چرا ارزش بازار تتر افزایش یافته و به 100 میلیارد دلار رسیده است؟

1402/12/15

با توجه به داده های منتشر شده، ارزش بازار ارز دیجیتال تتر(USDT) افزایش یافته و به 100 میلیارد دلار رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا اخیرا تتر مورد توجه سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار گرفته است؟ با تتر چه کارهایی می توان انجام داد؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید روی این رمز ارزها سرمایه گذاری و سود زیادی از نوسانات قیمتی این دارایی ها به دست آورید. تتر نیز یکی از رمز ارزهای مهم و کاربردی در بازار کریپتو است که صرافی ها و پلتفرم های مختلفی از این ارز و خرید تتر پشتیبانی می کنند. اخیرا ارزش بازار تتر افزایش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کاربردهای ارز تتر در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش ارزش بازار تتر و رسیدن آن به 100 میلیارد دلار بپردازیم.

آشنایی با تتر و کاربردهای آن

تتر یکی از استیبل کوین های محبوب در بازار کریپتو است. به طور کلی، تتر ارز رمزنگاری شده است که قیمت هر عدد آن تقریبا برابر با یک دلار آمریکاست و با هدف محافظت از سرمایه گذاران و تریدرها در برابر نوسانات بازار کریپتو ایجاد شده است. تتر یکی از رمز ارزهای محبوبی است که توانسته بعد از بیت کوین، اتریوم در رتبه سوم بازار قرار بگیرد. ارز تتر تفاوت اساسی با سایر ارزهای دیجیتال دارد. مهم ترین تفاوت این است که دلار آمریکا به عنوان پشتوانه آن عمل می کند و قیمت آن برابر با یک دلار آمریکل است.
جالب است بدانید، تتر یک ارز دیجیتال است که قیمت آن با یک دلار آمریکا برابری می کند و با هدف محافظت از سرمایه گذاران در برابر نوسانات شدید بازار طراحی شده است. ارزهای دیجیتال نوعی پول الکترونیک هستند که بر اساس فناوری بلاک چین عمل می کنند. شما می توانید زمانی که بازار ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدی دارد، ارزهای دیجیتال خودتان را به تتر تبدیل کنید تا ارزش سرمایه شما حفظ شود و خیلی ضرر نکنید. تتر توسط شرکت Tether عرضه شده است که میزان توکن های در گردش تتر را در بازار کنترل می کند.

افزایش ارزش بازار تتر و رسیدن آن به 100 میلیارد دلار

توجه داشته باشید که استیبل کوین تتر USDT تتر به ارزش بازار تاریخی 100 میلیارد دلار رسید. بزرگ ترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار حتی بزرگ تر شده است و تتر به رکورد 100 میلیارد دلاری ارزش بازار رسیده است. ارزش بازار بی سابقه 100 میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته است و رشد سالانه 9 درصدی را به ثبت رسانده و شکاف بین بزرگ ترین رقیب بعدی خود USD Coin را بیشتر کرده است.
با توجه به داده های CoinGecko تتر به طور لحظه ای به نقطه عطف 100 میلیارد دلاری خود در 4 مارس رسید، چون ارزش بازار بر اساس قیمت فعلی و عرضه در گردش در نوسان است. ارزش بازار بیش از 71 میلیارد دلار در مقایسه با نزدیک ترین رقیب استیبل کوین خود usdc صادر شده توسط Circle که امسال نیز شاهد رشد ارزش بازار بوده است، جلوتر است. ارزش بازار تتر آن را تقریبا با تیتان نفت و گاز بریتانیا bp و کمی بالاتر از غول تجارت الکترونیک Shopify قرار می دهد. بر اساس وبسایت آن تتر یک ارز دیجیتال است که با قیمت دلار ایالات متحده در 14 بلاک چین و پروتکل موجود است. علاوه بر این، طی ماه گذشته بازار ارزهای دیجیتال با بیت کوین به ارزش بازار بیش از 2 تریلیون دلار رسیده است و شاهد افزایش 50 درصدی قیمت و افزایش قیمت در دو سال اخیر هستیم. یکی از مباحث مهم در بازار ارزهای دیجیتال این است که بدانیم سبد ارز دیجیتال یا پرتفوی ارز دیجیتال چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کاربردهای ارز تتر در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش ارزش بازار تتر و رسیدن آن به 100 میلیارد دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، تتر یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته است. ارزش بازار تتر به تازگی افزایش یافته و به 100 میلیارد دلار رسیده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ارزش بازار تتر افزایش یافته و به 100 میلیارد دلار رسیده است؟
سوال امنیتی :4+77 = ?