ارز دیجیتال استراتیس Stratis چیست؟ (بررسی کامل ارز STRAX)

1401/06/14
ارز دیجیتال استراتیس Stratis چیست؟ (بررسی کامل ارز STRAX)

 


هدف از ارائه مقاله ارز دیجیتال استراتیس چیست؟ بررسی صفر تا صد ارز استراتیس هست. این مقاله شامل اطلاعاتی در رابطه با ارز STRAX، بنیان گذاران استراتیس، نحوه عملکرد استراتیس، اینده استراتیس، کیف پول ارز دیجیتال STRAX و... می باشد. بنابراین اگه قصد آشنایی با ارز استراتیس رو دارین، این مقاله رو مطالعه کنین. اما قبل ازشروع موضوع اصلی مقدمه از کریپتوکارنسی ها ارائه می کنیم و سپس به بررسی ارز استراتیس می پردازیم.

کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال هست که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنن. ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی هست که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی اونها رو کنترل نمی‌کنه. کریپتوکارنسی‌ها رو می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگه ای ارسال کرد. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام میشه و برای تعدادی دیگر از اونها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرن.

 ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شدن که یکی از محصولات مهم اون، فناوری بلاک چین هست. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از اون استفاده می‌کنن، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها رو هم برای افرادی که در شبکه حضور دارن و هم برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کنه. احتمالا در بازار ارزهای دیجیتال با ارزهای زیادی برخورد داشتین و ارز استراتیس یکی از این ارزهاست. در ادامه به معرفی ارز STRAX می پردازیم و اطلاعاتی در مورد آینده استراتیس و کیف پول ارز دیجیتال STRAX برای شما ارائه می کنیم. 

ارز دیجیتال استراتیس چیست؟

ارز دیجیتال استراتیس چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال استراتیس چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال استراتیس با نماد اختصاری STRAX یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 187.21 میلیون دلار، در رتبه 291 بازار قرار داشته و سهم 0.008 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره.

 در ژوئن 2016، پلتفرم Stratis به طور رسمی منتشر شد و به عنوان یک راه حل بسیار جستجو شده برای فناوری بلاک چین سازمانی در بازار ظاهر شد. بنیانگذاران پلتفرم استراتیس موانع پیرامون فناوری بلاک چین برای استفاده سازمانی رو درک کردن و به دنبال ارائه چارچوبی بودن که بتونه مشکلات دنیای واقعی رو حل کنه. در حالی که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که فناوری بلاک چین رو معرفی کرد، اما تنها یکی از بسیاری از مشکلات رو حل کرد. بلاک چین بیت کوین در درجه اول به عنوان یک دفتر کل یا پایگاه داده غیرمتمرکز استفاده میشد و تمام تراکنش های خود رو به شکلی تغییرناپذیر ذخیره می کرد. 

با این حال، هنگام ساخت یک برنامه سازمانی، شرکت ها نیازهای اضافی خارج از قابلیت های ذخیره سازی ساده دارن. با در نظر گرفتن این موضوع، Stratis یک چارچوب انعطاف‌پذیر ایجاد کرده که می‌تونه برای ساخت زنجیره‌های بلوکی با الگوریتم‌های اجماع مختلف، قراردادهای هوشمند و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی استفاده بشه. این انعطاف‌پذیری، پلتفرم STRAX رو به پلتفرم ایده‌آل بلاک چین به‌عنوان یک سرویس برای مشاغل تبدیل می‌کنه. این پلتفرم به‌عنوان یک بلاک چین مستقل عمل می‌کنه که توسط کوین اصلی خود، STRAX، که توسط کسب‌وکارها برای پرداخت نیازهای توسعه بلاک چین سفارشی‌شان استفاده میشه، کار می‌کنه. در نوامبر 2020، Stratis به یک زنجیره مستقل روی آورد که از STRAX به جای توکن STRAT قبلی خود استفاده می کنه.

