خرید سنگین نهنگ های دوج کوین؛ آیا افزایش قیمت نزدیک است؟

1403/01/05
خرید سنگین نهنگ های دوج کوین؛ آیا افزایش قیمت نزدیک است؟

نهنگ های دوج کوین به خرید هفتگی می پردازند و به نظر می رسد افزایش قیمت دوج کوین(DOGE) نزدیک است. اگر قصد خرید دوج کوین را دارید، بهتر است وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که دوج کوین(DOGE) در دو روز گذشته افزایش مداومی در فعالیت داشته است تا دوره رکود ثبت شده در اوایل هفته را معکوس کند. در زمان نوشتن این مطلب، دوج کوین در 24 ساعت گذشته 7 درصد افزایش یافته است و برخی از اصلاحاتی را که در هفته گذشته تجربه کرده است، معکوس کرده. به نظر می رسد برخی از نهنگ های دوج کوین در خرید گسترده ای به سر می برند، همانطور که داده های زنجیره ای نشان می دهد.
علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال این روند انباشتگی را با توییتی که نهنگ های دوج کوین در سه روز گذشته بیش از 25 میلیون دوج کوین به ارزش حدود 3.75 میلیون دلار خریداری کرده اند، برجسته کرد. ارز دوج کوین یکی از رمز ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری است.
طبق نمودار Santiment که توسط علی مارتینز در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، کیف پول هایی که بین 10 تا 100 میلیون توکن SOGE را در خود جای داده اند، بعد از افزودن 25 میلیون دوج کوین در 24 ساعت گذشته اکنون موجودی کل خود را به 15.63 میلیارد DOGE رسانده اند.
نهنگ های کریپتو معمولا بازار را حرکت می دهند. افزایش خرید یا فروش از سوی چند معامله گر بزرگ می تواند احساسات سایر سرمایه گذاران را تغییر دهد و آنها می توانند افزایش یا کاهش قیمت را افزایش دهند. نکته قابل توجه این است که نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط مارتینز نشان می دهد که کل موجودی آدرس های نهنگ دوج کوین تا حد زیادی با افزایش قیمت مطابقت دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد خرید سنگین نهنگ های دوج کوین؛ آیا افزایش قیمت نزدیک است؟
سوال امنیتی :8+86 = ?