پیش بینی می شود که SHIB به 100 میلیارد دلار می رسد

1402/12/17
پیش بینی می شود که SHIB به 100 میلیارد دلار می رسد

با توجه به خبرهای منتشر شده، Shiba Inu Lead Dev پیش بینی می کند که ارزش بازار ارز دیجیتال شیبا می تواند به 100 میلیارد دلار برسد. اگر قصد جمع آوری و خرید شیبا را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال شیبا در ماه گذشته شاهد یک رالی بزرگ بود که از زیر 0.00001 دلار به بالای 0.00004 دلار رسید که تنها 50 درصد کمتر از قیمت بالای تاریخ خود است. این امر عظم صعودی را در بین سرمایه گذاران و تریدرها در شیبا اینو تقویت کرده است، چون تحلیلگران ارز دیجیتال همچنان خواستار قیمت های بالاتر هستند که یکی از آنها توسط توسعه دهنده اصلی شیبا اینو امضا شده است.
ارزش بازار شیبا اینو به 100 میلیارد دلار می رسد!
جیک گاگین، تحلیلگر ارز دیجیتال در پستی در X پیش بینی بسیار صعودی را برای ارز دیجیتال شیبا اینو انجام داد. به گفته او، میم کوین می تواند ارزش بازار خودش را تا 100 میلیارد دلار در بازار گاوی افزایش دهد. در این پست آمده است که ارز دیجیتال شیبا اینو در این چرخه به 100 میلیارد دلار خواهد رسید.
این پیش بینی توجه توسعه دهنده اصلی شیبا اینو را به خود جلب کرده است. او برای حمایت از خود به پلتفرم رسانه های اجتماعی رفت. پاسخ نقل قول حاوی یک gif بود که می گفت حرف های شما نه حرف های من. چیزی که معمولا برای حمایت از بیانیه ای توسط شخص دیگری استفاده می شود. پیش بینی Gagain جالب است، چون به این معنی است که ارزش بازار شیبا اینو سه برابر بالاتر از آنچه در آخرین رکورد تاریخی خود بود، خواهد بود.
اگر به نتیجه برسد، آن وقت قیمت شیبا اینو در این ارزش بازار بالا شاهد صعود آن به بالای 0.002 دلار خواهد بود. رسیدن به این نقطه قیمت به این معنی است که قیمت شیبا اینو باید 500 درصد دیگر از ارزش فعلی 0.000037 دلار افزایش یابد. گاگین تنها تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیست که می بیند. قیمت شیبا اینو در نهایت از سطح 0.0001 دلار عبور می کند. تحلیلگر دیگری، اسکار راموس اخیرا پیش بینی صعودی خودش را برای قیمت شیبا اینو به اشتراک گذاشت که به اعتقاد او از 0.001 دلار عبور خواهد کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی می شود که SHIB به 100 میلیارد دلار می رسد
سوال امنیتی :3+68 = ?