Claude Opus AI قیمت ریپل را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

Claude Opus AI قیمت ریپل را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

نوشته شده در : 1402/12/27

طبق داده های منتشر شده، Claude Opus AI قیمت ریپل را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید نمودار قیمت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که ریپل(XRP) بعد از دومین فروش ریپل در ماه مارس با فروش 240 میلیون توکن، به شدت به سود هفته گذشته بازگشت. بنابراین، فینبولد به Claude 3 Opus روی آورد و به دنبال بینشی در مورد قیمت ریپل و انتظارات بعدی بود. جالب اینجاست که آنتروپیک اخیرا از Claude 3 Opus رونمایی کرده است، مدل هوش مصنوعی جدید آن ابزاری برتر نسبت به ChatGPT OpenAi است. این هوش مصنوعی قبلا در پیش بینی قیمت بیت کوین شرکت داشته است.
نکته قابل توجه این است که توکن ریپل(XRP) از اواسط ژوئن 2022 به پایین ترین سطح 0.291 دلاری رشد ثابتی داشته است و از آن زمان با روند صعودی قابل توجهی معامله می شود. در زمان نوشتن این مطلب ریپل با قیمت 0.62 دلار خرید و فروش می شود. در این مدت توکن ریپل به 0.927 دلار رسید و اکنون سعی می کند تا از این ناحیه خارج شود و به سطوح بالاتری برود.
اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل(XRP) می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کلود اوپوس قیمت توکن XRP را پیش بینی می کند. در این زمینه، Claude 3 Opus سه پیش بینی فرضی برای ریپل برای پایان سال 2024 ارائه کرد. ابتدا هوش مصنوعی کلود 0.80 تا 1.20 دلار را به عنوان محتمل ترین محدوده قیمت برای ریپل پیش بینی می کند. این با توجه به احساسات فعلی بازار و افزایش پذیرش بالقوه برای توکن است.
با این حال، با توجه به گفته کلود اوپوس، یک روند صعودی می تواند قیمت ها را حتی بیشتر از این، با حداکثر 1.50 دلار افزایش دهد. از سمت دیگر، توالی رویدادهای منفی یا رکود بازار برعکس عمل می کند. بنابراین، قیمت ریپل را به حداقل 0.5 دلار رساند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Claude Opus AI قیمت ریپل را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد
سوال امنیتی :5+55 = ?