چرا نهنگ های بیت کوین با رسیدن قیمت به 70 هزار دلار، فروشنده نیستند؟

1402/12/20

طبق بررسی های انجام شده، نهنگ های بیت کوین با رسیدن قیمت به 70 هزار دلار فروشنده نیستند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا باید تحرکات نهنگ های بیت کوین را زیر نظر بگیریم؟ نهنگ ها چگونه قیمت بیت کوین را بالا می برند؟ چرا نهنگ ها تمایلی به فروش بیت کوین های خود ندارند؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که بیت کوین نیز به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید عوامل موثر بر قیمت این ارز را بررسی کنید. یکی از این عوامل، تحرکات نهنگ های بازار است. نهنگ ها با رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار تمایلی به فروش دارایی های خود ندارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی وضعیت نهنگ ها با رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم.

چه آینده ای برای بیت کوین(BTC) پیش بینی می شود؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چه آینده ای برای بیت کوین پیش بینی می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تحلیلگران بازار کریپتو نسبت به آینده بیت کوین نظرات مختلفی دارند. بدیهی است که هر کدام از افراد تاثیرگذار در مورد قیمت بیت کوین نیز نظرات متفاوتی دارند. پیش بینی آینده بیت کوین یا قیمت BTC با توجه به نظر و دیدگاه این افراد مشخص می شود. البته تعدادی از افراد نیز هستند که در مورد این پیش بینی ها، رقم های نامتعارف و گاه خارج از تصور بیان می کنند. برخی نیز بیت کوین را در آینده منسوخ می دانند. البته نباید به پیش بینی های نامتعارف و نادرست اتکا کرد.
جالب است بدانید، ارتباط ارز دیجیتال با بازار سهام آمریکا، رویداد هاوینگ و نقش صرافی ها همگی در تعیین اینکه بیت کوین چه قیمتی در آینده خواهد داشت، دخیل هستند. اول اینکه باید بدانید که قیمت بیت کوین(BTC) دچار ریزش و نوسانات است. این به دلیل به هم ریختن بازارهای جهانی و سقوط بازار سهام آمریکا بود که روی قیمت بیت کوین نیز تاثیر گذاشت. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 68900 دلار معامله می شود که تحلیلگران پیش بینی کردند که اگر بیت کوین بتواند از مقاومت های خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری نیز برسد.

وضعیت نهنگ ها با رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار

توجه داشته باشید که آخرین داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ ها عجله ای برای فروش در روند صعودی فعلی که بیت کوین را به ارتفاعات جدید بالای 70 هزار دلار رساند، ندارند. جمعیت نهنگ بیت کوین علیرغم رکورد بالای قیمت رشد می کند. تعداد آدرس های منحصر به فردی که حداقل 1000 بیت کوین را در خود جای داده اند، تا 7 مارس به 2104 آدرس رسیده است.
با این حال، این هنوز کمتر از رکورد 2489 آدرس است که در فوریه 2021، زمانی که بیت کوین بالای 46 هزار دلار معامله می شد، به دست آمد. افزایش تعداد کیف پول ها را می توان به صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین آمریکا نیز نسبت داد که در 4 مارس از 52.5 میلیارد دلار در حجم معاملات فراتر رفت. این واقعیت که نهنگ ها بیت کوین خود را در این سطوح نمی فروشند نشان می دهد که آنها انتظار دارند قیمت ها بیشتر افزایش یابد. نهنگ های بیت کوین مهم هستند، چون اندازه معاملات آنها می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت تاثیر بگذارد. یکی از سوالات مهم در مورد بیت کوین این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد شد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی وضعیت نهنگ ها با رسیدن قیمت بیت کوین به 70 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای معروف در بازار کریپتو است که قیمت این ارز رشد چشمگیری را تجربه کرده و به 70 هزار دلار رسیده است. با این حال، نهنگ های بیت کوین تمایلی به فروش دارایی های خود ندارند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های بیت کوین با رسیدن قیمت به 70 هزار دلار، فروشنده نیستند؟
سوال امنیتی :1+32 = ?