ETF های بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند

1402/12/17
ETF های بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند

توجه داشته باشید که ETFهای بیت کوین رکورد حجم معاملات را در میان قیمت بالای بیت کوین ثبت کردند. ETFهای بیت کوین مستقر در ایالات متحده در 5 مارس 10 میلیارد دلار حجم معاملات داشتند که رکورد 7.7 میلیارد دلاری هفته گذشته را شکست. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، بهتر است ابتدا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
صندوق های قابل معامله در مبادلات در 5 مارس رکورد 10 میلیارد دلاری در حجم معاملات داشتند، چون بیت کوین قبل از سقوط حدود 12 درصدی در طی پنج ساعت آینده به بالاترین حد خود رسید. اریک بالچوناس تحلیلگر ETF بلومبرگ در پستی در 5 مارس X که این ارقام را گزارش می کند گفت که اینها اعداد بالا برای ETFهای زیر دو ماه هستند. الساندرو اوتاویانی تحلیلگر بیت کوین نیز حجم معاملاتی با کمی کاهش 9.58 میلیارد دلاری را برای این صندوق ها منتشر کرد که همچنان رکورد قبلی 7.7 میلیارد دلاری را که در 28 فوریه ثبت شده بود، شکست.
شرکت BlackRock با 3.7 میلیارد دلار بیشترین حجم را به خود اختصاص داد، در حالی که گری اسکیل، Fidelity و Bitcoin Fund به ترتیب 2.8 و 2 میلیارد دلار به ازای هر ارقام Ottaviani جمع آوری کردند. به گفته Google Ibit، فایننس و FBTC هر دو حدود 8.6 درصد در روز سقوط کردند، در حالی که سایر ETFهای بیت کوین افت قیمت مشابهی را ثبت کردند.
در پستی در 5 مارس X بیت پین تحلیلگر مستعار به کسانی که تازه وارد بیت کوین از طریق ETFها شده بودند به شوخی گفت که نوسان قیمت یک آیین ماهانه در طول بازارهای صعودی برای از بین بردن انحطاط اهرمی است. شما به این عادت ندارید. در بازارهای شما دولت وارد عمل می شود تا اگر سهام رونق شما در یک روز بیش از 10 درصد سقوط کرد، تجارت را متوقف کند و شما را نجات دهد. بالچوناس پاسخ داد که ما قوانین محدود و فدرال رزرو را برای محافظت از ما در برابر این چیزها داریم.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ETF های بیت کوین رکورد حجم معاملات را شکستند
سوال امنیتی :5+40 = ?