ایالات متحده با سود 9.3 میلیارد دلاری بر بازار کریپتو تسلط دارد

ایالات متحده با سود 9.3 میلیارد دلاری بر بازار کریپتو تسلط دارد

نوشته شده در : 1402/12/26

ایالات متحده با سود هنگفت 9.3 میلیارد دلاری بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط دارد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و ارزهای دیجیتال مستعد رشد بازار را پیدا کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که در گزارش اخیر شرکت اطلاعات بازار Chainalysis فاش شده است که سود جهانی ارزهای دیجیتال در سال 2023 به رقم خیره کننده 37.6 میلیارد دلار رسیده است. این افزایش سود نشان دهنده بهبود قیمت دارایی ها و احساسات بازار نسبت به سال 2022 است. اگرچه این رقم کمتر از سود 159.7 میلیارد دلاری است که در بازار صعودی 2021 شاهد بودیم، ولی نشان دهنده بهبود قابل توجهی از ضرر تخمینی 127.1 میلیارد دلاری در سال 2022 است.
افزایش شدید در سود ارز دیجیتال این گزارش نشان می دهد که با وجود نرخ های رشد مشابه در قیمت رمز ارزها در سال های 2021 و 2023 کل سود در سال اخیر کمتر بوده است. به گفته Chainalysis این اختلاف به طور بالقوه می تواند به کاهش تمایل سرمایه گذاران برای تبدیل ارزهای دیجیتال خود به پول نقد نسبت داده شود.
این تحلیل همچنین نشان می دهد که به نظر می رسد سرمایه گذاران و تریدرها در سال 2023 افزایش قیمت های بیشتری را پیش بینی کرده اند، چون قیمت ارزهای دیجیتال برخلاف سال 2021 از بالاترین رکوردهای قبلی در طول سال تجاوز نکرده است. شما باید تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را زیر نظر بگیرید.
سود ارزهای دیجیتال در طول سال 2023 نسبتا ثابت باقی ماند، به جز دو ماه متولی ضرر در آگوست و سپتامبر. با این حال، بعد از آن سودها به شدت افزایش یافت به طوری که ماه های نوامبر و دسامبر تمام ماه های گذشته را تحت الشعاع قرار دادند. ایالات متحده پیشتاز است. ایالات متحده آمریکا با سود تخمینی 9.36 میلیارد دلار در سال 2023 پیشرو در سود ارزهای دیجیتال بود. بریتانیا با تخمینی 1.39 میلیارد دلار سود ارز دیجیتال، رتبه دوم را به دست آورد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایالات متحده با سود 9.3 میلیارد دلاری بر بازار کریپتو تسلط دارد
سوال امنیتی :9+47 = ?