آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است

1400/11/11
آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است

پیتر برانت، تاجر کهنه کار در توییت اخیر خود پیشنهاد کرده است که زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است. و از دیدگاه بسیاری از تحلیل گران در بازار ارز های دیجیتال سود آور ترین استراتژی برای بازار ارز های دیجیتال زمانی است که روند نزولی خود را تجربه می کنند. وقتی قیمت ارزها به شدت کاهش می یابد، باید خرید انجام گیرد و در قیمت های بالا به فروش برسد.
اکنون بازار بیش از حد نزولی شده است و در زمان نگارش این خبر ارزش بازار بیت کوین در محدوده 30000 دلار در حال نوسان است و بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند این کاهش قیمت می تواند بازگشت به روند صعودی این بازار باشد. خریداران بزرگ زمانی که بازار با ترس شدید مواجه است خرید های خود را انجام می دهند.
  
برانت همچنین با استناد به نمودار هفتگی که نشان می دهد بیت کوین یک روند نزولی تشکیل داده است و از نظر او روند نزولی ادامه دار نخواهد بود و در کوتاه مدت اگر خریداران خط روند نزولی که تشکیل شده است نفوذ کنند شاهد افزایش چشم گیری در بازار خواهیم بود.
در این مقطع زمانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اما کسانی که به دنبال فرصتی برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال هستند چنین وضعیتی همانند خرید ارزها با تخفیف است و می توانند با خریدهای که انجام می دهند برای اینده سرمایه گذاری کنند.

بیت کوین در 3 ماه متوالی زیان خود قرار دارد

BTC

بیت کوین پادشاه ازر های دیجیتال که وارد فاز اصلاحی شده است. از نظر تحلیلگران این بازار ریزش ها برای بیت کوین یک اصلاح بازار است و موقعیتی برای خرید ولی در مقابل تعدادی هم هستند که این ریزش اخیر برای بیت کوین را سقوط این ارز می دانند و بازگشت به روند صعودی را در دراز مدت می بینند.
در هر حال زمان مناسب برای خرید بیت کوین امری بسیار دشوار است و با توجه به بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال نمی توان بهترین زمان خرید را در موقعیت مناسب به طور دقیق بیان کرد. 

سرمایه گذاری بیت کوین در دراز مدت

BTC

اگر نمودار قیمت بیت کوین را نگاه کنید بالا و پایین های بسیاری در آن قابل ملاحظه است و پیدا کردن بهترین منطقه ورود به بازار بسیار دشوار است. ولی چیزی که می توان به آن توجه کرد، بازه های زمانی است. اگر کسی حتی در بد ترین زمان ممکن در گذشته بیت کوین خریداری می کرد و آن را در بازه زمانی 4 ساله نگه داری می کرد، احتمالا سود قابل توجهی از این بازار کسب می کرد 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است
سوال امنیتی :2+80 = ?