آیا رالی قیمتی برای ریپل(XRP) در راه است؟

1402/12/24
آیا رالی قیمتی برای ریپل(XRP) در راه است؟

تحلیلگران پیش بینی می کنند که یک رلی قیمتی برای ریپل(XRP) در راه است. قیمت ریپل در این رالی صعودی می تواند تا 0.85 دلار افزایش یابد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که قیمت ریپل(XRP) یک رالی تازه را بالای مقاومت 0.64 دلار شروع کرد. گاوها اکنون بالای 0.68 دلار فعال هستند و ممکن است به سمت 0.8 دلار یا حتی 0.85 دلار حرکت کنند. ریپل افزایش جدیدی را در بالای سطح مقاومت 0.64 دلار شروع کرد. ریپل اکنون بالای قیمت 0.67 دلار خرید و فروش می شود. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به 0.66 دلار در نمودار 4 ساعته در حال شکل گیری است. این ارز می تواند یک رالی جدید را شروع کند، در صورت بسته شدن بالای منطقه مقاومت 0.72 دلاری.
در روند صعودی، مقاومت فوری نزدیک منطقه 0.72 دلار است. اولین مقاومت کلیدی نزدیک به 0.74 دلار است. اولین مقاومت کلیدی نزدیک به 0.74 دلار است که بالاتر از آن قیمت می تواند به سمت مقاومت 0.758 دلار افزایش یابد. بسته شدن به بالای منطقه مقاومت 0.785 دلاری می تواند جرقه ای افزایش شدیدی داشته باشد. 
مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به 0.8 دلار است. اگر گاوها بالاتر از سطح مقاومت 0.80 دلار در حرکت باقی بمانند، ممکن است به سمت مقاومت 0.850 دلار افزایش یابد. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت 0.88 دلاری سوق دهد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، رپیل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر ریپل نتواند منطقه مقاومت 0.720 دلاری را رد کند، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به منطقه 0.66 دلار و خط روند است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا رالی قیمتی برای ریپل(XRP) در راه است؟
سوال امنیتی :3+72 = ?