هوش مصنوعی بالاترین قیمت بیت کوین را بعد از هاوینگ پیش بینی می کند

هوش مصنوعی بالاترین قیمت بیت کوین را بعد از هاوینگ پیش بینی می کند

نوشته شده در : 1403/02/03

هوش مصنوعی بالاترین قیمت بیت کوین را بعد از هاوینگ 2024 پیش بینی می کند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که بیت کوین(BTC) چهارمین رویداد هاوینگ خودش را به پایان رساند و بازار را به پیش بینی اینکه آیا این نقطه عطف به اهمیت تاریخی خود به عنوان یک لحظه لنگر صعودی عمل خواهد کرد یا خیر، به پایان رساند. برای به دست آوردن بینشی در مورد اینکه چگونه بیت کوین احتمالا بعد از هاوینگ معامله می شود، فینبولد از مدل هوش مصنوعی Claude 3 Opus Anthropic استفاده کرد که به عنوان یک ابزار برتر در مقایسه با ChatGPT OpenAI در نظر گرفته می شود.
تجزیه و تحلیل کلود هوش مصنوعی با استفاده از داده های تاریخی و اثرات مشاهده شده از هاوینگ های قبلی نشان می دهد که بیت کوین بعد از این رویداد اخیر برای افزایش قیمت قابل توجهی آماده است. به عنوان مثال این ابزار به این نکته اشاره کرد که بعد از رویداد می 2020 قیمت بیت کوین از حدود 8 هزار دلار به 64 هزار دلار در عرض یک سال افزایش یافت و بر تاثیر قابل توجه هاوینگ رویدادها بر ارزش گذاری ارز دیجیتال تاکید کرد. شما باید آینده بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
بیت کوین از 100 هزار دلار عبور می کند. با معامله بیت کوین بالای 64 هزار دلار بعد از هاوینگ سال 2024 این ابزار اشاره کرد که این موقعیت پایه محکمی برای رشد بیشتر در ماه های آینده ارائه می دهد. بنابراین، با در نظر گرفتن عوامل مخلتفی، بیت کوین به طور بالقوه می تواند رکورد جدیدی بالای 100 هزار دلار را ثبت کند. قابل ذکر است که مدل هوش مصنوعی دوره خاصی را برای زمان رسیدن به نقطه عطف ارائه نمی دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی بالاترین قیمت بیت کوین را بعد از هاوینگ پیش بینی می کند
سوال امنیتی :7+93 = ?