چرا SEC رسیدگی به پرونده های ETF اتریوم را به تعویق انداخت؟

1402/12/15

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) رسیدگی به پرونده های ETF اتریوم را به تعویق انداخت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما تایید شدن ETF اتریوم چه تاثیری روی قیمت اتریوم خواهد گذاشت؟ آیا ETF می تواند باعث بالا رفتن قیمت اتریوم شود؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. ETF یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید ETF اتریوم را زیر نظر بگیرید. ارز دیجیتال اتریوم نیز با این مسئله دست و پنجه نرم می کند و شرکت های زیادی سعی می کنند تا ETF اتریوم را راه اندازی کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی به تعویق انداختن رسیدگی به پرونده های ETF اتریوم توسط سازمان SEC بپردازیم.

وضعیت فعلی ETF اتریوم

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که وضعیت فعلی ETF اتریوم چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF اتریوم یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که شما باید به این مسئله توجه داشته باشید تا بتوانید از نوسانات احتمالی قیمت اتریوم سود به دست آورید. در حال حاضر شرکت های زیادی مانند بلک راک و فیدیلتی سعی می کنند تا ETF اتریوم را به تایید برسانند. سازمان SEC نیز در حال رسیدگی به پرونده های ETF ارز دیجیتال اتریوم و تایید نهایی آن است.
جالب است بدانید، تیم تحقیقاتی استاندارد چارترد به رهبری تحلیلگر مشهور بازار کریپتو به اسم جف کندریک پیش بینی می کند که ارز دیجیتال اتریوم مسیر بیت کوین را در پیش گرفته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا احتمالا روند تصمیم گیری مربوط به تایید ETF ارز اتریوم را با رد درخواست و در نهایت تایید آن به تاخیر خواهد انداخت. توجه داشتهباشید که تاریخ تاییدیه ETF اسپات اتریوم که با تاخیر روبرو بوده است، به طور آزمایشی برای 23 مه سال 2024 مشخص شده است.

تعویق انداختن رسیدگی به پرونده های ETF اتریوم توسط سازمان SEC 

توجه داشته باشید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تصمیم خودش را برای تایید یا رد اتریوم بلک راک و Fidelity به تعویق انداخته است. در بایگانی های جداگانه در 4 مارس، کمیسیون SEC اعلام کرد که تصمیم خودش را در مورد درخواست های بلک راک برای iShares برای صندوق اتریوم خود به تعویق انداخته است. SEC در ابتدا تصمیم خودش را در مورد برنامه های BlackRock و فیدیلیتی در ژانویه به تعویق انداخت، مدت کوتاهی بعد از تایید لیستی از ETFهای بیت کوین به صورت زنده این اتفاق رخ داد.
نکته قابل توجه این است که کمیسیون SEC می تواند تصمیم خودش را تا سه بار قبل از تصمیم گیری نهایی به تعویق بیندازد. تاخیر SEC چندان تعجب آور نبوده است، چون مفسران بازار و تحلیلگران ETF مدت ها حدس می زنند که SEC تنها زمانی تصمیم می گیرد که ETFها را تایید یارد کند که اولین مهلت نهایی در ماه مه برسد. در پست قبلی در 7 فوریه در X جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ گفت که 23 می آخرین مهلت برای برنامه ETF اتریوم است. در همین حال، قیمت اتریوم به دلیل اشتیاق گسترده بازار برای تایید بالقوه ادامه دارد و در ماه گذشته 56.7 درصد افزایش داشته است. این مسئله تحت تاثیر تصمیم تاخیر امروز SEC قرار نگرفت. ساخت کیف پول اتریوم یکی از اولین قدم ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال اتریوم میباشد. 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی به تعویق انداختن رسیدگی به پرونده های ETF اتریوم توسط سازمان SEC بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از بحث های داغ در بازار ارزهای دیجیتال است که رد یا تایید شدن آن می تواند بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. اخیرا سازمان SEC رسیدگی به پرونده های ETF ارز دیجیتال اتریوم را به تعویق انداخته است. 

 


نظرات کاربران در مورد چرا SEC رسیدگی به پرونده های ETF اتریوم را به تعویق انداخت؟
سوال امنیتی :2+68 = ?