ریپل افزایش عظیم 80 درصدی در حجم معاملات را ثبت می کند

ریپل افزایش عظیم 80 درصدی در حجم معاملات را ثبت می کند

نوشته شده در : 1402/12/28

ارز دیجیتال ریپل(XRP) افزایش عظیم 80 درصدی در حجم معاملات را ثبت می کند. قیمت این ارز می تواند به یک ATH جدید برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشد که ارز دیجیتال ریپل(XRP) علیرغم عملکرد ضعیف خود در بازار صعودی مداوم، همچنان به قدرت خود ادامه می دهد. ارز دیجیتال ریپل در هفته گذشته شاهد افزایش فعالیت بود و حجم معاملات پشت سر هم افزاش یافت. به ویژه حجم معاملات اخیرا بیش از 80 درصد افزایش یافته است. با این حال، افزایش فعالیت و حجم معاملات لزوما به رشد مداوم قیمت تبدیل نشده است، چون ریپل(XRP) در حال حاضر 13 درصد از سطح قیمت 0.74 دلار در روز دوشنبه اصلاح شده است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
ارز دیجیتال ریپل(XRP) در اوایل هفته شاهد افزایشی بود که باعث شد از یک مثلث متقارن 6 ساله خارج شود و تحلیلگران را بر آن داشت تا ادامه افزایش قیمت را پیش بینی کنند. در این دوره، ارز دیجیتال شاهد افزایش حجم معاملات به ویژه نهنگ ها بود، به طوری که حملات بزرگ ریپل صرافی های ارز دیجیتال را ترک کرد. این احساسات صعودی باعث شد تا ریپل برای اولین بار در هشت ماه گذشته از 0.74 دلار عبور کند، البته برای یک لحظه کوتاه. این افزایش قیمت کوتاه مدت بود، چون ریپل در روزهای بعد تا 0.6 دلار کاهش یافت.
با این حال، افزایش 80 درصدی اخیر در فعالیت های زنجیره ای و حجم معاملات منجر به افزایش 4.45 درصدی قیمت ریپل در 247 ساعت گذشته و 2.2 درصدی در بازه زمانی هفت روزه شده است. افزایش حجم به این بزرگی معمولا قبل از افزایش قیمت اتفاق می افتد. بنابراین، این افزایش حجم عظیم باعث می شود که جامعه ریپل حدس بزند که یک افزایش قیمت قوی می تواند در افق باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ریپل افزایش عظیم 80 درصدی در حجم معاملات را ثبت می کند
سوال امنیتی :4+92 = ?