چرا کمیسیون SEC در مورد ETF اتریوم سکوت کرده است؟

1402/12/22

تحلیلگر بلومبرگ می گوید که سکوت کمیسیون SEC درباره ETF بیت کوین نشانه خوبی نیست! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF اتریوم چه تاثیری روی بازار کریپتو می گذارد؟ آیا تحلیلگران نسبت به ETF اتریوم خوش بین هستند؟ ETF اتریوم چه زمانی تایید می شود؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، در وهله اول باید نمودار قیمت اتریوم را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید. سپس باید اخبار مهم پیرامون این ارز را مطالعه کنید تا از هرگونه نوسانات احتمالی سود به دست آورید. ETF اتریوم اکنون به یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو تبدیل شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی سکوت کمیسیون SEC در مورد ETF اتریوم بپردازیم.

آینده ارز اتریوم(ETH) چگونه است؟

ارز اتریوم(ETH) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 4 هزار دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد افزایش یافته است. به طور کلی با توجه به نمودارهای قیمت، به نظر می رسد که بیشتر تحلیلگران بازار سرمایه آینده اتریوم را بسیار نویدبخش می دانند. بسیاری از کارآفرینان و بهترین سرمایه گذاران دنیای فناوری، ارز اتریوم و صنعت اقتصادی آن حمایت می کنند و خیلی از آنها معتقد هستند که آینده ارز اتریوم(ETH) روشن است.
شکی نیست که اتریوم تکنولوژی بسیار ویژه و مخصوصی است و می تواند به دلیل تمرکزی که روی پروتکل قراردادهای هوشمند دارد، دنیا را متحول کند. به همین دلیل کارشناسان بازار و تحلیلگران ارز دیجیتال دو انتظار دارند که اتریوم در آینده به اوج برسد و قیمت 1200 دلار فعلی در آینده اتریوم بسیار بالاتر خواهد رفت. حال با توجه به اینکه آینده ارز اتریوم نویدبخش چنین سودی است و همچنین از طرف تمام جامعه توسعه دهندگان ارز دیجیتال حمایت می شود، باید در نظر گرفت که احتمالا به زودی بتوان روزهای فوق العاده ای در آینده ارز دیجیتال اتریوم را مشاهده کرد.

سکوت کمیسیون SEC در مورد ETF اتریوم

توجه داشته باشید که اریک بالچوناس تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF می گوید هر روز که کمیسیون SEC سکوت خود را با صادرکنندگان احتمالی صندوق حفظ می کند، شانس تایید ETF اتریوم کمتر می شود. صندوق های قابل معامله در بورس به سمت ناشران می تواند نشانه بدی برای افرادی باشد که امیدوار هستند تا ماه می تاییدیه های ETF اتریوم را داشته باشند. اریک بالچوناس، تحلیلگر مشهور ETF بلومبرگ در صحبت با کوین تلگراف گفت که بیش از چد دلیل وجود دارد که او اکنون شانس تایید ETF اتریوم را به تنها 35 درصد کاهش داده است.
بالچوناس گفت که سکوت کمیسیون SEC درباره ETF اتریوم نشانه خوبی نیست. کمیسیون SEC باید نظرات خود را ارائه دهد و صادرکنندگان باید روی اصلاح آنها کار کنند. آنها ممکن است مجبور شوند دوباره ثبت نام کنند و حتی ممکن است بخواهند چند جلسه داشته باشند. این یک فرایند طولانی است. او اضافی کرد که همچنین اطلاعات خوبی به دست آورده است تا پیشنهاد کند که کمیسیون SECممکن است معمولا به ناشران احتمالی وجوه بی صدا برخورد کند. بالچوناس همچنین گفت که موضع گری جنسلر، رئیس SEC در مورد اتریوم نیز می تواند نقشی داشته باشد، با این استدلال که جنسلر همچنان اتر را به عنوان یک امنیت می داند و ممکن است مایل به تحمل دور دیگری از بازگشت سیاسی که بعد از تایید ETF های بیت کوین دریافت کرد، نباشد. یکی از سوالات در مورد اتریوم این است که تفاوت بین اتریوم و اتریوم کلاسیک چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی سکوت کمیسیون SEC در مورد ETF اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز اتریوم یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. اخیرا تحلیلگر ETF بلومبرگ گفته است که سکوت کمیسیون SEC درباره ETF اتریوم نشانه خوبی نیست.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کمیسیون SEC در مورد ETF اتریوم سکوت کرده است؟
سوال امنیتی :9+35 = ?