آیا بحران نقدی برای ETF های بیت کوین در راه است؟

1402/12/23

یک بحران نقدی برای ETFهای بیت کوین در راه است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا ETF می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد؟ چرا باید ETFهای بیت کوین را زیر نظر بگیریم؟ به نظر شما آیا ETFهای بیت کوین با یک بحران نقدینگی روبرو می شوند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید عوامل موثر بر قیمت بیت کوین(BTC) را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. همچنین شما باید به ETF بیت کوین توجه کنید و اخبار مهم مربوط به این حوزه را دنبال کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی بحران نقدینگی ETFهای بیت کوین بپردازیم.

آینده صندوق ETF بیت کوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چه آینده ای در انتظار ETF های بیت کوین است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETFهای اسپات بیت کوین برخلاف ETFهای فیوچرز یا معاملات آتی توسط ذخایر واقعی بیت کوین پشتیبانی می شود. بنابراین در ارتباط مستقیم تری با قیمت این دارایی قرار دارند. تایید از ETFها توسط کمیسیون SEC نه تنها مشروعیت بیت کوین را در نگاه سرمایه گذاران سنتی تایید می کند، بلکه به معنی ورود جریان جدیدی از نقدینگی به بازار است. ETF می تواند آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.
خیلی از تحلیلگران و کارشناسان نسبت به آینده صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس خوش بین هستند و انتظار دارند که این صندوق مورد استقبال سرمایه گذاران زیادی قرار می گیرد. اگر افراد همچنان به خرید سهام ETF بیت کوین ادامه دهند، این سهام رشد قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. قیمت سهام ETF بیت کوین از قیمت ارز بیت کوین پیروی می کند. اگر قیمت بیت کوین بالا رود، سهام ETF بیت کوین نیز بالا می روند. در حال حاضر قدرت خریداران بیت کوین نسبت به فروشندگان بیشتر می شود و اگر این روند همچنان ادامه یابد، ما شاهد رشد قابل توجه قیمت بیت کوین خواهیم بود.

آیا ETFهای بیت کوین با بحران نقدینگی روبرو می شوند؟

توجه داشته باشید که یک تحلیلگر ارز دیجیتال می گوید که در صورت ادامه جریان های ورودی نهادی، تا سپتامبر با بحران نقدینگی سمت فروش روبرو خواهد شد. کی یانگ جو، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant در موضوعی در X در 12 مارس حوضه عرضه BTC را طی شش ماه پیش بینی کرد. شرکت کنندگان در بازار ارز دیجیتال گفته اند که بیت کوین به عنوان یک تخصیص سرمایه گذاران نهادی تازه شروع شده است، چون صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین مستقر در ایالات متحده شتاب بیشتری می گیرند.
نکته قابل توجه این است که آنها در حال حاضر با داشتن نزدیک به 30 میلیارد دلار به موفق ترین راه اندازی ETF بیت کوین تاریخ تبدیل شده اند. با این حال، اگر این روند ادامه یابد، ممکن است پدیده جدیدی رخ دهد که در آن BTC کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود نخواهد داشت. یکی از تحلیلگران بازار خاطرنشان کرد که ETFها به تنهایی بیش از 30 هزار بیت کوین را در هفته گذشته کنار گذاشتند و با 3 میلیون بیت کوین در کیف پول های مبادله ای و ماینر احتمال شوک قیمتی ناشی از عرضه مشخص می شود.
با توجه به افزایش قیمت بیت کوین از زمان عرضه ETF در ژانویه مفسر محبوب WhalePanda خاطرنشان می کند که ارزش دلاری دارایی های BTC کاهش یافته GBTC در واقع به سختی کاهش یافته است. GBTC با خروجی 494 میلیون دلاری دوباره یک عوضی است. زمانی که نقطه اوج تقاضای ETF فرا می رسد، کی پیش بینی می کند که تاثیر قیمت بیت کوین ممکن است فراتر از انتظارات بازار باشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی بحران نقدینگی ETFهای بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یک صندوق قابل معامله در بورس آمریکا است که سرمایه گذاران زیادی از این طریق روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. اخیرا یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده است که ETFهای بیت کوین ممکن است با بحران نقدینگی روبرو شوند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بحران نقدی برای ETF های بیت کوین در راه است؟
سوال امنیتی :6+86 = ?