اتریوم افزایش قابل توجهی در فعالیت های روزانه دارد

1403/01/05
اتریوم افزایش قابل توجهی در فعالیت های روزانه دارد

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) افزایش قابل توجهی در فعالیت های روزانه دارد، ولی قیمت این ارز پایین آمده است. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این ارز را به طور کامل بررسی کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم را کشف کنید.
توجه داشته باشید که شبکه اتریوم اخیرا رشد چشمگیری را در کاربران فعال روزانه و حجم تراکنش های روزانه داشته است، با این حال قیمت اتریوم، ارز دیجیتال بومی اتریوم در چند روز گذشته دستخوش اصلاحاتی شده است. قابل ذکر است که اتریوم در هفت روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است و عملکرد کمتری نسبت به بیت کوین و S&P 500 داشته است.
در حالی که این کاهش را می توان از طریق اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ در صنعت احساس کرد، تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم طی ماه گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. افزایش فعالیت شبکه معمولا یک علامت صعودی برای قیمت ارزهای دیجیتال است، چون فعالیت بیشتر به معنی تقاضای بیشتر است. جالب است که تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم از 3 ژانویه تاکنون بیش از 46 درصد افزایش یافته است.
این افزایش در آدرس های فعال معمولا با افزایش قیمت در چند ماه گذشته همراه بود. ارز اتریوم(ETH) از 2900 دلار در 24 فوریه افزایش یافت و در 12 مارس به بیش از 4 هزار دلار رسید که نشان دهنده افزایش بیش از 39 درصدی است. بر اساس داده های YCharts تعداد آدرس های فعال روزانه به طور همزمان از 432647 به 51545 در بازه زمانی مشابه افزایش یافته است. با این حال، اتریوم از زمانی که برای مدت کوتاهی از 4 هزار دلار عبور کرد، با کاهش قیمت روبرو شد و در حال حاضر در 10 روز گذشته 17 درصد کاهش یافته است. از سمت دیگر، این شبکه شاهد افزایش مداوم فعالیت از نظر داده های زنجیره ای بوده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اتریوم افزایش قابل توجهی در فعالیت های روزانه دارد
سوال امنیتی :8+86 = ?