بنیان گذاران ارز دیجیتال Stratis:

بنیان گذاران ارز دیجیتال Stratis

 پلتفرم استراتیس تحت شرکتی تأسیس شد که راه حل های بلاک چین رو برای شرکت های کوچک و بزرگ ارائه میده. این شرکت توسط کریس ترو در سال 2016 تاسیس شد که مدیرعامل این پروژه هست. کریس ترو در زبان برنامه نویسی سی شارپ و فریم ورک دات نت متخصص هست که به تنهایی و در حین کار با فناوری های اطلاعات سازمانی مختلف یاد گرفته. قبل از کار بر روی Stratis، ترو ده سال در نقش های IT در صنایع مختلف از جمله حقوقی، هوانوردی، موسسات مالی و... صرف کرده. تیم Stratis رشد کرده و شامل بیش از 40 نفر با مهارت‌ها و پیشینه‌های مختلف هست که به دنبال تحقق دیدگاه خود هستن. این شرکت مستقر در لندن در ابتدا با نام Blockchain Solutions Ltd شناخته میشد، اما در می 2017 زمانی که استراتیس ICO راه اندازی کرد که در کمتر از یک هفته جمع آوری بی سابقه 5.1 میلیون دلاری داشت، نام خودش رو به Stratis Group Ltd. تغییر داد. وجوه برای کمک به شرکت برای گسترش عملیات خودش استفاده شد.

تیم حاضر در پشت صحنه پلتفرم STRAX:

کریس ترو، مدیرعامل و بنیانگذار Stratis هست. او یک مشاور، معمار و فن‌شناس با بیش از ده سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات سازمانی هست.

نیکلاس دوریر، در قلب عاشق بیت کوین هست، اما به دلیل ایده بدیع اون، با کریس در Stratis شروع به کار کرد. وی به تنهایی هسته بیت کوین رو برای Stratis در زبان سی شارپ تنها در دو سال توسعه داد.

 Dan Gershonyیک توسعه دهنده بلاک چین Stratis هست. او بیش از ده سال تجربه توسعه در MS، عمدتا در C# dot NET داره.

جرمی بوکوبزا، توسعه دهنده بلاک چین Stratis هست. او یک توسعه دهنده نرم افزار با دانش کامل و گسترده از فناوری ها و معماری دات نت و همچنین توسعه سی شارپ هست.

Pieterjan Vanhoof یک توسعه دهنده بلاک چین Stratis هست. او تجربه گسترده ای به عنوان یک توسعه دهنده تمام پشته نقطه NET داره.

نحوه عملکرد ارز استراتیس:

ارز استراتیس

Stratis از بسیاری جهات بسیار شبیه Lisk هست. مانندLisk، dapps (برنامه‌های غیرمتمرکز) که بر روی پلتفرم Stratis ساخته شدن، هر کدوم زنجیره بلوکی خاص خودشون رو دارن که «سایدچین» نامیده میشه. هر «زنجیره کناری» یک سکه مربوط به خودش رو داره. مزیت استفاده از زنجیره های جانبی برای توسعه dapp این هست که کل شبکه سریعتر اجرا میشه. برای مثال یک مرکز خرید با تعداد زیادی فروشگاه رو تصور کنین. مرکز خرید زنجیره بلوکی هست و صندوق‌های پول در هر یک از فروشگاه‌ها زنجیره‌های جانبی هستن.

نداشتن زنجیره جانبی در بلاک چین مانند داشتن یک مرکز خرید تنها با یک صندوق هست. شما می تونین به فروشگاه‌ها برین و چیزهایی رو انتخاب کنین، اما در واقع انجام تراکنش از طریق صندوق‌فروشی برای همیشه طول می‌کشه. این مشکل در مورد سکه هایی مانند بیت کوین و ارز اتریوم هست که زمان تراکنش اونها با اضافه شدن کاربران بیشتر به شدت افزایش یافته. داشتن زنجیرهای جانبی مانند داشتن یک صندوق در هر فروشگاهی هست. به جای اینکه در یک صف غول پیکر منتظر بمونین، می تونین در هر یک از یک سری خطوط کوچکتر منتظر بمونین تا هزینه خریدتون رو بپردازین.

پلتفرم استراتیس زبان برنامه نویسی خودش رو نداره بلکه از سی شارپ استفاده می کنه. برای توسعه دهندگان، این مزیت اضافه ای داره که یادگیری یک زبان جدید برای توسعه در Stratis ممکنه غیر ضروری باشه. با این حال، برای توسعه برنامه‌های کاربردی در بلاک چین Stratis، توسعه‌دهندگان باید برای حقوق و ابزارهای این کار هزینه کنن. استراتیس ابزارهای لازم برای ساخت بلاک چین و سکه های خودش رو بدون دردسر و منابع مورد نیاز برای شروع از صفر به شرکت ها میده. تیم Stratis همچنین خدمات مشاوره ای ارائه خواهد داد.

