتال همچنان به جذب سرمایه های تازه از سرمایه گذاران در سراسر دنیا ادامه می دهد و سعی می کند تا از این افزایش چشمگیر عبور کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و سطوح مهم قیمت رمز ارزها را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که در این زمینه، علاقه باز ارز دیجیتال جهانی در روز یکشنبه به 47.43 میلیارد دلار به بالاترین حد خود رسید. بر اساس داده های Coinalyze در حال حاضر بازار مشتقات دارای 44.56 میلیارد دلار قراردادهای بازرگانی است. اینها می توانند از موقعیت های خرید یا فروش کوتاه باشند که باعث ایجاد استخرهای نقدینگی و افزایش نوسان می شود.
به طور خاص، حساب Coinalyze در X افزایش بهره بازار را بیش از 3 میلیارد دلار در 3 ساعت گذشته گزارش کرد. این افزایش قابل توجه بعد از صعودی بیت کوین از 61 هزار دلار به 67 هزار دلار با هدف رسیدن به بالاترین قیمت ارز دیجیتال پیشرو در تاریخ 69 هزار دلار است. همانطور که بیت کوین به بالاترین حد خود می رسد، نرخ سرمایه گذاری نیز به سطوحی که قبلا در سال 2021 دیده شده بود افزایش می یابد.
نکته قابل توجه این است که نرخ سرمایه گذاری مثبت زمانی رخ می دهد که سود باز به سمت موقعیت های خرید وزن می شود. در زمان نوشتن این مطلب نرخ مجموع تامین مالی به سطح 0.085 در سال 2021 می رسد که نشان دهنده یک تمایل عمده صعودی برای ارزهای دیجیتال و به طور خاص تر برای بیت کوین است. انحلال طولانی مدت در بازار ارزهای دیجیتال در پیش است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را به طور کاملا دقیق بررسی کنید.
با این حال، این عدم تعادل استخرهای نقدینگی بزرگ را در جهت نزولی ایجاد کرد که توسط قیمت های انحلال معامله گران و تریدرها به دلیل بازه های طولانی ایجاد شد. بنابراین، بیت کوین و اکثر ارزهای دیجیتال با خطر فشردگی طولانی قریب الوقوع مواجه هستند که می تواند باعث افت کوتاه مدت شود.
این سناریو به راحتی در نقشه بازار COinglass با بیش از 3 میلیارد دلار انحلال طولانی در 50 هزار دلار مشاهده می شود. علاوه بر این، این منطقه قیمتی مقاومت روانی مهمی را ایفا می کند و احتمال بازگشت به دنبال این اهداف با بهره باز را افزایش می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نرخ بهره بازار کریپتو 3 میلیارد دلار افزایش یافت
سوال امنیتی :7+65 = ?