اگر چانگ پنگ ژائو در دادگاه محکوم شود، چه می شود؟

1403/01/29

به نظر شما اگر چانگ پنگ ژائو در دادگاه محکوم شود، چه اتفاقی رخ می دهد؟ چانگ پنگ ژائو به عنوان مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال بایننس شناخته می شود که به دلیل مرتکب شدن اشتباهاتی، مجرم شناخته شده و قرار است در دادگاه محکوم شود.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که چهره های مشهور وجود دارند که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهند. چانگ پنگ ژائو که یک زمانی مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس بود، اکنون قرار است با مجازاتی روبرو شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتکاب جرم مدیر عامل بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی محکوم شدن چانگ پنگ ژائو در دادگاه بپردازیم.

چرا CZ مجرم شناخته می شود؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا CZ به عنوان مجرم شناخته می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که چانگ پنگ ژائو که به عنوان مدیر عامل سابق صرافی بایننس شناخته می شد، اکنون تحت پیگرد قانونی قرار دارد و به دلیل ارتکاب برخی از جرم ها به عنوان مجرم شناخته می شود. چانگ پنگ ژائو مدتی پیش به دلیل نقض الزامات ضد پولشویی ایالات متحده اعتراف کرد و از سمت مدیر عاملی صرافی ارز دیجیتال بایننس به طور رسمی کناره گیری کرد. FTX یکی از انواع صرافی های رمز ارز است.
جالب است بدانید، بنیانگذار صرافی بایننس به کناره گیری از سمت مدیر عاملی خود موافقت کرده است، چون وزارت دادگستری ایالات متحده آماده می شود تا اعلام کند که تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری با این شرکت را تضمین کرده است، به گزارش وال استریت ژورنال، CZ قصد دارد به اتهامات مختلفی که توسط وزارت دادگستری وضع شده است،اعتراف کند. مجرم شناخته شدن چانگ پنگ ژائو می تواند تاثیر بدی روی ارزهای دیجیتال بگذارد. به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران منتظر محکومیت این شخص هستند.

محکوم شدن چانگ پنگ ژائو در دادگاه

توجه داشته باشید که سام بنکمن فرید، مدیر عامل سابق صرافی FTX بعد از محکومیت به هفت فقره جنایت، به 25 سال حبس محکوم شد و بسیاری در مورد اینکه این برای چانگ پنگ ژائو چه معنایی دارد، حدس می زنند. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل سابق بایننس قرار است بیش از 160 روز بعد از اعتراف به یک جرم به عنوان بخشی از توافقنامه حل و فصل با مقامات ایالات متحده در برابر یک قاضی فدرال حاضر شود. در 30 آوریل قاضی ریچارد جونز از دادستان ها و وکلای CZ در دادگاه ناحیه غربی واشنگتن برای یکی از مورد انتظارترین روند قانونی در فضای ارز دیجیتال از زمان محکومیت مدیر عامل سابق FTX استماع خواهد کرد.
علاوه بر این، جلسه صدور حکم ژائو قبلا یکبار به تعویق افتاده است، ولی در زمان نوشتن این مطلب انتظار می رفت تا پایان ماه برگزار شود. در نوامبر 2023 ژائو به یک اتهام به دلیل عدم اجرای یک برنامه موثر مبارزه با پولشویی در زمانی که در بایننس بود، اعتراف کرد و قانون رازداری بانکی را نقض کرد. او به عنوان بخشی از این قرارداد از سمت مدیر عاملی استعفا داد که در آن صرافی ارز دیجیتال و ژائو توافق کردند که 4.3 میلیارد دلار برای حل و فصل اقدامات اجرای مقررات مدنی در ایالات متحده پرداخت کنند. یکی از روش های موفقیت در انجام معاملات در صرافی های ارز دیجیتال شناخت نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارتکاب جرم مدیر عامل بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی محکوم شدن چانگ پنگ ژائو در دادگاه بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو که به عنوان مدیر عامل سابق صرافی بایننس شناخته می شود، ممکن است در تاریخ 30 آوریل در دادگاه فدرال مقابل قاضی ریچارد جونز محکوم شود که این مسئله باعث هیاهویی در فضای ارزهای دیجیتال شده است.

 


نظرات کاربران در مورد اگر چانگ پنگ ژائو در دادگاه محکوم شود، چه می شود؟
سوال امنیتی :8+69 = ?