آیا بیت کوین قبل از هاوینگ وارد منطقه خطر می شود؟

نوشته شده در : 1402/12/28

به نظر می رسد ارز بیت کوین(BTC) قبل از هاوینگ وارد منطقه خطر می شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ هاوینگ بیت کوین چه زمانی رخ می دهد؟ هاوینگ چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ آیا بیت کوین قبل از هاوینگ وارد منطقه خطرناکی می شود؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید تا بتوانید سود زیادی از معاملات خود به دست آورید. به نظر می رسد بیت کوین قبل از هاوینگ وارد منطقه خطرناکی می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن بیت کوین به منطقه خطر قبل از هاوینگ بپردازیم.

آشنایی با رویداد هاوینگ بیت کوین

هاوینگ یکی از اتفاقات پیش بینی شده در بازار ارز دیجیتال است که در شبکه بیت کوین رخ می دهد و پاداش استخراج بیت کوین را به نصف کاهش می دهد. این اتفاق بعد از استخراج هر 210 هزار بلاک یا تقریبا هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد. در این رویداد پاداشی که ماینرها برای استخراج هر بلاک دریافت می کنند، نصف می شود. با نصف شدن پاداش بلاک، بیت کوین های کمتری تولید شده و تورم بیت کوین کاهش می یابد. اگر به چرخه های قیمت بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که هاوینگ باعث بالا رفتن قیمت بیت کوین می شود.
جالب است بدانید، هاوینگ تضمین می کند که سیاست پولی شبکه بیت کوین(Bitcoin) تغییری نکند و افزایش عرضه جدید یا تورم کنترل نشده ایجاد نشود. در اصل کاهش پاداش استخراج هر بلاک به نصف، آن هم هر 4 سال یکبار، تقریبا تورمی را به کاهش را در شبکه بیت کوین پیاده سازی و اجرا می کند. چنین سازوکاری به شدت با عملکرد ارزهای فیات که به وسیله بانک های مرکزی کنترل می شوند و می توان آن را بدون محدودیت و بر اساس اهداف سیاسی چاپ کرد، در تضاد است.

احتمال وارد شدن بیت کوین به منطقه خطر قبل از هاوینگ

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به طور تاریخی در هفته های قبل از هاوینگ کاهش یافته است و ممکن است چنین حرکتی در هفته آینده نیز تکرار شود. به گفته یک تحلیلگر، ممکن است تنها چند روز تا ورود به یک منطقه خطر قبل از هاوینگ بیت کوین فاصله داشته باشد. زمانی که به گفته یک تحلیلگر، قیمت بیت کوین از نظر تاریخی در آستانه هاوینگ کاهش یافته است.
Rekt Capital تحلیلگر ارزهای دیجیتال در پستی در 17 مارس X به اشتراک گذاشت که تا دو روز دیگر بیت کوین رسما وارد منطقه خطر می شود، جایی که ردیابی های تاریخی قبل از نیمه شدن شروع شده است. Rekt Capital توضیح داد که در گذشته، قیمت بیت کوین در 14 تا 28 روز منتهی به نصف شدن کاهش یافته است. در طی هاوینگ سال 2016، بیت کوین در این مدت 40 درصد سقوط کرد و در سال 2020 بیش از 20 درصد سقوط کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال وارد شدن بیت کوین به منطقه خطر قبل از هاوینگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، هاوینگ یکی از اتفاقات پیش بینی شده در بازار ارزهای دیجیتال است که تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین و روی سایر رمز ارزها می گذارد. یکی از تحلیلگران گفته است که بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ وارد یک منطقه خطر شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین قبل از هاوینگ وارد منطقه خطر می شود؟
سوال امنیتی :8+67 = ?