آیا بیت کوین(BTC) می تواند به 150 هزار دلار برسد؟

1402/12/22

برنشتاین اکنون معتقد شده است که ارز بیت کوین(BTC) می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به 150 هزار دلار برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین پتانسیل رشد قیمتی دارد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند؟
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید و می خواهید از بالا و پایین شدن قیمت این ارز سود به دست آورید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و مهم ترین سطوح قیمت بیت کوین را تشخیص دهید. اخیرا تحلیلگران زیادی قیمت بیت کوین را پیش بینی کردند و معقتد هستند که بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 150 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 71500 دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته بیش از 4 درصد رشد کرده است. اگر به چارت هفتگی یا ماهانه جفت ارز BTC/USDT نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. بیت کوین می تواند به این سطوح قیمتی عکس العمل نشان دهد دچار نوسانات قیمت شود. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد.
با توجه به اینکه ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در بالاترین حد خود قرار دارد و با عبور از سطح مقاومت جدید توجهات سرمایه گذاران و تریدرها را به خود جلب کرده است، بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار خود را برای یک چرخه صعودی بزرگ بیت کوین آماده می کنند. ملکر یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو پیش بینی می کند که بازار کریپتو وارد مراحل اولیه یک روند صعودی بزرگ برای بیت کوین و سایر رمز ارزهای بازار شده است. به نظر می رسد گاوهای بیت کوین به بازار برگشته اند و مشغول جمع آوری و خرید بیت کوین های بیشتر هستند. به همین دلیل شاهد افزایش قدرت خریداران هستیم. بیت کوین الان هیچ مقاومت قیمتی ندارد و می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.

احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 150 هزار دلار

توجه داشته باشید که تحلیلگران برنشتاین روز دوشنبه گفتند که آنها در حال حاضر بیشتر متقاعد شده اند که ارز بیت کوین(BTC) تا اواسط سال 2025 به 150  دلار برسد، بعد از اینکه بیت کوین در سال جاری به بالاترین حد خود رسید. تحلیلگران پیش بینی کردند که بیت کوین بعد از رویداد هاوینگ بیت کوین شکسته خواهد شد و درخواست صعودی خود را در برخی از ماینرها با وجود کاهش قیمت سهام تکرار کردند. این کارگزار هدف قیمت 150 هزار دلاری خود را برای بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا با اشاره به جریان های پر رونق صندوق های قابل معامله در بورس تکرار کرد.
تحلیلگران بازار گفتند که ما معقتد هستیم که ماینرهای بیت کوین هنوز سهام خرده فروشی هستند و موسسه ها معمولا از پروکسی های بیت کوین دوری کرده اند، چون سرمایه گذاران سنتی شک دارند و همچنان با تعصب به ارزهای دیجیتال نگاه می کنند. تحلیلگران می گویند با صعود بیت کوین به بالاترین سطح 71 هزار دلاری ما انتظار داریم که علاقه نهادی به سهام بیت کوین در نهایت از بین برود و ماینرهای بیت کوین بزرگ ترین ذینفع ها باشند. در این گزارش آمده است که افزایش قیمت بیت کوین و کارمزدهای تراکنش، بالشتکی را برای ماینرها به نصف می کند، حتی اگر هزینه تولید بعد از نصف شدن دو برابر شود. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 150 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در دنیاست که این ارز نوسانات زیادی دارد و اکنون با قیمت 71500 دلار معامله می شود. تحلیلگران برنشتاین معقتد هستند که بیت کوین می تواند در آینده ای نزدیک به 150 هزار دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین(BTC) می تواند به 150 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :6+92 = ?