ارز دیجیتال آردور چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال ARDR)

1401/06/14
ارز دیجیتال آردور چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال ARDR)


می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال اردور چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Ardor برای شما ارائه کنیم و به بررسی آینده اردور و کیف پول ارز دیجیتال ARDR بپردازیم تا شما با این ارز دیجیتال اشنایی داشته باشین. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز اردور برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال و بازار کریپتوکارنسی داشته باشیم تا بتونین مفهوم ارز اردور رو به راحتی درک کنین.

بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشته، تونسته سرمایه گذاران و معامله گران زیادی رو به دسمت خودش جذب کنه و به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل بشه.

به عبارت دیگه، بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بزرگ هست که هزارن نوع ارز دیجیتال رو شامل میشه و شما می تونین در صرافی های انلاین ارز دیجیتال، اقدام به خرید ارز دیجیتال کنین. ارزهای دیجیتال نیز شکل فیزیکی و مجازی پول های واقعی هستن که شباهت های زیادی با پول های واقعی دارن.

البته توجه داشته باشین که در کنار این شباهت ها، ارزهای دیجیتال تفاوت های زیادی نیز با پول های واقعی دارن که یکی از این تفاوت ها این هست که ارزهای دیجیتال عرضه محدود دارن ولی پول های واقعی عرضه محدود ندارن و توسط بانک مرکزی صادر میشن. همچنین ارزهای دیجیتال به دلیل غیر متمرکز بودن، به هیچ نهاد و مرکزی وابسته نیستن و هیچ نهادی بر روی ارزهای دیجیتال کنترلی نداره.

همونطور که گفتیم، بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و سرمایه لازم رو برای توسعه پروتکل خودشون به دست میارن. شاید در این میان اسم ارز آردور رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارن. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال اردور چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Ardor، آینده اردور و کیف پول ارز دیجیتال ARDR برای شما ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال آردور چیست؟

ارز دیجیتال آردور چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به سوال ارز دیجیتال آردور چیست؟ این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال اردور با نماد اختصاری ARDR نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 222.61 میلیون دلار و سهم 0.01 درصدی از کل بازار، در رتبه 253 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره.

همچنین ارز اردور نوعی پروژه رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین منبع باز NXT هست که با این هدف راه اندازی شده تا با راه حل های موجود سازمانی مثل Microsoft Azure رقابت داشته باشه و بتونه مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده ها و کاربران بلاک چین قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال اردور یکی از ارائه دهنده های پیشرو بلاک چین به عنوان یه سرویس یا پروتکل هست که به کاربران خدمات زیادی رو فراهم می کنه. همچنین ارز اردور زیرساخت بلاک چین و پشتیبانی رو برای موسسه ها و مشاغل به طور یکسان فراهم می کنه تا اون ها این امکان رو داشته باشن تا فناوری قدرتمند بلاک چین رو بدون اینکه نیازی به سرمایه گذاری و توسعه راه حل های بلاک چین سفارشی داشته باشن، مورد استفاده قرار بدن. به عبارت دیگه اگه یه کسب و کار به دنبال استفاده از فناوری بلاک چین برای کارهای خودش باشه، می تونه این کار رو با استفاده از ارز دیجیتال Ardor انجام بده.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر، تعریفی از ارز اردور داشته باشیم می تونیم بگیم که ارز دیجیتال Ardor نوعی پروژه رمزنگاری شده هست که بر روی بلاک چین NXT راه اندازی شده و هد اون دسترسی به فناوری بلاک چین برای مشاغل و سایر پروژه ها هست. همچنین ارز دیجیتال Ardor توسط پلتفرم مخصوص خودش، مسئله های مهمی مثل مقیاس پذیری، بلاک چین و سفارش سازی رو که بلاک چین NXT باهاش روبرو هست رو بررسی و برطرف می کنه.

بلاک چین NXT چیست؟

بلاکچین NXT

نوبJ این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال آردور چیست؟ اطلاعاتی در مورد بلاک چین NXT برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین ارز دیجیتال آردور نام مستعار بلاک چین NXT2.0 رو به خودش اختصاص داده، چون ارز اردور مبتنی بر برنامه نویسی هسته بلاک چین NXT هست. به عبارت دیگه ارز اردور از اونجایی که مبتنی بر بلاک چین NXT هست، همه ویژگی های بلاک چین NXT رو به قابلیت های خودش اضافی کرده و همین موضوع باعث شده تا کاربردهای زیادی در صنعت بلاک چین داشته باشه و مورد استقبال خیلی از توسعه دهنده و تولید کننده های نرم افزار قرار گرفته و محبوبیت زیادی نیز به دست آورده.

