چرا صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده هشدار داد؟

نوشته شده در : 1402/12/14

صرافی ارز دیجیتال FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده خود هشدار داد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ وضعیت فعلی صرافی FTX چگونه است؟ چرا کاربران در صرافی FTX ناراضی هستند؟ فروش دارایی های قفل شده چه تاثیری بر بازار کریپتو می گذارد؟
با توسعه و گسترش بازار کریپتو، پلتفرم ها و صرافی های مختلفی به وجود آمدند که شما می توانید معاملات خودتان را در این صرافی انجام دهید. FTX یک صرافی ارز دیجیتال مشهور در بازار کریپتو است که شما می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش دارایی های مورد نظر خودتان اقدام کنید. این صرافی اخیرا در مورد فروش دارایی های قفل شده هشدار داد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی هشدار صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی FTX

پلتفرم معاملاتی FTX که یکی از صرافی های مشهور در بازار کریپتو بود، در سال 2022 اعلام ورشکستگی کرد و اکنون در حال پرداخت بدهی های خود است. به طور کلی، صرافی ارز دیجیتال FTX یک صرافی اوراق مشتقه بود که دفتر مرکزی آن در باهاماس قرار داشت. تا سال 2021 این پلتفرم دارای بیش از 1 میلیون کاربر ثبت نامی و میلیاردها دلار حجم معاملات به صورت روزانه بود. در این صرافی ارز دیجیتال افراد می توانستند محصولات و اوراق مشتقه را معامله کرده و از ابزارهای معاملاتی مختلفی بهره مند شوند.
جالب است بدانید، تخصص صرافی ارز دیجیتال FTX، بازار کریپتو بود، جایی که تریدرها و افراد می توانند قراردادی را به وجود بیاورند و شرط کنند که مقدار مشخصی از دارایی را در زمان مشخصی در آینده بخرند یا بفروشند. از زمان راه اندازی این پلتفرم در سال 2019 توسط مدیر عامل شرکت، سام بنکمن فرید FTX از شرکت های تجاری پیشرو کمک مالی دریافت کرده است. صرافی FTX دارای انواع ابزارهای معامله است که منحصر به فرد هستند. با ورشکستگی صرافی FTX کاربران زیادی دارایی های خودشان را از دست دادند و ضرر کردند. این صرافی اعلام کرده است که به زودی دارایی های از دست رفته کاربران را جبران خواهد کرد. به طور کلی صرافی ورشکست شده FTX یکی از انواع صرافی های رمزارز است.

هشدار صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده

توجه داشته باشید در حالی که صرافی ورشکسته FTX آماده می شود تا تعهدات خودش را در قبال طلبکارانی که از سقوط آن در سال 2022 متاثر شده اند را تسویه کند، به مردم در مورد تنها مدیر سرمایه گذاری مجاز خود هشدار داده است. در یک پست X در یک مارس، صرافی ارز دیجیتال FTX گفت که فروش دارایی های دیجیتال توسط بدهکاران FTX که توسط دادگاه ورشکستگی اجباری شده است، تنها توسط Galaxy Asset Management مدیر سرمایه گذاری مدیریت می می شود.
علاوه بر این، صرافی FTX توضیح داد که اگر بدهکاران FTX دارایی های دیجیتال قفل شده را بفروشند، شرایط و ضوابط حاکم بر برنامه باز کردن قفل دارایی ها همچنان پابرجا خواهد بود. صرافی ورشکسته در ماه های گذشته به صورت فعالان روی بازسازی و بازپرداخت طلبکاران خود کار کرده است. این صرافی دارایی هایی بالغ بر 7 میلیارد دلار را بازیابی کرده است که از آن برای بازپرداخت مشتریان سابق استفاده می کند. در دسامبر 2023، بدهکاران FTX پیشنهاد کردند که مدعیان بر اساس قیمت ارزهای دیجیتال در زمان ورشکستگی بازپرداخت دریافت کنند. یکی از مسائل مهم در مورد بازار ارزهای دیجیتال این است که نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال بشناسیم.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی هشدار صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی ارز دیجیتال FTX به کاربران در مورد فروش دارایی های قفل شده هشدار می دهد. بنابراین، کاربران صرافی FTX باید در زمان فروش دارایی های قفل شده دقت بالایی داشته باشند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صرافی FTX در مورد فروش دارایی های قفل شده هشدار داد؟
سوال امنیتی :7+57 = ?