آیا سود السالوادور از بیت کوین افزایش یافته است؟

1402/12/18

طبق بررسی های انجام شده، دارایی های بیت کوین السالوادور به رکورد 164 میلیون دلار رسید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید؟ چرا السالوادور از بیت کوین حمایت می کند؟ السالوادور بیت کوین های خودش را به چه میانگین قیمتی خریداری کرده است؟ 
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال برتر در بازار کریپتو است که از زمان راه اندازی تاکنون به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده است. بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از تغییرات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید خبرهای مربوط به بازار کریپتو را مطالعه کنید. السالوادور یکی کشورهایی است که از بیت کوین حمایت می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حمایت السالوادور از بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سود السالوادور از دارایی های بیت کوین(BTC) بپردازیم.

حمایت السالوادور از ارز بیت کوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آیا السالوادور از بیت کوین(BTC) حمایت می کند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارزهای دیجیتال در کشور السالوادور قانونی است. در تاریخ 9 ژوئن 2021 ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان ارز رسمی این کشور پذیرفته شد و در عرض 90 روز به عنوان ارز قانونی در کنار دلار آمریکا قرار خواهد گرفت. طرح اولیه این قانون گذاری توسط رئیس جمهور السالوادور، نایب بوکله پیشنهاد شد و با 62 رای مثبت، 19 رای منفی و 3 رای ممتنع به تصویب رسید. توصیه می کنیم تا تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را بررسی کنید.
جالب است بدانید، استفاده از بیت کوین در کشور السالوادور تقریبا از سال 2019 مورد آزمایش قرار گرفته بود. نایب بوکله رئیس جمهور فعلی السالوادور علاقه خود به بیت کوین را در سال 2017 زمانی که شهردار سن سالوادور بود اعلام کرد. با توجه به گزارش اعلام شده از بلومبرگ در ژوئن 2021، بوکله و برخی از اعضای حزب نوواس آیدیاس سالیان زیادی است که مالک بیت کوین هستند. نوواس آیدیاس یک حزب سیاسی و پویولیستی در کشور السالوادور است. نکته قابل توجه این است که رئیس جمهور السالوادور همچنان به جمع آوری و خرید بیت کوین ادامه می دهد. کارشناسان این کشور نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند و رئیس جمهور السالوادور به بیت کوین به عنوان ارز پرداختی در آینده نگاه می کند.

افزایش سود السالوادور از دارایی های بیت کوین

توجه داشته باشید که پذیرش بیت کوین در السالوادور به لطف رکورد بالای قیمت بیت کوین، دولت را تا 53 میلیون دلار سود به همراه داشته است. بیت کوین که توسط دولت السالوادور نگهداری می شود، اکنون بیش از 150 میلیون دلار ارزش دارد. آخرین داده های منبع نظارتی BitcoinTreasuries پیش بینی می کند که بیت کوین السالوادور است. دارایی ها 50 میلیون دلار در برابر هزینه های خود افزایش یافته اند.
ارز دیجیتال بیت کوین(BTC9 برای اولین بار در سال 2022 به عنوان ارز قانونی در السالوادور تایید شد و از آن زمان ذخیره این کشور از بازار نزولی به ثروت رکورد تبدیل شده است. از زمانی که رئیس آن، نایب بوکله اعلام کرد که دولت شروع به خرید 1 بیت کوین در روز خواهد کرد، تقریبا 2380 بیت کوین جمع آوری کرده است. در بالاترین رکورد جدید بیت کوین در 5 مارس، این ارزش 164.7 میلیون دلار بود که 53 درصد بیشتر از هزینه کل السالوادور است. هر بیت کوین با قیمت متوسط 44300 دلار خریداری شد.
در تفسیر اخیر در مورد X، بوکله که در ماه فوریه دوباره انتخاب شد، از رویکردهای رسانه های اصلی به سیاست اقتصادی دولت انتقاد کرد. زمانی که قیمت بیت کوین پایین بود، کشور السالوادور محتمل ضررهای بزرگی شده بود. اکنون که قیمت بیت کوین در بازار بسیار بالا رفته است، اگر السالوادور بخواهد بیت کوین های خودش را بفروشد، بیش از 40 درصد سود به دست می آورد و منبع اصلی بیت کوین آنها کنون برنامه شهروندی آنهاست. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال بررسی ارزهای دیجیتال و نظام بانکی جهانی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد حمایت السالوادور از بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سود السالوادور از دارایی های بیت کوین(BTC) بپردازیم. همانطور که گفته شد، السالوادور یکی از کشورهایی است که از بیت کوین حمایت می کند. اکنون که قیمت بیت کوین بالا رفته است، کشور السالوادور بیش از 40 درصد سود به دست آورده است.

 


نظرات کاربران در مورد آیا سود السالوادور از بیت کوین افزایش یافته است؟
سوال امنیتی :4+89 = ?