فاش شدن اسناد جدید درباره ورشکستگی سام بنکمن فرید

نوشته شده در : 1402/12/27

دادستان های ایالات متحده اسناد جدید ورشکستگی سام بنکمن فرید را فاش کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ این شخص مرتکب چه جرم هایی شده است؟ رای دادگاه درباره سام بنکمن فرید چیست؟ اسناد جدید چه چیزی را نشان می دهند؟
از آنجایی که از بازار رمز ارزها استقبال شده است، صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی زیادی ایجاد شده اند که شما می توانید در این پلتفرم ها معاملات ارز دیجیتال را انجام داده و سود زیادی از نوسانات قیمت رمز ارزها به دست آورید. سام بنکمن فرید که مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX بود، اکنون درگیر دادگاه است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی فاش شدن اسناد جدید ورشکستگی سام بنکمن فرید بپردازیم.

وضعیت فعلی صرافی FTX

صرافی FTX یکی از پلتفرم های معاملاتی و انواع صرافی های رمز ارز است و از زمانی که راه اندازی شد، عملکرد خوبی از خود نشان داد. در صرافی ارز دیجیتال FTX معاملات اهرم یا لوریج، معاملات OTC و معاملات آتی برای کاربران ارائه می شد. این صرافی با هدف توسعه و گسترش کار خود بستری برای بازارهای مشتقه ایجاد کرد تا از این طریق مشکلات سایر صرافی ها نداشته باشد و عملکرد بهتری ارائه کند. این صرافی خیلی نتوانست به عملکرد مثبت خود ادامه دهد و در سال 2022 رسما اعلام ورشکستگی کرد و کاربران زیادی دارایی های خودشان را از دست دادند.
جالب است بدانید، ورشکست شدن صرافی ارز دیجیتال FTX تنها در 10 روز از دوم نوامبر سال 2022 صورت گرفت. این اتفاق غیرقابل اجتناب و پیش بینی بود. اخبار ورشکست شدن صرافی FTX باعث شد تا سرتاسر بازار رمز ارزها نگران شود. همچنین بسیاری از افراد به فکر بیرون کشیدن سرمایه خود از صرافی FTX افتادند. فروش توکن FTT نیز بیشتر شد، ولی با این حال تنها تعداد محدودی از کاربران فعال بودند که خطر چنین چیزی را درک می کرددند و بقیه تصور می کردند این هم یکی از راه های کار با ارز دیجیتال است و زیاد نگران نبودند. به همین دلیل سرمایه گذاران اهمیت زیادی به ورشکستگی FTX ندادند و ضرر کردند.

فاش شدن اسناد جدید ورشکستگی سام بنکمن فرید

توجه داشته باشید که یک سند گوگل که به یادداشت احکام دولت ایالات متحده پیوست شده است، ایده های تصادفی احتمال بد را نشان می دهد که سام بنکمن فرید مجبور بود تصویر عمومی خودش را اصلاح کند. دادستان های ایالات متحده اسناد دادگاه جدیدی را ارائه کردند که نشان می دهد سام برنامه های خودش را برای بازگرداندن چهره عمومی خود بعد از فروپاشی صرافی FTX در سال 2022 نشان می دهد. بر اساس یک سند گوگل پیوست شده به یادداشت صدور احکام دولتی که در 15 مارس ثبت شد، بانکمن فرید 19 ایده جدید را فهرست کرده است که قصد تغییر روایت رسانه های اجتماعی از سقوط چشمگیر صرافی ارز دیجیتال را دارند.
نکته قابل توجه این است که این سند بخشی از دلایل دولت آمریکا است که از محکومیت 40 تا 50 ساله برای مدیر عامل سابق FTX حمایت می کند که نوامبر گذشته به اتهام کلاهبرداری و پولشویی محکوم شد. طبق یادداشت صدور حکم، سند گوگل احتمال قابل توجهی را نشان می دهد که سام بنکمن فرید اگر در سنین پایین به جامعه بازگردانده شود، مرتکب کلاهبرداری دیگری نیز می شود. مجازات پیشنهادی به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر مجازات ممکنی است که او تحت دستورالعمل های مجازات ایالات متحده با آن روبرو است. یکی از مسائل مهم در بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال شناخت مزایا و معایب صرافی های ایرانی است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی صرافی FTX برای شما ارائه کنیم و به بررسی فاش شدن اسناد جدید ورشکستگی سام بنکمن فرید بپردازیم. همانطور که گفته شد، دادستان های ایالات متحده آمریکا اسناد جدیدی را در مورد ورشکستگی و کلاهبرداری های سام بنکمن فرید به دادگاه ارائه دادند تا دادگاه تصمیم درست و دقیقی درباره مجازات این شخص بگیرد.

 


نظرات کاربران در مورد فاش شدن اسناد جدید درباره ورشکستگی سام بنکمن فرید
سوال امنیتی :8+87 = ?