تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین در 70 هزار دلار متوقف می شود

1402/12/19
تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین در 70 هزار دلار متوقف می شود

تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به خط 70 هزار دلاری، رشد قیمت بیت کوین به پایان رسیده است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که آخرین تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت بیت کوین(BTC) روی زنجیره و رفتار ماینرها به این نتیجه می رسد که بیت کوین با قیمتی کمتر از 70 هزار دلار از نظر هزینه انرژی قیمت منصفانه دارد. منطقه ارزش عمیق خود را ترک کرده است، چون داده های زنجیره ای به یک تغییر لرزه ای در دینامیک قیمت بیت کوین اشاره می کند.
چارلز ادواردز، بنیانگذار بیت کوین کمی و صندوق دارایی دیجیتال Capriole Investments در یک رشته X در 7 مارس از فصل جدید برای بازار استقبال کرد. بیت کوین برای اولین بار در دو سال قیمت منصفانه داشت. بیت کوین در بالاترین سطح خود یک تحول جدی نسبت به قیمت بیت کوین چند ماه پیش است، ولی تجزیه و تحلیل زنجیره ای نشان می دهد که گاوها به سادگی تعادل را اصلاح کرده اند.
ادواردز نشان می دهد که بیت کوین در حدود 70 هزر دلار از نظر میزان انرژی مصرف شده توسط ماینرها برای مشارکت در شبکه قیمت منصفانه دارد. معیار قیمت انرژی ارز بیت کوین Capriole نشان می دهد که این پدیده برای اولین بار از اواخر سال 2020 رخ می دهد. ادواردز این معیار را به عنوان ارزش ذاتی بیت کوین که تنها از ژول انرژی خالص به شبکه قیمت گذاری می شود، توصیف می کند.
قیمت انرژی تنها نمونه ای از فهرست گسترده ای از شاخص های بازار است که اکنون به قیمت های بالاتر بیت کوین اشاره می کند. حتی ماینرها که در حال حاضر مقادیر زیادی از بیت کوین را علیرغم نصف شدن یارانه بلوک می فروشند، از بازگشت به حاشیه سود جامد برخوردار هستند. ادواردز نوشت که بیت کوین در ماه های اخیر از هزینه تولید خارج شد، همراه با افزایش کارمزد Ordinals، استخراج بیت کوین بار دیگر بسیار سودآور است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران پیش بینی می کنند که بیت کوین در 70 هزار دلار متوقف می شود
سوال امنیتی :3+49 = ?