آیا بروزرسانی «شانگهای» اتریوم باعث سقوط قیمت آن می شود؟

1401/10/24
آیا بروزرسانی «شانگهای» اتریوم باعث سقوط قیمت آن می شود؟

 اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار بعد از بیت کوین، عملکرد خوبی رو در ماه های اخیر داشته. با توجه به ارائه اتریوم 2 آیا قیمت اتریوم می تونه به صعود خودش ادامه بده و سقف قیمت اتریوم ارتقا پیدا می کنه؟! با وجود اینکه هنوز مدت زمان زیادی از اجرای رویداد مرج اتریوم نگذشته، ولی هم اکنون بازار ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر فرا رسیدن بروزرسانی بعدی اتریوم هست. به این بروزرسانی، شانگهای گفته میشه و انتظار میره در سال میلادی آینده اجرا بشه. این رویداد هم می تونه تاثیر زیادی بر قیمت اتریوم داشته باشه. شاید این سوال واستون پیش بیاد که آیا بروزرسانی شانگهای اتریوم باعث سقوط قیمت آن می شود؟! در ادامه همراه ما باشین.

آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم

با توجه به اینکه قراره در این مطلب خبری در مورد ارز دیجیتال اتریوم به شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا توضیحاتی در مورد اتریوم بهتون بدیم تا بتونین به راحتی درکش کنین. اتریوم نوعی ارز دیجیتال هست که در بستر شبکه بلاک چین به صورت غیرمتمرکز فعالیت کرده و با استفاده از اون علاوه بر انتقال پول دیجیتال امکان انجام قراردادهای هوشمند مختلف در این بازار مالی بدون واسطه و به صورت دیجیتالی وجود داره. همچنین ارز دیجیتال اتریوم به عنوان دومین رمز ارز بزرگ بازار بعد از بیت کوین، عملکرد خوبی رو در ماه های اخیر داشته.

بروزرسانی شانگهای اتریوم

با وجود اینکه هنوز مدت زیادی از اجرای بروزرسانی مرج اتریوم نگذشته، ولی الان بازار ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر رسیدن بروزرسانی بعدی اتریوم، برترین آلت کوین بازار هست. به این بروزرسانی شانگهای یا Shanghai گفته میشه و انتظار میره در سال های میلادی آینده اجرا میشه. یکی از ویژگی های بروزرسانی شانگهای، قابلیت Fragmentation یا تقسیم پذیری هست که به افزایش سرعت و کاهش هزینه انتقال اتر کمک می کنه. ممکنه این بروزرسانی بر روی ماشین مجازی اتریوم هم تاثیرگذار باشه. چون تا الان 5 تغییر پیشنهادی روی EVM اجرا شده.

جالب اینجاست که بدونین قرار هست شبکه اصلی آپدیت شده در ماه مارس عرضه بشه و از اون تاریخ به بعد کاربران به کوین های استیک شده در شبکه دسترسی خواهند داشت. این کوین ها به عنوان بخشی از آپدیت که در سپتامبر اتریوم رو به مکانیزم اثبات سهام منتقل کرد، موقتا از دسترس خارج شده بودن. به گفته کریستین کیم یه محقق که در نشست توسعه دهنده ها حضور داشت، توسعه دهنده ها برای اطمینان از اینکه قادر به اجرای زمانبندی ماه مارس هستن، تا پایان فوریه یه شبکه آزمایشی عمومی برای آپدیت شانگهای ارائه میشه.

آیا شانگهای باعث فروش گسترده اتریوم می شود؟

قبل از هر چیزی لازم به ذکر هست که فشار فروش اتریوم اجتناب ناپذیر هست. حتی اگه کاربرانی که به آینده این قرارداد هوشمند اطمینان دارن، تصمیم بگیرن اتریوم های آزاد شده رو در کیف پول خودشون ذخیره کنند، ولی سرمایه گذاران کوتاه مدت از این بابت چندان مطمئن نیستن. بنابراین، این دسته از سرمایه گذاران با این باور که ازاد شدن اتریوم ها باعث فشار فروش میشه، سراسیمه و هراسان شده و اقدام به فروش اتریوم خودشون می کنند. قیمت اتر در زمان معرفی زنجیره بیکن در اوایل دسامبر 2020 برابر با 610 دلار بود. در حالی که الان قیمت این رمز ارز به 1.200 دلار رسیده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا بروزرسانی «شانگهای» اتریوم باعث سقوط قیمت آن می شود؟
سوال امنیتی :4+41 = ?