آیا هاوینگ بیت کوین، قیمت اتریوم(ETH) را تحت تاثیر قرار می دهد؟

1402/12/24

به نظر می رسد، هاوینگ بیت کوین روی قیمت اتریوم(ETH) نیز تاثیر می گذارد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ هاوینگ بیت کوین چه زمانی رخ می دهد؟ هاوینگ چگونه قیمت اتریوم را بالا می برد؟ چرا تحلیلگران هاوینگ بیت کوین را یک رویداد خیلی مهم می دانند؟
امروزه سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی وجود دارند که می توانند با خرید بیت کوین سود زیادی به دست آورند. شما باید وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال را تحلیل کرده و رویدادهای مهم بازار را زیر نظر بگیرید. هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای مهمی است که می تواند تاثیر زیادی روی قیمت اتریوم بگذارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر هاوینگ بیت کوین بر قیمت اتریوم(ETH) بپردازیم.

آشنایی با رویداد هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای مهم در بازار ارز دیجیتال است که این رویداد می تواند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. هاوینگ اتفاقی است که بعد از ماین هر 21 هزار بلاک روی شبکه و تقریبا هر 4 سال یکبار رخ می دهد و پاداش استخراج بیت کوین را به نصف کاهش می دهد. از آنجایی که هاوینگ نرخ عرضه بیت کوین های جدید را نصف می کند، به باور کارشناسان این رویداد تاثیر زیادی بر قیمت بیت کوین می گذارد و می تواند ارزش بیت کوین را در طول زمان بالا ببرد.
جالب است بدانید، هاوینگ یک رویداد از قبل برنامه ریزی شده در شبکه بیت کوین است که شما باید آن را زیر نظر بگیرید. به طور کلی، هاوینگ بیت کوین یعنی زمانی که پاداش استخراج بیت کوین نصف می شود. بلاک به فضایی گفته می شود که اطلاعات تراکنش های شبکه در آن ذخیره می شود و به هر ماینری که بتواند این بلاک ها را ماین کند، پاداش تعلق می گیرد. فرایند هاوینگ بیت کوین تا سال 2140 یعنی زمانی که تمام بیت کوین(BTC)ها ممکن است استخراج شوند، ادامه پیدا می کند. آن زمان، پاداش ماینرها تنها هزینه تراکنش هایی است که به وسیله کاربران پرداخت می شود. این هزینه تراکنش ها نیز تنها برای انگیزه دادن به ماینرها برای ادامه مشارکت آنها برای بقیه راه شبکه بیت کوین در نظر گرفته شده است.

تاثیر هاوینگ بیت کوین بر قیمت اتریوم(ETH)

توجه داشته باشید که تعدادی از عوامل باعث ایجاد بیت کوین آینده می شوند. در آوریل بیشترین مورد انتظار در تاریخ کریپتو را نصف کرد. تاکنون سه رویداد هاوینگ بیت کوین اتفاق افتاده است. اینبار، نصف شدن به دنبال آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اولین معامله بیت کوین را تایید کرد. صندوق های سرمایه گذاری در ایالات متحده، به طور گسترده ای تبلیغات پیرامون این رویداد را افزایش می دهد. ETFها تنها عامل افزایش سطح انتظارات نیستند. جولیان گریکو، رئیس موسسه ها و فین تک برای SafeWallet به کوین تلگراف گفت که هاوینگ بیت کوین یادآوری مهم است که بیت کوین را از ارز فیات جدا می کند.
هاوینگ بیت کوین بعد از یک دوره تورم جهانی بالاتر از میانگین صورت می گیرد. گریگو گفت که بعد از دو سال تورم بالاتر در ایالات متحده و منطقه یورو و حتی بالاتر در سایر مناطق اقتصادی، دارایی با عرضه ثابت واقعا برای سرمایه گذاران و تریدرها جذاب است. جوی گارسیا، مدیر و رئیس امور عمومی سیاست ها و مقررات بانک Xapo به کوین تلگراف گفت که انتظار دارد هاوینگ برای اتریوم و بازار گسترده تر مثبت باشد. او گفت که هاوینگ می تواند به طور مثبت بر احساسات بازار ارز دیجیتال نیز تاثیر بگذارد. یکی از سوالات متداول در مورد استخراج ارز دیجیتال شناخت بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر هاوینگ بیت کوین بر قیمت اتریوم(ETH) بپردازیم. همانطور که گفته شد، هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای مهم در بازار کریپتو است که شما باید این رویداد را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسانات احتمالی سود به دست آورید. یکی از تحلیلگران بازار می گوید هاوینگ بیت کوین می تواند قیمت اتریوم را بالا ببرد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا هاوینگ بیت کوین، قیمت اتریوم(ETH) را تحت تاثیر قرار می دهد؟
سوال امنیتی :5+59 = ?