آیا ETF بیت کوین می تواند به پرتفوی بازنشستگان مجلس سنای آریزونا اضافی شود؟

نوشته شده در : 1402/12/18

مجلس سنای آریزونا قصد دارد ETF بیت کوین را به پرتفوی بازنشستگان خود اضافی کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF بیت کوین می تواند مورد استقبال مجلس سنای آریزونا قرار بگیرد؟ آیا این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید اخبار مربوط به ETF بیت کوین را مطالعه کنید و از حواشی مربوط به این موضوع مطلع شوید. ETF بیت کوین یکی از مسائل مهم در بازار ارز دیجیتال است که شما باید آن را زیر نظر بگیرید. اخیرا مجلس سنای آریزونا تصمیم گرفته است تا ETF بیت کوین را به پرتفوی بازنشستگان خود اضافی کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و بررسی احتمال اضافی شدن ETF بیت کوین به پرتفوی بازنشستگان مجلس سنای آریزونا بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بیت کوین

ETF بیت کوین یکی از مباحث داغ و آینده بیت کوین در بازار ارز دیجیتال است. به طور کلی، Bitcoin ETF به معنی یک صندوق قابل معامله در مبادلات است که معمولا در بیت کوین، ارز دیجیتال اصلی سرمایه گذاری می کند. سرمایه گذاری در چنینی صندوقی بدون نیاز به تریدرها و معامله گران برای دانستن نحوه عملکرد این ارز، اهرمی را برای قیمت بیت کوین ارائه می دهد. همچنین تنوع را برای سرمایه گذاران فراهم می کند، چون ETF ها می توانند دارایی های مختلفی را نگه دارند. در مورد چنین ETFهایی قیمت هر سهم با قیمت بیت کوین در نوسان است.
جالب است بدانید، ETF بیت کوین به وسیله شرکتی کنترل می شود که بیت کوین واقعی را خریداری و نگه می دارند. قیمت به بیت کوینی که در صندوق نگهداری می شود، متصل است. شرکت ETF را در بورس اوراق بهادار سنتی لیست می کند و شما به عنوان سرمایه گذار، ETF را مانند هر سهام دیگری معامله می کنید. ETFهای بیت کوین همچنین انواع جدیدی را از فرصت های معاملاتی ارائه می دهند، از جمله فروش کوتاه که در آن سرمایه گذاران می توانند روی بیت کوین ترید یا معامله انجام دهند. شما نیز می توانید در صندوق های ETF بیت کوین سرمایه گذاری کرده و از بالا رفتن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید.

اضافی شدن ETF بیت کوین به پرتفوی بازنشستگان

توجه داشته باشید که دنیس پورتر، مدیر عامل صندوق اقدام ساتوشی گفت که حتی اضافی کردن مقدار کمی از قرار گرفتن در معرض ETF بیت کوین می تواند به طور قابل توجهی ریسک یک سبد دارایی را کاهش دهد. همچنین سنای ایالات آریزونا در حال بررسی پیشنهادی برای تشویق جای دادن صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین در دو سبد بازنشستگی این ایالات است.
سوابق نشان می دهد که این قطعنامه در حال حاضر برای دومین بار بعد از تصویب در قرائت سوم سنا در رای گیری 13-16 در 22 فوریه توسط مجلس نمایندگان در حال بررسی است. بر اساس سوابق ایالتی، در صورت تصویب، این پیشنهاد سیستم بازنشستگی ایالاتی آریزونا و سیستم بازنشستگی کارکنان ایمنی عمومی را تشویق می کند تا با توجه به سوابق ایالتی، قرار گرفتن در معرض ETFهای بیت کوین را در پرتفوی مربوطه خود در نظر بگیرند. این مسئله ASRS و PSPRS را تشویق می کند که باید تحولات صنعت ETF بیت کوین را بررسی کنند و پیامدهای تخصیص ETF بیت کوین به پرتفوی بازنشستگی خود را در نظر بگیرند که شامل مشاوره با شرکت هایی است که ETF بیت کوین مورد تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار را ارائه می دهند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و بررسی احتمال اضافی شدن ETF بیت کوین به پرتفوی بازنشستگان مجلس سنای آریزونا بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. اخیرا مجلس سنای آریزونا تصمیم گرفته است تا ETF بیت کوین را به پرتفوی بازنشستگان خود اضافی کند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ETF بیت کوین می تواند به پرتفوی بازنشستگان مجلس سنای آریزونا اضافی شود؟
سوال امنیتی :1+32 = ?