جالب اینجاست که بدونین بلاک چین NXT در سال 2013 راه اندازی شد و در این سال فعالیت خودش رو شروع کرد و یکی از اولین ICO هایی بود که تا به حال یه ارز دیجیتال راه اندازی و به کاربران بازار ارزهای دیجیال فراهم کرده بود.

همچنین این بلاک چین در اولین ICO خودش حدود 6000 دلار سرمایه به دست اورد. بلاک چین NXT یکی از اولین پروژه هایی بود که کد بلاک چین جدید رو از ابتدا بدون قرض گرفتن هیچ کدی از شبکه ارز دیجیتال بیت کوین نوشت. کد منبع باز اون به زبان جاوا نوشته شده و همچنین اولین بلاک چین هست که به طور کامل الگوریتم اثبات سهام رو پیده سازی کرده و کاربران این امکان رو دارن تا توکن بومی ای بلاک چین رو استیک کنند.

بلاک چین NXT به عنوان بلاک چین ازمایشی طراحی شده و هدف از راه اندازی اون این هست که شرکت ها و سازمان ها این امکان رو داشته باشن تا راه حل های بلاک چین خودشون رو با استفاده از API ها فعال سازی کنند و اون ها رو مورد استفاده خودشون قرار بدن. همچنین کاربران این امکان رو دارن تا سکه های جدیدی در بلاک چین NXT به وجود بیارن و حتی کد منبع NXT رو ویرایش کنند.

نحوه کار پلتفرم Arodr چگونه است؟

پلتفرم Arodr

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Ardor چیست؟ در موردش برای شما توضیحاتی ارائه کنیم، نحوه کار پلتفرم اردور هست. همونطور که گفتیم، پلتفرم آردور پروژه رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین NXT هست و همه ویژگی های این بلاک چین رو در خودش داره، ولی معماری و نحوه پیاده سازی بلاک های جدید در اون با بلاک چین NXT متفاوت هست.

بهتره بدونین پلتفرم اردور با فراهم کردن امکان ایجاد زنجیره های مختلف، امنیت رو از عملکرد هر کدوم از زنجیره هایی که بر روی بستر اون به وجود میان رو جدا می کنه و زنجیره اصلی پلتفرم اردور نیز نوعی بلاک چین هست که برای فراهم کردن سرعت و امنیت راه اندازی شده.

جالب اینجاست که بدونین زمانی که پروژه ارز دیجیتال بر روی پلتفرم Ardo راه اندازی میشه، نوعی زنجیره فرعی به وجود میاره. زنجیره فرعی نیز شامل همه ویژگی ها و سفارشی سازی های پلتفرم آردور هست که به زنجیره اصلیی متصل میشه و امنیت و اعتبار رو به دست میاره.

همچنین زنجیره اصلی پلتفرم اردور به رشته های فرعی این امکان رو میده تا همه ویژگی ها و قابلیت های خودشون رو پیاده سازی کنند و سازمان ها موسسه ها این امکان رو داشته باشن تا از این ویژگی ها استفاده کنند. از اونجایی که پلتفرم Ardor از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کنه، زنجیره ها یا رشته های فرعی این امکان رو دارن تا همه ویژگی های خودشون رو پیاده سازی کنند.

همونطور که گفتیم، پلتفرم Ardor نوعی پروژه ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین NXT هست که مبادلات این پلتفرم بر اساس کد ADR انجام میشه و هدف از راه اندازی پلتفرم آردور این هست که خدمات بلاک چین رو به موسسه ها و کسب و کارها ارائه بکنه و مورد استقبال اون ها قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین در پلتفرم Ardor میشه بلاک چین های قابل تنظیم رو به راحتی ایجاد کرد.

ویژگی های ارز دیجیتال ARDR:

ارز دیجیتال ARDR

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این ارزها به دلیل داشتن ویژگی های خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. ارز آردور نیز ویژگی های زیادی داره که در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Ardor چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال ARDR می پردازیم.

• حل مشکل پرداخت کارمزد

یکی از ویژگی های ارز آردور این هست که پلتفرم Ardor برای برطرف کردن مشکل پرداخت کارمزد تراکنش ها توسط توکن بومی زنجیره های فرعی خود از یه سیستم بسته از گره ها در شبکه استفاده می کنه که هزینه های پرداخت شده در توکن های زنجیره فرعی را می پذیرن.

• حل مشکل باد کردن شبکه

یکی دیگه از ویژگی های ارز آردور این هست که پلتفرم Ardor مشکل باد کردن شبکه رو با سیستمی به اسم هرس تراکنش ها حل می کنه. بهتره بدونین در این روش همه تاریخچه تراکنش ها ذخیره نمیشن و فقط آخرین تراکنش های انجام شده در بلاک چین این شبکه ذخیره میشن. همچنین این پلتفرم برای جلوگیری از هرگونه مشکلی از نودهایی به اسم نودهای ذخیره ساز استفاده می کنه.

