آیا اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) عادی است؟

نوشته شده در : 1402/12/16

بسیاری از تحلیلگرن معقتد هستند که اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) کاملا عادی است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به افزایش قیمت خود ادامه دهد؟ بیت کوین تا چه ناحیه ای به اصلاح قیمت خود ادامه می دهد؟
بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود زیادی از نوسانات قیمت بازار به دست آورید. بیت کوین در یک روند صعودی قرار دارد که اخیرا یک اصلاح قیمتی انجام داده است. تحلیلگران می گویند که اصلاح قیمت بیت کوین عادی است اخلالی در خرید ارز دیجیتال ایجاد نمیکند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و عادی بودن اصلاح قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65800 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته تقریبا 1.8 درصد کاهش یافته است. اگر به نمودار ماهانه و هفتگی بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که قیمت بیت کوین و ترید در ارزهای دیجیتال به این سطوح واکنش نشان می دهد.
جالب است بدانید، قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا، اخبار و رسانه ها و.... اشاره کرد. هرچقدر تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش یابد، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود. این روزها ETF بیت کوین به یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو تبدیل شده است که مورد استقبال سرمایه گذاران و هولدرهای زیادی قرار گرفته است. اگر ETF بیت کوین همچنان به موفقیت های زیادی دست پیدا کند، قیمت بیت کوین نیز می تواند به همان اندازه افزایش یابد و به سطوح بالاتری برسد.

آیا اصلاح قیمت بیت کوین عادی است؟

توجه داشته باشید که معامله گران و تریدرهای بازار می گویند که فروش بیت کوین لازم بود و احتمالا افت و اصلاح بازار ارز دیجیتال به عنوان فرصت خرید تلقی می شود. مدت کوتاهی بعد از زنگ افتتاحیه در وال استریت در 5 مارس به بالاترین رکورد جدید خود در 69300 دلار ثبت کرد، قبل از اینکه به شدت 9.75 درصد را اصلاح کرد و به 59300 دلار رسید که تحلیلگران آن را به عنوان یک حرکت خوشایند قبل از وقوع ادغام سالم توصیف کردند.
داده های کوین تلگراف نشان می دهند که بیت کوین 9 درصد زیر بالاترین رکورد جدید خود یعنی 69170 دلار معامله می شود. در حالی که بیت کوین در هفت روز گذشته هنوز 12 درصد افزایش داشته است، سقوط فلش ارز دیجیتال پیشگام باعث شد تا فعالان بازار متعجب شوند که قیمت به کجا خواهد رفت. تحلیلگر بازار Aksel Kibar نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد بیت کوین به بالای 69 هزار دلار رسیده است و آن را مرحله fomo نامیده است. 
در پست 4 مارس در X کیبار معاملات بیت کوین را در محدوده 65 هزار دلار و 68 هزار دلار مشاهده کرد که به سمت اوج نوامبر 2021 در حدود 69 هزار دلار پیش می رود. او به سرمایه گذاران و تریدرها هشدار داد که در ترس از دست دادن در آن سطح گرفتار نشوند. همچنین الکس تورن، رئیس تحقیقات Galaxy Research توجه خودش را بر روی عملکرد تاریخی قیمت بیت کوین متمرکز کرد، به ویژه در سال 2020 زمانی که برای مدت کوتاهی بعد از رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید دوباره بازگشت.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و عادی بودن اصلاح قیمت بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن بر اساس عوامل مختلفی نوسان می کند. بیت کوین اخیرا یک اصلاح قیمتی انجام داده است که تحلیلگران می گویند که این اصلاح قیمت عادی است.

 


نظرات کاربران در مورد آیا اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) عادی است؟
سوال امنیتی :5+99 = ?