چرا کمیته نیجریه مدیر عامل بایننس را احضار کرد؟

1402/12/14

کمیته نیجریه نسبت به مدیر عامل صرافی بایننس(Binance) مشکوک شده و او را سریعا احضار کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ اکنون مدیر عامل بایننس چه کسی است؟ چرا کمیته نیجریه مدیر عامل بایننس را احضار کرده است؟ به نظر شما نتیجه این جلسه چه خواهد شد؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که نوسانات قیمتی زیادی دارند و شما می توانید از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال است که شما می توانید با مراجعه به این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. کمیته نیجریه اخیرا به مدیر عامل بایننس به دلیل جرایم مالی مشکوک شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در نیجریه برای شما ارائه کنیم و به بررسی احضار شدن مدیر عامل بایننس توسط کمیته نیجریه بپردازیم.

آشنایی با صرافی بایننس و مدیر عامل جدید آن

بایننس(Binance) یکی از صرافی های مشهور و بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال است که شما می توانید با مراجعه به این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. این صرافی خدمات زیادی را در اختیار کاربران خود می گذارد. البته توجه داشته باشید که احراز هویت در صرافی بایننس اجباری است و کاربران در کشور ایران به دلیل تحریم های بین المللی نمی توانند در این صرافی احراز هویت کنند. صرافی بایننس ویژگی های زیادی دارد که این ویژگی ها باعث می شوند تا محبوبیت زیادی به دست آورد. صرافی غیرمتمرکز زیادی نیز در بازار وجود دارند.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال بایننس توسط شخصی به اسم چانگ پنگ ژائو راه اندازی شد، ولی اکنون شخص دیگری به عنوان مدیر عامل بایننس شناخته می شود. ریچارد تنگ اکنون مدیر عامل جدید صرافی بایننس است. انتقال رهبری در صرافی بایننس بعد از آن اتفاق افتاد که مدیر عامل سابق به تخلفات مرتبط با پولشویی اعتراف کرد. کناره گیری ژائو از سمت مدیر عاملی بایننس، نقطه عطف مهمی برای بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا است. تنگ یک کهنه کار صنعت کریپتو در سنگاپور است و در سال 2021 توسط بایننس برای تقویت کار اطباق جهانی صرافی وارد بازار شد.

احضار شدن مدیر عامل بایننس توسط کمیته نیجریه

توجه داشته باشید که کمیته جرایم مالی مجلس نمایندگان نیجریه از ریچارد تنگ مدیر عامل بایننس خواسته است تا به دلیل سوء ظن به تامین مالی تروریسم و پولشویی در مقابل کمیته حاضر شود. طبق یک رسانه خبری محلی، پانچ رئیس کمیته جینجر اونوسیب اولتیماتومی را به مدیریت صرافی بایننس در تاریخ 1 مارس صادر کرد تا در 4 مارس 2024 یا قبل از آن در کمیته حاضر شوند.
نکته قابل توجه این است که رئیس بانک مرکزی نیجریه در 27 فوریه نگرانی هایی را در مورد صرافی بایننس مطرح کرد و ادعا کرد که جریان های مشکوک وجوه از طریق صرافی در سال 2023 انجام می شود. Onwusibe هشدار داد که اگر صرافی بایننس احضار را نادیده بگیرد، کمیته از اختیارات قانونی خود استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. به گزارش پانچ، کیمته در نامه ای به تاریخ 12 دسامبر 2023 که توسط Ownusibe امضا شد، خواستار حضور تنگ در جلسه استماع در 18 دسامبر 2023 شد. Ownusibe ناامیدی خودش را در Teng برای عدم حضور علیرغم دعوت های متعدد ابراز کرد. این شخص تاکید کرد که این مسئله غفلت کامل از قوانین موجود حاکم بر تجارت و عملیات مالی در کشور مربوط می شود. یکی از مسائل مهم در مورد صرافی ارز دیجیتال بایننس این است که بدانیم صرافی بایننس دکس چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت ارزهای دیجیتال در نیجریه برای شما ارائه کنیم و به بررسی احضار شدن مدیر عامل بایننس توسط کمیته نیجریه بپردازیم. همانطور که گفته شد، کمیته نیجریه نسبت به مدیر عامل جدید صرافی ارز دیجیتال بایننس مشکوک شده و او را احضار کرده است. اگر مدیر عامل صرافی بایننس یعنی ریچارد تنگ در کمیته نیجریه حضور پیدا نکند، کمیته طبق اختیار خود عمل خواهد کرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کمیته نیجریه مدیر عامل بایننس را احضار کرد؟
سوال امنیتی :7+34 = ?