چه چیزی ارز دیجیتال STRAX را منحصربفرد می کند؟

ارز دیجیتال STRAX

هدف Stratis این هست که مشارکت در فناوری بلاک چین رو برای همه آسون‌تر کنه. این فرآیند با ارائه زیرساخت‌ها، محیط‌های آزمایش و ممیزی، و نقشه راه برای پیاده‌سازی ویژگی‌ها، از قراردادهای هوشمند ساده گرفته تا زنجیره‌های جانبی کامل، ساده‌تر میشه. زنجیره های خصوصی ایجاد شده با Stratis به عنوان بلاک چین های مجاز در نظر گرفته میشن. به عبارت دیگر، تنها کسانی که شما مجاز هستید می‌توانند به این بلاکچین خصوصی دسترسی داشته باشند. این اجازه می دهد تا بلاک چین های مجاز در سطح سازمانی تر استفاده بشن، جایی که فقط کاربران مربوطه به داده های یک پروژه خاص دسترسی دارن. اگه بسیاری از شرکت‌ها از زنجیره‌های جانبی خصوصی خود استفاده کنن، این می‌تونه نفخ و ازدحام رو در زنجیره اصلی Stratis کاهش بده.

 Stratisاز پروتکل اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کنه که گره‌ها رو تشویق می‌کنه تا در اعتبارسنجی تراکنش‌ها با پاداش دادن به اونها از طریق اشتراک سکه مشارکت کنن. مفهوم PoS به کاربران این امکان رو میده که یک سکه استخراج کنن، کارمزد تراکنش ها رو دریافت کنن و پاداش ها رو مسدود کنن، و حتی گاهی اوقات به گره های کامل تبدیل بشن. با یک شبکه کاملاً غیرمتمرکز، هیچ نقطه شکست یا واحد واحدی وجود نداره که ارز STRAX رو کنترل کنه، که به Stratis اجازه میده تا از طریق زنجیره های جانبی به یک سرویس پرداخت یا پلت فرم مالی تبدیل بشه. گره ها در شبکه بلاک چین زیرساخت و قدرت پردازشی رو برای حفظ یکپارچگی بلاک چین فراهم می کنن. پلتفرم Stratis به عنوان یک گره کامل عمل می کنه و تمام گره های خود و همچنین گره های زنجیره جانبی رو فراهم می کنه. زنجیره‌های جانبی Stratis پروتکل‌های اجماع خودشون رو خواهند داشت که به قراردادهای هوشمند، برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) و سایر قابلیت‌های Blockchain-as-a-Service اجازه میده تا در شبکه مستقر بشن.

مزایا و معایب ارز دیجیتال Stratis:

ارز دیجیتال Stratis

مزایای STRAX:

• آسان‌سازی ساخت بلاکچین‌های اختصاصی و دسترسی به فناوری‌های بلاکچین برای شرکت‌ها و کسب و کارها

• ایجاد پایگاه داده‌های غیرمتمرکز و غیرقابل تغییر جهت استفاده برای حل ناهماهنگی‌ها در انتشار مقاله‌های عملی

معایب STRAX:

• با وجود توسعه توکن و بلاکچین جدید، این پلتفرم از اونجایی که مخاطبان اون عموم مردم نبوده و بیشتر روی کسب و کارها تمرکز کرده، راه دشوارتری رو برای رایج و همه گیر شدن در بازار در پیش رو خواهد داشت.

کاربرد های ارز STRAX در دنیای واقعی:

ارز STRAX

 برخی از مزایای دیگه پلتفرم استراتیس که بر دنیای واقعی تأثیر میذارن عبارت هست از:

تحقیقات پزشکی:

بلاک چین Stratis علم پزشکی رو قادر می‌کنه تا با ارائه یک پایگاه داده غیرقابل تغییر سوابق، اختلافات مربوط به انتشار و تحقیق خودش رو حل کنه. در اینجا داور، محقق و ناشر می تونن با نگرانی در مورد مشروعیت سابقه کار کنن.

 اینترنت اشیا: 

رئوس صنعت مانند زنجیره تامین، حمل و نقل، موجودی و شغل می تونه تحت تاثیر Stratis قرار گیره و همه چیزش رو در زنجیره بلوکی که با اجماع اینترنتی در زمان واقعی آپدیت میشه، به روز می کنه. به عنوان مثال، یک قفل هوشمند فعال شده توسط پلتفرم Stratis به شما امکان میده بدون هیچ گونه اختلاف یا تعامل انسانی به یک اقامتگاه کاملاً خودکار AirBnB دسترسی داشته باشین.

