قیمت اتریوم برای اولین بار از سال 2021 به 4 هزار دلار رسید

1402/12/20
قیمت اتریوم برای اولین بار از سال 2021 به 4 هزار دلار رسید

قیمت اتریوم(ETH) برای اولین بار از سال 2021 به 4 هزار دلار رسید. با رسیدن قیمت بیت کوین به بالاترین رکورد جدید تاریخ، قیمت اتریوم یک بالاترین قیمت چند ساله جدید را در 4 هزار دلار مشخص کرد. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که بر اساس داده های کوین مارکت کپ، اتریوم از قیمت 3800 دلار در 8 مارس، افزایش بیش از 4 درصدی در 24 ساعت گذشته به قیمت 4 هزار دلار در صرافی Bitstamp در 27 ماه گذشته رسید. به نظر می رسد عملکرد قیمت اتریوم با بروزرسانی آتی Dencun ارز اتریوم و تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس اتر به وسیله کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده افزایش یافته است.
اتریوم روند صعودی خودش را در 8 مارس از سر گرفت، در حالی که سایر رمز ارزها با ارزش بالا به طمع و بیت کوین چشمک زدند. 68 هزار دلار بازپس گرفته شد. در حالی که جامعه منتظر ارتقای Dencun شبکه اتریوم بود، اتر در مسیر باقی مانده است و به طور پیوسته به سمت سطح روانی 4 هزار دلار پیش می رود. ارتقای Dencun مهم ترین پیشرفت شبکه اتریوم از زمان ادغام با هدف اجرای تعدادی از پیشنهادات بهبود اتریوم انجام می شود.
Proto-dankharding قابلیتی است که به بلاک چین اجازه می دهد تا از حباب ها استفاده کند، در نتیجه فرایند تراکنش را با ذخیره برخی داده ها در بلاک چین، سرعت بخشیدن به تراکنش ها و کاهش هزینه های زنجیره های لایه 2 و جمع آوری هایی که به اتریوم وابسته هستند، ساده می کند. توسعه دهندگان اتریوم شبکه اصلی Dencun را در تاریخ 13 مارس راه اندازی کرده اند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت اتریوم برای اولین بار از سال 2021 به 4 هزار دلار رسید
سوال امنیتی :4+68 = ?