چرا قیمت بیت کوین ناگهان 7 درصد عقب نشینی کرد؟

نوشته شده در : 1402/12/26

قیمت بیت کوین به صورت ناگهانی 7 درصد ریزش کرد و باعث لیکویید 660 میلیون دلار در یک روز معاملاتی شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بیت کوین ناگهان عقب نشینی کرد؟ ریزش بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟ آیا بیت کوین می تواند دوباره به روند صعودی خود برگردد؟ چرا بیت کوین یک اصلاح قیمتی را تجربه کرد؟ تحلیلگران چه پیش بینی هایی از قیمت بیت کوین ارائه می دهند؟
امروزه سرمایه گذاران سعی می کنند تا با خرید بیت کوین در قیمت های پایین تر و فروش آن در قیمت های بالاتر سود به دست آورند. بیت کوین اخیرا نوسانات شدیدی دارد. بنابراین، شما باید وضعیت ارز بیت کوین را آنالیز کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی عقب نشینی 7 درصدی بیت کوین بپردازیم.

ارز بیت کوین(BTC) چه آینده ای دارد؟

بیت کوین(BTC) یکی از رمز ارزهای محبوب بازار است که با عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال نیز شناخته می شود. تقریبا تمام کاربران بازار با این ارز آشنا هستند و روند قیمتی آن را به عنوان محرک اصلی بازار دنبال می کنند. روند بازار رمز ارزها از نظر صعودی یا نزولی به وسیله بیت کوین تعیین می شود. دلیل آن هم این است که بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار بوده و حجم زیادی از سرمایه وارد شده بازار کریپتو در بیت کوین ذخیره شده که تسلط بیت کوین بر این بازار را نشان می دهد.
جالب است بدانید، آینده بیت کوین(BTC) می تواند نقشه راه خوبی برای آنالیز آینده بازار رمز ارزها و کاربران این بازار باشد. نه تنها بیت کوین، بلکه تمام رمز ارزها به دلیل فروپاشی برخی از پروژه های برتر از زمستان سختی رنج می بردند. ولی مدتی است که بیت کوین وارد یک روند صعودی قوی شده و توانسته از سقف قیمتی خود یعنی 70 هزار دلار عبور کند و رکوردهای جدیدی را ثبت کند. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب در بالای ناحیه 68 هزار دلار معامله می شود و انتظار می رود دوباره وارد روند صعودی شود.

عقب نشینی 7 درصدی بیت کوین

توجه داشته باشید که بیت کوین یک عقب نشینی 7 درصدی انجام داد و 660 میلیون دلار سرمایه در این بازار لیکویید شد. برخی از تحلیلگران معقتد هستند که کاهش جریان ETF و داده های اقتصادی از ایالات متحده ممکن است باعث فروپاشی ناگهانی ارزهای دیجیتال شده باشد. قیمت بیت کوین در بحبوحه یک روز پر هیجان که طی 24 ساعت گذشته انحلال ارزهای دیجیتال به بالای 661 میلیون دلار رسید و نزدیک به 200 هزار تریدر را تحت تاثیر قرار داد، سقوط کرد و باعث لیکویید شدن پوزیشن های معاملاتی شد.
نکته قابل توجه این است که در معاملات اولیه در 15 مارس، بیت کوین تنها در چند ساعت 7.5 درصد کاهش یافت و از 72 هزار دلار به 66500 دلار ریزش کرد. بر اساس داده های تریدینگ ویو، بیت کوین کمی رشد کرد تا سطح 68 هزار دلار را پس بگیرد، قبل از اینکه در آنجا رد شود و به حدود 67500 دلار سقوط کرد، جایی که در زمان نوشتن این مطلب معامله می شد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با 7.3 درصد کاهش در روز به 2.68 تریلیون دلار رسید، چون حدود 175 میلیارد دلار از این بازار خارج شد.یکی از سوالات مهمدر مورد ارزهای دیجیتال این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی عقب نشینی 7 درصدی بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا قیمت آن بیش از 7 درصد کاهش یافته و موقعیت های معاملاتی زیادی لیکویید شدند. بیت کوین بعد از این ریزش، کمی رشد کرد و توانست سطح 68 هزار دلار را پس بگیرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین ناگهان 7 درصد عقب نشینی کرد؟
سوال امنیتی :4+95 = ?