• حل کردن مشکلات شبکه NXT

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال اردور این هست که قصد داره تا مشکلات شبکه NXT رو برطرف بکنه و برنامه ای دقیق و به روز از فعالیت های خودش رو ارائه بکنه. به همین دلیل مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده.

بررسی قیمت و اینده Ardor:

قیمت و اینده Ardor

یکی از فاکتورها و عواملی که سرمایه گذاران و معامله گران در هنگام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال آردور بهش توجه دارن، بررسی قیمت و اینده آدور هست. اگه شما نیز قصد سرمایه گذاری و خرید ARDR رو دارین، باید ابتدا قیمت و آینده آردور رو مورد بررسی قرار بدین. همونطور که می دونین بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و همین موضوع باعث شده تا پیش بینی قیمت و اینده آردور کار سختی بشه. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Ardor چیست؟ به بررسی قیمت و اینده آردور می پردازیم.

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال آردور تلاش می کنه تا کارهایی بسیار با اهمیتی در زمینه راه های جدید انجام بده تا از طریق اون ها بتونه زیرساخت های تازه ای رو ایجاد بکنه و بتونه امنیت بلاک چین رو افزایش بده. بنابراین در صورتی که این ارز دیجیتال بتونه اینجوری اقدامات خودش رو به درستی انجام بده، نتیجه نهایی اون برای همه مشاغل قابل توجه خواهد بود و محبوبیت زیادی به دست میاره.

همچنین با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز دیجیتال آردور برای شما ارائه کردیم، می تونیم آینده آردور رو درخشان پیش بینی کنیم. بهتره بدونین ارز دیجیتال ARDR توسط تیم توسعه دهنده قدرتمندی نیز پشتیبانی میشه که همین موضوع نیز می تونه نقطه مثبتی باشه برای توسعه و گسترش ارز دیجیتال اردور و درخشان شدن قیمت و اینده ARDR.

برای اینکه بتونین قیمت و اینده ARDR رو مورد بررسی قرار بدین و قیمت آردور رو پیش بینی کنین، باید همه عوامل و فاکتورهایی رو که بر روی قیمت اثیر می ذارن که مورد توجه قرار بدین. از جمله از این عوامل می تونیم به وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید ارز دیجیتال آردور، اخبارها و رسانه ها و اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال اردور اشاره کنیم. به عبارت دیگه همه این عوامل بر روی قیمت و اینده ARDR تاثیر زیادی می ذارن.

کیف پول ارز دیجیتال آردور:

کیف پول ارز دیجیتال آردور

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال اردور و بررسی قیمت و اینده ARDR دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال Ardor کنین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال Ardor کنین، ابتدا به کیف پول ارز دیجیتال اردور اشنایی داشته باشین تا در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال اردور نداشته باشین. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال ARDR چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ارز دیجیتال آردور برای شم ارائه کنیم تا بتونین ارز دیجیتال آردور خودتون رو بعد از خریداری، در جایی امن و با سطح امنیت بالا نگهداری و ذخیره کنین.

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشت، تونست به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل بشه و افراد زیادی وارد این بازار بشن و اقدام به سرمایه گذاری کنند. این افراد هموراه با مشکلی که باهاش روبرو بودن، پیدا کدرن جایی امن برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال اردور هست.

به همین منظور کیف پول های دیجیتالی زیادی به وجود اومدن که افراد می تونن ارزهای دیجیتال خودشون رو در این ولت های ددیجیتالی ذخیره کنند. همچنین هر کدوم از کیف پول های دیجیتالی به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون، مورد استقبال قرار گرفتن و ویژگی های زیادی به دست آوردن.

کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از ولت هایی هستن که سطح امنیت بالایی دارن و کار کردن باهاشون راحته و شما می تونین به راحتی از این ولت های استفاده کنین. در مقابل نیز ولت های نرم افزاری وجود دارن که سطح امنیت بالایی دارن و رابط کاربری ساده ای دارن. همچنین هزینه راه اندازی کیف پول های نرم افزاری رایگان هست و برای استفاده از اون ها نیاز نیست هزینه ای پرداخت کنین. در ادامه برخی از انواع کیف پول ارز دیجیتال آردور رو برای شما معرفی و مورد بررسی قرار می دیم.

کیف پول FreeWallet:

کیف پول ارز دیجیتال آردور

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال اردور، ولت نرم افزاری FreeWallet هست. FreeWallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که شما می تونین تعداد مختلفی از ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین.