منشأ: 

به معنای تأیید و ردیابی محصول هست. همونطور که تولید به بلوغ رسیده، منجر به جعل و جعل محصولات اصلی نیز شده. اما زمانی که چنین محصولاتی برای ردیابی و شناسایی روی بلاک چین Stratis قرار داده بشن، این مشکل حل خواهد شد.

فین تک: 

در فضای فین تک، آسمان برای Stratis حد هست. در این زمینه، Stratis قصد داره مشکلاتی مانند اعتماد به Escrows،Identity Theft، Identity Management، مدیریت ترخیص و تسویه حساب یا مطابقت با KYC با از دست دادن اعتماد مشتری رو با استفاده از فناوری بلاک چین حل کنه.

Stratis Identity: 

برنامه Stratis Identity رو می توان برای مدیریت کارآمد هویت مبتنی بر بلاک چین استفاده کرد و بسیاری از کارهای اضافی رو از پایه کاهش داد. می‌تونه توسط شرکت‌ها برای تأیید پیش‌زمینه یا سرویس‌هایی که به انطباق با KYC نیاز دارن، استفاده بشه و هر بار در این مورد کاربر مسئول داده‌های اونها خواهد بود.

استیک توکن هایStratis :

ارز دیجیتال استراتیس

شرط بندی مانند به دست آوردن سود یا سود سهام در دارایی های شما هست. این مبلغ 0.5-1٪ در سال بازده در مبلغ شرط شما هست. اشتراک گذاری به ایمن سازی شبکه Stratis کمک می کنه. با قرار دادن توکن‌های Stratis خود، به‌صورت دوره‌ای توکن‌های جدید STRAT رو به عنوان پاداشی برای قرار دادن اونها در بلاک چین POS تولید می‌کنین.

Ethereum vs Stratis:

هر دو پلتفرم Stratis و Ethereum از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کنن. اما یک مشکل اساسی در اتریوم وجود داره. قراردادهای هوشمند اتریوم به Solidity که زبان اصلی اون هست، نوشته میشن، در حالی که در Stratis، قراردادها به زبان C# نوشته میشن. (زبان رایج جامعه توسعه‌دهندگان) .نوشتن قراردادهای هوشمند در اتریوم به این معنی هست که یک توسعه‌دهنده باید ابتدا Solidity رو یاد بگیره، که منحنی یادگیری داره. علاوه بر این، Stratis از قراردادها و سایر نوآوری های بلاک چین در زنجیره های جانبی خود پشتیبانی می کنه، برخلاف اتریوم که در اون هر قراردادی از بلاک چین اتریوم خارج میشه. اما هر دو پروژه از بازار تمجیدهای منصفانه ای دریافت کردن و شرکت هایی مانند مایکروسافت از هر دوی اونها حمایت می کنن.

چند سکه استراتیس (STRAX) در گردش است؟

توکن اولیه Stratis در جولای 2016 منتشر شد، در مجموع 98 میلیون توکن STRAT در زمان راه اندازی ایجاد شد که 84 میلیون در ابتدا بین کسانی که در ICO (عرضه اولیه سکه) شرکت کردن، توزیع شد. باقیمانده عرضه برای تیم، شرکا، جوایز و کمپین ها کنار گذاشته شد. با این حال، زمانی که پلتفرم در اکتبر 2020 به بلاک چین خودش منتقل شد، یک سکه بومی جدید به نام «STRAX» صادر شد که با نسبت یک به یک با توکن STRAT مبادله شد. در طول انتقال، 25 میلیون سکه STRAX اضافی ضرب شد و در طول پنج سال در سراسر شبکه توزیع شد. سکه Stratis در الگوریتم Proof-of-Stake عمل می کنه، بنابراین برای استفاده از سیستم نیازی به استخراج نیست. تیم Stratis در مورد عرضه سکه ها و سکه های در گردش با قرار دادن اونها در خود زنجیره بلوکی شفاف بوده هست.

