آیا بیت کوین می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند؟

1403/01/05

ارز بیت کوین(BTC) می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ آیا بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند؟
بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید بیت کوین از افزایش و کاهش قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. بیت کوین اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کرده و خودش را به بالاترین سطح ممکن رسانده است. به نظر می رسد بیت کوین می تواند رکورد جدید را ثبت کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رکورد جدید قیمت بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 64300 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.47 درصد افزایش یافته است. با توجه به گزارش های منتشر شده، در 21 مارس جریان خروجی سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین به میزان 93.9 میلیون دلار کاهش یافته است. این رقم در مقایسه با ابتدای هفته قابل توجه است و معادل 1.433 بیت کوین می شود. صندوق تراست گری اسکیل بیت کوین نیز با خروج 358 میلیون دلاری، کمترین میزان خروج سرمایه را تجربه کرده است.
ارز بیت کوین اخیرا رشد چشمگیری را تجربه کرده و توانسته خودش را به بالاترین سطح ممکن برساند. اگر بیت کوین همچنان بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد، می تواند به سطوح بالاتری برسد. در غیر این صورت، ما شاهد اصلاح قیمتی بیت کوین خواهیم بود. بیت کوین با سطوح مقاومتی مهمی روبرو است که اگر بتواند از این نواحی مقاومتی عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد. قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است که این نشان دهنده تقویت روند صعودی بیت کوین است. اگر به کندل هفتگی بیت کوین نگاه کنید، می بینید که این کندل با رنگ سبز بسته شده است که نشان می دهد بیت کوین همچنان در روند صعودی باقی می ماند.

احتمال ثبت رکورد جدید بیت کوین

ممکن است با کاهش جریان های خروجی btc نهادی، شاهد تحرک چرخشی باشیم. آخرین داده های منابع از جمله شرکت های سرمایه گذاری Farside مستقر در بریتانیا نشان می دهد که گری اسکیل تراست در 22 مارس تنها 170 میلیون دلار ضرر کرده است. صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس بیت کوین ایالات متحده آمریکا به دلیل اشتباهی این هفته در مرکز توجه قرار گرفته است. جریان ورودی نسبت به ابتدای ماه مارس کاهش چشمگیری داشته است، در حالی که جریان خروجی GBTC به بالاترین حد خود رسیده است.
توجه داشته باشید که سرمایه گذار و کارآفرین آلیستر میلن در x در مورد داده های جریان اشاره کرد که جریان های خالص از ETFهای بیت کوین دیروز به 51.6 میلیون دلار کاهش یافت که به دلیل کاهش شدید فروش GBTC کمک کرد. در پست اخیر X، وو مدل جدیدی را نشان داد که جریان های ورودی ETF را با عملکرد قیمت بیت کوین مقایسه می کند. در حالی که او اطلاعات خاصی در مورد اینکه کدام داده برای متریک استفاده می شود ارائه نکرد، او پیشنهاد کرد که شدیدترین مرحله تخلیه ممکن است به پایان رسیده باشد. اگر بیت کوین همچنان در روند صعودی باقی بماند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و رکورد جدیدی را ثبت کند. یکی از کسائل مهم در بازار ارز دیجیتال بررسی پشتوانه ارزهای دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رکورد جدید قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در دنیاست که این ارز ممکن است در آینده ای نزدیک رکورد جدیدی را ثبت کند. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند؟
سوال امنیتی :5+72 = ?