همچنین این کیف پول نرم افزاری رو می تونین در دستگاه های اندرویدی نصب کنین. همچنین کیف پول نرم افزاری FreeWallet بهترین ویژگی های کیف پول ارز دیجیتال و خدمات مالی رو با هم ترکیب می کنه و می تونه همه کاربران رو راضی بکنه. علاوه بر این، کیف پول نرم افزاری FreeWallet برای افزایش سطح امنیت دارایی های کاربران و تضمین امنیت اون ها ویژگی های امنیتی زیادی رو فراهم می کنه.

شما می تونین کیف پول نرم افزاری Free Wallet رو برای ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال خودتون در هر کجا که دوست دارین در دستگاه اندرویدی خودتون نصب کنین. همچنین این کیف پول نوعی ولت آنلاین هست که نیازی به همگام سازی با بلاک چین نداره. چون ما از اون مراقبت می کنیم.

کیف پول آنلاین Ardor شما همیشه آماده هست. به این ترتیب شما می تونین به راحتی با ایمیل، فیسبوک، جیمیل یا شماره تلفن همراه خودتون وارد بشین و در عرض چند ثانیه وارد حساب کاربری خودتون بشین و فعالیت خودتون رو شروع کنین.

کیف پول CoinSpot:

کیف پول ارز دیجیتال آردور

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال آردور، ولت نرم افزاری کوین اسپات هست. CoinSpat نوعی کیف پول نرم افزاری و چند ارزی هست که به صورت متمرکز در کشور استرالیا فعالیت می کنه و نسبت به بقیه کیف پول های استرالیایی ارزهای دیجیتال زیادی رو پشتیبانی می کنه و جزء بهترین کیف پول ها در این کشور شناخته شده هست.

همچنین این ولت ویژگی های زیادی داره که همین امر باعث میشه تا این ولت مورد استقبال افراد قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به کاربرپسند بودن این ولت اشاره کنیم. بهتره بدونین برای استفاده از اون نیازی به دانش زیاد نیست و حتی افراد مبتدی نیز می تونن از این ولت استفاده کنند.

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول نرم افزاری کوین اسپات این هست که دارای پشتیبانی آنلاین هست که همه روزه و در هر ساعت پاسخگوی سوالات کاربران هستن. همچنین کیف پول نرم افزاری CoinSpat نسبت به بقیه کیف پول ها امنیت پایین تری داره و نوعی کیف پول متمرکز هست . کلیدهای خصوصی شما توسط شخص ثالث ذخیره میشن و دسترس راحت به اون ها وجود داره.

به این ترتیب شما برای داشتن امنیت بیشتر می تونین تایید هویت دو عاملی رو در ولت خودتون فعال کنین. علاوه بر این، امکان شرکت در فرابورس و خرید و فروش داخلی و همچنین استفاده مستقیم از ارز AUD نمونه ای از ویژگی های دیگه این والت هست.

کیف پول NXT Client:

کیف پول ارز دیجیتال آردور

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال آردور، ولت نرم افزاری NXT Client هست. NXT Client نوعی کیف پول نرم افزاری هست که مخصوص شبکه NXT هست و شما می تونین هر ارز دیجیتال یا دارایی که مبتنی بر این شبکه هستن که در این ولت نگهداری و ذخیره کنین.

همچنین بهتره بدونین کیف پول نرم افزاری NXT Client از ارز دیجیتال بیت کوین نیز پشتیبانی می کنه و شما می تونین ارز دیجیتال بیت کوین رو هم در این ولت ذخیره کنین و از امن بودن اون خیالتون راحت باشه. همچنین در زمان نصب و راه اندازی برای شما کلمات کلیدی داده میشه که باید این کلمات رو در جایی امن یادداشت کنین تا بتونین در صورت لزوم کیف پول و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری NXT Client شما نه تنها می تونین ارز دیجیتال آردور خودتون رو نگهداری کنین، بلکه جایی هست که ویژگی های حساب، پیام ها، دارایی ها، ارزهای MS و شاید دارایی های بازار دیجیتال شما نیز در ولت ذخیره میشن.

همچنین شما می تونین در نظرسنجی ها رای بدین و می تونین تراکنش های چند مرحله ای امن رو امضا کنین و ایجاد کنین و مالکیت حساب خود رو ثابت ککنین و همه این ها رو در بلاک چین انجام بدین. با توجه به این توضیحاتی که در مورد کیف پول NXT Client برای شما ارائه کردیم، متوجه میشیم که این ولت مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیره و محبوبیت زیادی به دست میاره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال Ardor چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Ardor، اینده ARDR و کیف پول ارز دیجیتال ARDR برای شما ارائه کنیم.ارز دیجیتال Ardor نوعی پروژه رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین منبع باز NXT هست که با این هدف راه اندازی شده تا با راه حل های موجود سازمانی مثل Microsoft Azure رقابت داشته باشه.

همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال آردور رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال آردور چیست؟ (بررسی کامل ارز دیجیتال ARDR)
سوال امنیتی :9+37 = ?