 امنیت شبکه استراتیس چگونه است؟

 شبکه Stratis توسط سیستم Proof-of-Stake ایمن شده. در PoS، کاربران به‌جای استخراج سکه‌ها، برخی از سکه‌های خودشون رو برای مدت معینی شرط می‌بندن یا اونها رو قفل می‌کنن تا شبکه رو ایمن کنن و از سکه‌های قفل‌شده سود کسب کنن. هر چه یک استکر سکه های بیشتری داشته باشه، شانس بیشتری برای ایجاد بلوک بعدی در بلاک چین داره. به عنوان بخشی از انتقال، اکتبر 2020، Stratis ویژگی‌های امنیتی بیشتری رو به شبکه معرفی کرد، که مهمترین اونها امکان اشتراک از طریق کیف پول سرد هست، اصطلاحی که معمولاً در فضای کریپتو به اون «Cold Staking» می‌گویند. اونها همچنین اعلام کردن که Segregated Witness یا SegWit رو فعال خواهند کرد که امنیت شبکه رو به میزان قابل توجهی بهبود می بخشه.

 چگونگی خرید Stratis (STRAX) ؟

خرید Stratis در چند صرافی اصلی در دسترس بوده، اما می توان اون رو در Binance، Upbit و Bithumb خریداری کرد. اونها همچنین می تونن در برابر ارزهای فیات یا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتر و استیبل کوین ها در اون صرافی ها معامله بشن. برای خرید STRAX، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید:

• برای یک حساب تجاری ثبت نام کنین یا به حساب موجود خود وارد بشین.

• پول فیات رو به حساب معاملاتی خود واریز کنین.

• سکه STRAX خودتون رو با معامله اون در برابر جفت توکن دیگری مانند STRAX/USDT خریداری کنین.

قیمت و آینده STRAX:

قیمت و آینده STRAX

یکی از فاکتورهای مهم مورد بررسی در بازار ارزهای دیجیتال و خرید و سرمایه گذاری روی اونها، بررسی قیمت و آینده ارزهای دیجیتال هست و سرمایه گذاران در هنگام خرید ارز دیجیتال استراتیس به بررسی قیمت و اینده استراتیس مشغول میشن. شما نیز اگه قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال استراتیس رو دارین، بهتره به بررسی قیمت و اینده استراتیس بپردازین. به همین منظور ما در این پارت از مقاله ارز دیجیتال استراتیس چیست؟ اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده استراتیس ارائه می کنیم. بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازارهای اقتصادی نوسانات صعودی و نزولی زیادی داره که عوامل زیادی سبب این نوسانات میشن. از فاکتورهایی که روی قیمت و آینده اوریون تاثیر می ذارن می تونیم به جنگ اقتصادی کشورها، میزان تقاضای مردم، اختلالات در پلتفرم ها و... اشاره کنیم. بنا به این دلایل و نوسانات پیشبینی قیمت و آینده STRAX و سایر رمزارز ها سخت هست. در ادامه این پارت به بررسی قیمت STRAX از سال 2022-2026 می پردازیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید این رمز ارز بگیرین.

پیش بینی قیمت استراتیس 2022:

 با توجه به تحلیل های فنی پیشبینی شده در سال 2022 قیمت Stratis به حداقل سطح 1.28 دلار برسه. قیمت STRAX با میانگین قیمت معاملاتی 1.32 دلار می تونه به حداکثر سطح 1.50 دلار برسه.

پیش بینی قیمت استراتیس 2023:

 پیش‌بینی میشه اینده استراتیس در سال 2023 به حداقل سطح 1.89 دلار برسه. قیمت Stratis می‌تونه به حداکثر سطح 2.23 دلار با میانگین قیمت 1.95 دلار در طول سال 2023 برسه.

 پیش بینی قیمت STRAX برای 2024-2025:

 طبق پیش بینی قیمت پیش بینی میشه قیمت Stratis در سال 2024 به حداقل سطح 2.80 دلار برسه. قیمت STRAX می تونه به حداکثر سطح 3.23 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 2.89 دلار برسه.

 همچنین قیمت 1 Stratis در سال 2025 به حداقل سطح 4.19 دلار پیشبینی شده. قیمت STRAX می‌تونه به حداکثر سطح 4.90 دلار با میانگین قیمت 4.33 دلار در طول سال 2025 برسه.

 پیش بینی قیمت استراتیس2026:

پیش‌بینی میشه که قیمت Stratis در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی 6.14 دلار برسه. قیمت STRAX می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 7.25 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 6.35 دلار برسه.

کیف پول ارز دیجیتال استراتیس:

کیف پول ارز دیجیتال استراتیس

احتمالا بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال استراتیس و بررسی آینده استراتیس دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال STRAX کنین. ولی بهتره از خرید و سرمایه گذاری با انواع کیف پول ارز دیجیتال STRAX آشنا بشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال STRAX نداشته باشین. در این بخش از مقاله ارز دیجیتال استراتیس چیست؟ به بررسی کیف پول های استراتیس می پردازیم.

