کانادا اجرای گزارش دهی مالیات ارزهای دیجیتال را شروع می کند

1403/02/01
کانادا اجرای گزارش دهی مالیات ارزهای دیجیتال را شروع می کند

کانادا اجرای استاندارد بین المللی گزارش دهی مالیات ارزهای دیجیتال را شروع می کند. کانادا در نظر دارد طبق توافق با 46 کشور دیگر، استاندارد OECD برای گزارش مالیات ارزهای دیجیتال را تا سال 2027 اجرا کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که طبق مکمل بودجه سالانه 2024، کانادا انتظار دارد تا سال 2026 چارچوب بین المللی گزارش دهی دارایی های ارز دیجیتال را برای مالیات اعمال کند. این کشور در حال شروع اولیه استاندارد جدید است که انتظار می رود 47 کشور آن را رعایت کنند.
CARF الزامات گزارش دهی جدیدی را برای ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال مانند صرافی های ارز دیجیتال، کارگزاران و فروشندگان دارایی های رمزنگاری و اپراتورهای ماشین های باجه خودکار ارزهای دیجیتال، خواه افراد حقیقی یا تجاری هستند، اعمال می کند. در گزارش تکمیلی استیبل کوین ها، مشتقات صادر شده در قالب یک ارز دیجیتال و برخی توکن های غیرقابل تعویض به عنوان نمونه هایی از دارایی های کریپتو ذکر شده است.
CASPها باید به آژانس درآمد کانادا تراکنش های بین ارزهای دیجیتال و دارایی های فیات و کریپتو برای سایر ارزهای دیجیتال گزارش دهند. انتقال رمز ارزها توسط CASPها از جمله پردازش پرداخت، زمانی که ارزش از 50 هزار دلار آمریکا بالاتر می رود، نیز باید گزارش شود. توصیه می کنیم تا تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید تا متوجه این مسئله شوید.
CASPهای مقیم کانادا یا انجام تجارت در کانادا مشمول الزامات خواهند بود. تراکنش های مقیم و غیرمقیم کانادا اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی گزارش می شود. صنعت کریپتو برای 2 سال متوالی در صدر تمام سرمایه گذاری های فین تک کانادا قرار دارد. ارز دیجیتال بانک مرکزی و نمایش های دیجیتالی ارزهای فیات تحت CARF گزارش نمی شوند، چون طبق اصلاحات استاندارد گزارشگری مشترک سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در نظر گرفته شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کانادا اجرای گزارش دهی مالیات ارزهای دیجیتال را شروع می کند
سوال امنیتی :1+53 = ?