از دست رفتن بیش از 800 میلیون دلار در سقوط اخیر بازار رمز ارز

از دست رفتن بیش از 800 میلیون دلار در سقوط اخیر بازار رمز ارز

نوشته شده در : 1402/12/27

بر اساس گزارش های منتشر شده، بیش از 800 میلیون دلار دارایی در سقوط اخیر بازار رمز ارزها از بین رفت. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که رکود اخیر بازار موجی از شوک به صنعت کریپتو وارد کرده است که در نتیجه صدها میلیون دلار در عرض چند ساعت از بین می رود. قیمت بیت کوین نیز بعد از چند روز پیشرفت چشمگیر و ثبت رکوردهای جدید، به شدت به پایین ترین حد هفتگی 67500 دلار سقوط کرد. آلت کوین ها نیز ریزش قابل توجهی را تجربه کرده اند و در نتیجه نزدیک به 200 هزار معامله گر در 24 ساعت گذشته نقدینگی کردند.
آخر هفته با یک اصلاح ناگهانی قیمت که باعث وحشت کوتاه مدت و صدها میلیون موقعیت نقدینگی شد، لرزشی به بازار رمز ارزها وارد کرد. با این حال، علی رغم این نوسان، تحلیلگران در مورد اینکه آیا این به معنی تغییر بازار گسترده تر است یا صرفا ضربه ای به رادار صعودی، اختلاف نظر دارند. در یک دوره 24 ساعته منتهی به جمعه، 15 مارس ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 6 درصد کاهش یافت. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کرده و تغییرات قیمتی آنها را زیر نظر بگیرید.
این مسئله موجی از نقدینگی های خودکار را به وجود آورد، به ویژه برای سرمایه گذاران و تریدرهایی که دارای موقعیت های خرید اهرمی هستند. به گفته CoinGlass یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های ارز دیجیتال، بیش از 800 میلیون دلار موقعیت های خرید در سراسر بازار نقد شده است. بیت کوین خود بیشترین فشار فروش را محتمل شد و تا 67 هزار دلار سقوط کرد که پایین ترین نقطه آن در بیش از یک هفته است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد از دست رفتن بیش از 800 میلیون دلار در سقوط اخیر بازار رمز ارز
سوال امنیتی :1+91 = ?