کارل ایکان : بیت کوین بهترین سرمایه ضد تورمی می باشد

1400/07/28
کارل ایکان : بیت کوین بهترین سرمایه ضد تورمی می باشد

کارل ایکان، سرمایه گذار میلیارد، معتقد است بیت کوین ممکن است بهترین راه حل برای تورم باشد.

اظهارات ایکان موافق با صحبت های جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بود. پاول در صحبتهای خود به این موضوع اشاره کرده بود که تورم همراه با مسائل مربوط به عرضه افزایش می یابد.

کارل ایکان سه شنبه هشدار داد که ممکن است بحران بازار بعدی در انتظار بازار باشد و در این صورت این بیت کوین است که نقش بهترین حفاظ در برابر تورم را ایفا خواهد کرد.

ایکان افزود: با ادامه تحریک اقتصادی دولت ایالات متحده، می ترسم ارزش دلار کمتر شده و قیمت کالا افزایش یابد.

مطمئنا در دراز مدت به دیوار برخورد خواهیم کرد. من واقعا فکر می کنم با این روش که می رویم بحرانی پیش رو داریم، راهی که پول چاپ می کنیم و ... همه به سوی تورم است. اگر به اطرافتان نگاه کنید، تورم را خواهید دید و نمی دانم در دراز مدت چگونه با آن برخورد خواهیم کرد؟

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد، ایکان روز دوشنبه به CNBC گفت: با ادامه بازگشایی اقتصاد و افزایش هزینه ها، ما شاهد افزایش قیمت ها هستیم، به ویژه به دلیل تنگناهای عرضه در برخی بخش ها، این تأثیرات بزرگتر و طولانی تر از آنچه پیش بینی می شد بوده است. با این حال، انتظار می رود تورم به سمت هدف بلند مدت ما 2 درصدی کاهش یابد.

کارل ایکان: بیت کوین بهترین سرمایه ضد تورمی است.

 

آیکان از سرمایه گذاری میلیاردی در ارزهای دیجیتال در سال جاری نام برد -اما هنوز موقعیتی از این بازار یاد نکرده است- رایان آدمز، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری Mythos Capital and Bankless حدس زد که آیکون ممکن است موقعیتی در این بازار داشته باشد.

این میلیاردر هنوز معتقد است که ممکن است جایگزینی برای سرمایه گذاری در بازار سهام وجود داشته باشد و ارزهای رمزنگاری شده ارزش بررسی را دارند.

"ما بسیاری از افراد باهوش در Icahn & Company کار می کنیم و ما فقط بیت کوین را نمی فهمیم. من نمی گویم این بد است یا خوب، فقط می گویم که ما آن را درک نمی کنیم. ما نمی رویم برای سرمایه گذاری در چیزی که به دست نمی آوریم [...] هیئت داوران واقعاً نمی داند که آیا بیت کوین دارای ارزش ذاتی است یا به عنوان یک ذخیره کننده ارزش عمل می کند. اگر تورم بیداد کند، من حدس می زنم که ارزش دارد. متغیرهای زیادی وجود دارد، سرمایه گذاری روی آن کار بسیار سختی است

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کارل ایکان : بیت کوین بهترین سرمایه ضد تورمی می باشد
سوال امنیتی :2+72 = ?