خروج بایننس از نیجریه باعث ایجاد ترس در جامعه کریپتو می شود

خروج بایننس از نیجریه باعث ایجاد ترس در جامعه کریپتو می شود

نوشته شده در : 1402/12/21

خروج بایننس(Binance) باعث ایجاد ترس و فرصت در جامعه ارزهای دیجیتال نیجریه می شود. به گفته ناتانیل لوز، سهامدار کریپتوی محلی، اکوسیستم کریپتو نیجریه شاهد ظهور صرافی های رمزنگاری جدید خواهد بود که خلاء ایجاد شده با خروج صرافی ارز دیجیتال بایننس را پر می کند.
توجه داشته باشید که ذینفعان ارزهای دیجیتال محلی از ممنوعیت عملیات Binance Naira در نیجریه ابراز تاسف کردند و اظهار داشتند که این امر بر معیشت بسیاری از مردم نیجریه تاثیر می گذارد و می تواند بیکاری جوانان را در این کشور افزایش دهد. در مصاحبه های جداگانه با کوین تلگراف، ذینفعان کریپتو محلی گفتند که حذف سرویس های مرتبط با نایرا نیجریه از فهرست بایننس منجر به ظهور صرافی های جدید ارز دیجیتال می شود که خلاء ایجاد شده در نتیجه خروج بایننس را با رعایت مقررات محلی پر می کند.
ناتانیل لوز، مدیر عامل Flincap یک پلتفرم نقدینگی برای مبادلات ارزهای دیجیتال گفت که چندین معامله گر نیجریه ای که از تجارت همتا به همتا در بایننس امرار معاش می کنند، اکنون تحت تاثیر قرار گرفتنه اند. با این حال، لوز گفت که برخی در گروه های واتساپ و تلگرام معامله می کنند.
به گفته اولادتون ویلفرد آکانگبه، مدیر ارشد بازاریابی Flincap ادامه عدم اطمینان درباره مقررات ارزهای دیجیتال در نیجریه و تصمیم برای توقف عملیات بایننس می تواند اعتماد بسیاری از مردم را در این فضا تضعیف کند. او اضافه کرد که می تواند منجر به ترس، عدم اطمینان و شک گسترده در فضای ارزهای دیجیتال نیجریه شود. بایننس در بیانیه ای رسمی در وبسایت خود گفت که به طور خودکار موجودی های Naira را به تتر تبدیل می کند. بایننس که یکی از انواع صرافی های رمزارز است، در اواخر فوریه تمام جفت های معاملاتی نایرا را از فهرست خارج کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خروج بایننس از نیجریه باعث ایجاد ترس در جامعه کریپتو می شود
سوال امنیتی :4+50 = ?