قدم بعدی برای بیت کوین چه می تواند باشد؟

1402/12/15
قدم بعدی برای بیت کوین چه می تواند باشد؟

طبق بررسی های انجام شده، قیمت بیت کوین به سقف جدیدی می رود، 70 هزار دلار می تواند مقاومت مهمی برای بیت کوین باشد. اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش ارز بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین بیش از 8 درصد افزایش یافته و بالاتر از مقاومت 67500 دلار خرید و فروش می شود. بیت کوین چشم به یک بالاترین رکورد جدید است و حتی می تواند به سطح 70 هزار دلار برسد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این خبر در بالای ناحیه 65 هزار دلار معامله می شود. در نمودار ساعتی بیت کوین یک خط روند صعودی متصل با پشتیبانی 66 هزار دلار شکل می گیرد.
بیت کوین می تواند به سمت مقاومت 69200 دلار افزایش یابد. قیمت بیت کوین به خوبی بالای منطقه حمایت 65 هزار دلار باقی می ماند. یک پایه حمایتی جدید تشکیل شد و قیمت رالی دیگری را بالاتر از سطح 66 هزار دلار شروع کرد. افزایش ثابتی به سمت سطح 67500 دلار وجود داشت. قیمت بیش از 8 درصد افزایش یافته است و نزدیک به آخرین رکورد تاریخ معامله شد. اوج در 68700 دلار تشکیل شده است و قیمت اکنون در حال تثبیت سودهای بالاتر از سطح 23.6 فیب اصلاحی حرکت صعودی از 61400 دلار به سمت بالای 68 هزار دلار است.
اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت 68800 دلار بالاتر رود، می تواند یک اصلاح نزولی دیگری را شروع کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 67 هزار دلار است. اولین حمایت اصلی 66 هزار دلار یا خط روند است. اگر بسته شدن به زیر 66 هزار دلار باشد، قیمت می تواند یک عقب نشینی مناسب به سمت سطح 50 درصد فیب اصلاحی حرکت رو به بالا از 61400 دلار به سمت بالاترین 68 هزار دلار با 65 هزار دلار شروع کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قدم بعدی برای بیت کوین چه می تواند باشد؟
سوال امنیتی :8+56 = ?