کیف پول نرم افزاری CoinPayments Wallet:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال استراتیس، والت نرم افزاری کوین پیمنت هست. کیف پول نرم افزاری CoinPayments Wallet مکانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال هست که ساخت کیف پول برای رمزارزهای اون به شکل چند امضائی (Multi-signature) صورت می گیره.

این کیف پول دارای سیستم امنیتی نسبتا پایین هست که علت اون اعتبار سنجی تراکنش ها به صورت متمرکز هست و کاربر دسترسی به (Private Key) کیف پول هاش نداره. برای افزایش امنیت، سیستم لاگین دو مرحله ای برای کاربران فراهم شده. با توجه به میزان امنیت، محبوبیت و تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده، این کیف پول تونسته رتبه 6# رو در بین کیف پول های نرم افزاری کسب کنه. کیف پول CoinPayments Wallet، در حال حاضر 1199 رمز ارز پشتیبانی می کنه که می توان به بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین و دوج کوین و استراتیس اشاره کرد.

کیف پول نرم افزاری Coin Vault:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال استراتیس، والت نرم افزاری کوینومی هست. کیف پول نرم افزاری CoinVault به آدرس coinvault.io، مکانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال هست که ساخت کیف پول برای رمزارزهای اون به شکل رمزنگاری درختی (HD) صورت می گیره. این کیف پول دارای سیستم امنیتی بسیار بالاست که علتش اعتبار سنجی تراکنش ها به صورت متمرکز هست و تنها کاربر، دسترسی به کلید محرمانه (Private Key) کیف پول های خودش رو داره. با توجه به میزان امنیت، محبوبیت و تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده، این کیف پول تونسته رتبه 84# رو در بین کیف پول های نرم افزاری کسب کنه. کیف پول CoinVault، در حال حاضر 34 رمز ارز ساپرت می کنه که برترین اونها بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین، دش و استراتیس نام برد.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S:

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال استراتیس، والت سخت افزاری لجر هست. کیف پول سخت افزاری و لایه باز Ledger Nano S ساخت شرکت Ledger، مکانی برای ذخیره ارزهای دیجیتال هست که ساخت کیف پول برای رمزارزهای آن به شکل رمزنگاری درختی (HD) صورت می گیره.

این کیف پول دارای سیستم امنیتی بسیار بالا هست که علت اون اعتبار سنجی تراکنش ها به صورت متمرکز هست و تنها کاربر، دسترسی به کلید محرمانه (Private Key) کیف پول های خودش رو داره. برای افزایش امنیت، سیستم لاگین دو مرحله ای برای کاربران فراهم شده. این کیف پول رتبه 4# رو در بین کیف پول های سخت افزاری کسب کرده. کیف پول Ledger Nano S، در حال حاضر 1837 رمز ارز رو پشتیبانی می کنه که برترین اونها بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، ریپل و استراتیس هستن.

کیف پول های دیگه ای از ارز دیجیتال استراتیس پشتیبانی می کنن که می تونیم به Ledger Nano X، Coinomi، Abra و... اشاره کنیم.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال استراتیس چیست؟ صفر تا صد ارز STRAX رو مورد بررسی قرار بدیم و اطلاعات کاربردی در اختیارتون قرار بدیم. همونطور که بیان کردیم ارز دیجیتال استراتیس یکی از رمز ارزهای کلیدی با پتانسیل بسیار بالا هست که می‌تونه به میزان بسیار زیادی در زمینه سرمایه گذاری و همچنین بهبود سیستم مالی و سرمایه گذاری کمپانی‌ها به حساب میاد.

به زبانی ساده‌تر، ارز دیجیتال استراتیس نوعی بستر کاربردی به منظور توسعه برنامه‌های مالی و بلند مدت در دنیای رمز ارزها شناخته میشه. این ارز دیجیتال کارایی بسیار گسترده‌ای داره. یکی از این عوامل، وجود گستردگی در کارایی بلاک چین این رمز ارز هست. اگه بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال استراتیس چیست؟ قصد خرید استراتیس و سرمایه گذاری دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال استراتیس Stratis چیست؟ (بررسی کامل ارز STRAX)
سوال امنیتی :3+41 = ?