چرا سناتور آمریکا، سینتیا لومیس به استیبل کوین ها حمله کرد؟

1402/12/19

بر اساس گزارش های منتشر شده، سناتور آمریکا اخیرا به استیبل کوین ها در بازار ارز دیجیتال حمله کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما سینتیا لومیس به استیبل کوین ها حمله کرده است؟ استیبل کوین ها در واکنش به این خبر چه عکس العملی نشان دادند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و از نوسانات قیمت رمز ارزها و خرید تتر سود به دست آورید. استیبل کوین های مختلفی در بازار فعالیت می کنند که شما می توانید با این استیبل کوین ها کارهای مختلفی انجام دهید. اخیرا یکی از سناتورهای آمریکایی بر علیه استیبل کوین ها حمله کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی استیبل کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمله سناتور آمریکایی بر علیه استیبل کوین های بازار بپردازیم.

وضعیت فعلی استیبل کوین ها چگونه است؟

یکی از بهترین ایده های کاربردی که مفهوم ارزهای دیجیتال و تتر را به هدف اولیه خود که جایگزینی با ارزهای فیات و معمولی مانند دلار آمریکا، یورو، پوند و.... بوده نزدیک کرده، عرضه استیبل کوین ها در بازار بوده است. استیبل کوین ها در اصل ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که به واسطه برخورداری از پشتوانه یک دارایی دیگر همواره دارای قیمت ثابتی هستند. بسیاری از تریدرها از استیبل کوین ها در زمان نوسانات شدید بازار و برای جلوگیری از ورود ضرر بیشتر به دارایی های خود کمک می گیرند.
استیبل کوین ها در حال حاضر کاربردهای زیادی دارند. از جمله مهم ترین کاربرد استیبل کوین ها می توان به ارتقا سرعت نقل و انتقال مالی اشاره کرد که یک جایگزین فوق العاده برای سیستم های مالی است که دارای سیستم های گردش مالی با سرعت پایین هستند. کاربرد استیبل کوین ها آنقدر توسعه یافته است که این ارزها به خوبی جایگزین ارزهای فیات شده اند و از آنها می توان در پرداخت حقوق کارمندان به صورت خودکار و در کوتاه ترین زمان ممکن کمک گرفت، چون این ارزها دارای محدودیت انتقال نیستند و با کمک استیبل کوین می توان مقدار زیادی پول را در سراسر دنیا به راحتی به گردش در آورد.

حمله سناتور آمریکایی بر علیه استیبل کوین های بازار

توجه داشته باشید که سناتور طرفدار بیت کوین، سینتیا لومیس بعد از حمله به شرکت بزرگ تتر در سال 2023 در حال تهیه پیش نویس مقررات برای استیبل کوین هاست. خبرگذاری آمریکایی Axios در 7 مارس گزارش داد که Lummis چندین ماه است که به طور مشترک با سناتور Kirsten Gillibrand روی لایحه ای با هدف ارائه وضوح نظارتی برای استیبل کوین ها و محافظت از سرمایه گذاران کار می کند. این گزارش با استناد به چند سخنگوی دفاتر Lummis و Gillibrand خاطرنشان می کند که سناتورها امیدوار هستند که بعد از بازخورد دلگرم کننده از چندین سهامدار، این خبر را به طور رسمی اعلام می کنند.
در این گزارش آمده است که وزارت خدمات مالی نیویورک، فدرال رزرو وزارت خزانه داری و شورای اقتصاد ملی در مورد لایحه سنا کمک های فنی ارائه کرده اند. برای Lummis و Gillibrand کار بر روی مقررات استیبل کوین اولین تلاش آنها برای تهیه پیش نویس قوانین مرتبط با ارزهای دیجیتال نخواهد بود. درژوئیه 2013 سناتورها از تلاش مشترک برای معرفی مجدد قانونی با هدف ایجاد چارچوب نظارتی جامع برای دارایی های دیجیتال خبر دادند. یکی از سوالات مهم در مورد ارزهای دیجیتال این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی استیبل کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمله سناتور آمریکایی بر علیه استیبل کوین های بازار بپردازیم. همانطور که گفته شد، استیبل کوین ها دسته ای از دارایی های دیجیتال هستند که شما می توانید با استفاده از آنها کارهای مختلفی انجام دهید. اخیرا یکی از سناتورهای آمریکایی نسبت به استیبل کوین ها حمله کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سناتور آمریکا، سینتیا لومیس به استیبل کوین ها حمله کرد؟
سوال امنیتی :2+85 = ?