MicroStrategy قرار است 600 میلیون دلار بیت کوین خریداری کند

1402/12/16
MicroStrategy قرار است 600 میلیون دلار بیت کوین خریداری کند

مایکرواستراتژی قرار است 600 میلیون دلار از طریق اسکناس های قابل تبدیل برای خرید بیت کوین بیشتر جمع آوری کند. 600 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل در مارس 2030 سررسید می شود، مگر اینکه زودتر خریداری، بازخرید یا تبدیل به پول نقد یا سهام مایکرواستراتژی شود. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است وضعیت بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که مایکرواستراتژی بزرگ ترین دارنده شرکتی بیت کوین قرار است 600 میلیون دلار به عنوان قسمتی از اقدام برای خرید بیت کوین بیشتر جمع آوری کند. شرکت هوش تجاری در بیانیه ای در 4 مارس این خبر را تایید کرد و فاش کرد که این وجوه در قالب اسکناس های قابل تبدیل ارشد منتشر خواهد شد.
اسکناس های قابل تبدیل ارشد یک اوراق بدهی هستند که می توانند در تاریخ بعدی به حقوق صاحبان سهام تبدیل شوند. آنها نسبت به سهام عادی بالاتر هستند که یعنی دارندگان در صورت ورشکستگی یا انحلال اولویت دارند. BlockShow توسط Cointelegraph با یک جشنواره ارز دیجیتال در هنگ کنگ بازگشته است.
مایکرواستراتژی گفت که قصد دارد از درآمد خالص حاصل از فروش اسکناس ها برای خرید بیت کوین بیشتر برای اهداف عمومی شرکت استفاده کند. همچنین انتظار می رود که به خریداران اولیه اسکناس ها حق خرید تا سقف 90 میلیون دلار بیشتر از کل مبلغ اصلی اسکناس ها را اعطا کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید.
اسکناس ها در 15 مارس 2030 سررسید می شوند، مگر اینکه قبلا مطابق با شرایط خود خریداری، بازخرید و یا تبدیل شده باشند. اسکناس ها به پول نقد، سهام عادی کلاس A مایکرواستراتژی یا ترکیبی از وجه نقد و سهام عادی مایکرواستراتژی قابل تبدیل خواهند بود. این در حالی است که سهام مایکرواستراتژی در ماه مارس به بیش از 2 درصد رشد کرد و به 1359 دلار رسید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد MicroStrategy قرار است 600 میلیون دلار بیت کوین خریداری کند
سوال امنیتی :7+61 = ?