آیا اصلاح قیمتی برای بیت کوین قبل از هاوینگ در راه است؟

1402/12/25
آیا اصلاح قیمتی برای بیت کوین قبل از هاوینگ در راه است؟

به نظر می رسد بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ، یک اصلاح قیمتی را تجربه کند. در حالی که برنشتاین هدف قیمت بیت کوین 150 هزار دلاری را می بیند، تحلیلگران دیگر نیز نسبت به اصلاح احتمالی بیت کوین هشدار می دهند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را آنالیز کرده و سطح حمایتی و مقاومتی این ارز را شناسایی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، با وجود اینکه ارز بیت کوین(BTC) در 13 مارس به بالاترین قیمت خود یعنی حدود 73700 دلار رسیده است، طبق الگوهای نمودار تاریخی، می تواند برای اصلاح قبل از هاوینگ آماده شود. نشانه هایی از افزایش بیش از حد افزایش می یابد و قیمت بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ در ماه آوریل ریزش چشمگیری را تجربه کند. تحلیلگر مستعار Rekt Capital می گوید که این مطابق با اصلاح 20 درصدی قبل از هاوینگ در سال 2020 و اصلاح 38 درصدی قبل از نصف شدن سال 2016 است.
تحلیلگر احتمال بازگشتی را پیش بینی می کند که می تواند تا 77 روز طول بکشد، اگرچه ممکن است این کاهش نسبت به دوره های قبلی کمتر باشد. ولی اگر تاریخ اینبار تکرار نشود چه؟ به عنوان مثال، چرخه فعلی در حال حاضر متفاوت است، چون قیمت بیت کوین برای اولین بار قبل از انجام نصف شدن، رکورد جدیدی را ثبت کرد. همچنین طبق داده های تاریخی که توسط Ecoinometrics در یک پست 12 X مارس به اشتراک گذاشته شده است، بیت کوین هنوز به مسیر رشد خود از چرخه های نصف سازی قبلی نرسیده است.
بنابراین، قیمت فعلی هنوز جا برای اجرا دارد، به خصوص که قیمت بالای تاریخ قبلی اکنون می تواند به عنوان سکوی راه اندازی برای افزایش قیمت قبل از نصف شدن عمل کند. به گزارش Rekt Capital این تحلیلگر در پستی X در 12  مارس نوشت که بیت کوین با موفقیت مجددا بالاترین قیمت فعلی یعنی 69200 دلار را آزمایش کرده است که اکنون به عنوان خط پشتیبانی جدید عمل می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا اصلاح قیمتی برای بیت کوین قبل از هاوینگ در راه است؟
سوال امنیتی :4+88 = ?