احتمال پذیرش دوج کوین توسط مک دونالد

1400/11/25
احتمال پذیرش دوج کوین توسط مک دونالد

بر اساس نظر سنجی های انجام شده اکثر افرد دوج کوین را به عنوان ارز مورد علاقه ایلان ماسک میدانند . این میلیاردر امریکایی که مدیر عامل شرکت های اسپیس ایکس و تسلا است با تویت های خود درباره رمزارزها اثرات زیادی روی دوج کوین گذاشته است. از نظر بسیاری توییت های او به نوعی دستکاری بازار محسوب میشود. از طرفی برای بسیاری که خرید دوج کوین را در سقف تاریخی انجام داده اند، برای آنها آمدن هر خبر درباره این ارز جالب توجه خواهد بود. از طرفی جدید ترین تویت ایلان ماسک هم باعث شده که دوج کوین از دیروز نزدیک به  9 درصد رشد کند و شیبا اینوکه به عنوان رقیب برای دوج کوین شناخته میشود در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد رشد داشته است و عملکرد بهتری از سایر رمز ارزهای اصلی داشته اند. زیرا که بیت کوین همچنان در حال نوسان در محدوده 40 هزار دلاری خود است. اگه دوست دارین در مورد اینکه ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟ بیشتر اطلاعات کسب کنین، مقاله آموزشی ما رو مطالعه کنین.
مدیرعامل تسلا، با توییت کردن ایموجی قطرات در پاسخ به توییتی که از حساب رسمی مک دونالد مبنی بر این که دوج کوین در این فست فود به عنوان یک روش پرداخت مورد قبول قرار خواهد گرفت؛ مورد توجه کاربران قرار گرفت. از طرفی ایلان ماسک در قسمتی از تویت خود هم اعلام کرده است که اگر مک دونالد این غول افسانه ای فست فود، دوج کوین را به عنوان روش پرداخت بپذیرد؛ یک وعده غذایی Happy Meal در مک دونالد می خورد. 

میم کوین جدید ساخته مک دونالد و تسلا

مک دونالد که علاقه بسیاری به میم کوین های بازار ارزهای دیجیتال دارد، از تسلا خواسته تا در ازای پذیرش دوج کوین شرکت او هم ارز Grimacecoin که یک ارز دیجیتال ساختگی جدید است را مورد پذیرش قرار دهد. که این عمل باعث به وجود امدن یک ارز جدید در بایننس اسمارت چین شد. بسیاری فکر میکردند تبلیغات ماسک برای پذیرش دوج کوین توسط مک دونالد آخرین تلاش ها برای ماندن این ارز در بازار بوده اما این خبر اخیر ممکن است نشان دهنده چیز بشتری در بازار باشد. از نظر بسیاری از تحلیلگران همکاری اخیر بین مک دونالد و ماسک به عنوان جرقه برای صعود دوباره دوج کوین خواهد بود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال پذیرش دوج کوین توسط مک دونالد
سوال امنیتی :7+63 = ?